مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده لوله کاروگیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجمالی لوله پلی اتیلن مشکینکاتی کلیدی هنگام خرید بهترین نوع لوله پلی اتیلنتشخیص مرغوبیت لوله پلی اتیلنمعرفی اتصالات آبیاری کشاورزیعرضه عمده لوله کاروگیتتوزیع انواع لوله کاروگیتمرکز خرید لوله کاروگیت

تولید لوله کاروگیت در کارخانه لوله پلی اتیلن زمزم پایپ

تولید و فروش لوله کاروگیت با بهترین کیفیت و قیمت توسط نمایندگی های معتبر در سراسر کشورصورت می گیرد.

لوله کاروگیت بصورت 2 جداره تولیدمیشود و لایه داخلی این لوله ها پوشانده میشود برای صاف و صیلقی بودن آنها و همچنین عدم خوردگی توسط مواد شیمیایی و لایه خارجی بصورت مارپیچ برای استقامت در برابر فشارهای وارده از بیرون لوله پلی اتیلن فاضلابی مقاوم در برابر فشار داخلی وارد از سیال فقط ۱٫۵ بار فشار است و به همین علت در لوله های پلی اتیلن انتقال سیال بصورت صقلی خواهد بود. برای دسترسی در مسیر انتقال فاضلاب و تعمیر و نگه داری خطوط انتقال فاضلاب یا آب در فواصل تعریف شده از پلی اتیلن استفاده میکنیم که هم دارای طول عمر بیشتری نسبت به موارد مشابه میباشند و هم سرعت اجرا و ضد آب شدن بسیار مناسب تری دارند. میزان استقامت حلقوی لوله کاروگیت بستگی به مقدار خاک و در حقیقت عمق دفن لوله کاروگیت دارد.

استقامت حلقوی لوله‌های مزبور، عموما در رنج استاندارد ۳۱٫۵ کیلونیوتن بر مترمربع در نظر گرفته می شود. درازای استاندارد لوله کاروگیت شاخه های ۶ متری بوده ولی باوجود تاکید کارفرما لوله کاروگیت بصورت شاخه ۱۲ متری نیز قابل تولید است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران من در واحد فنی زمزم پایپ تماس بگیرید و کاتالوگ این محصول را دریافت نمائید.

تولید عمده لوله کاروگیت

بررسی اجمالی لوله پلی اتیلن مشکی

بررسی اجمالی لوله پلی اتیلن مشکی مواد اولیه لوله پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن که امروزه جای لوله های فلزی، چدنی پی وی سی و غیره را گرفته ‌اند گزینه ای بسیار مناسب می باشد. به طوری که باید بدانید مواد اولیه ای که برای تولید این لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد بدون رنگ بوده و لوله های پلی اتیلن یکی از میلیون ها تولیدات پلیمری است که از مواد پلی اتیلنی تولید می شود. به طور کلی باید بدانید این لوله ها کاربردهای زیادی دارند از این رو در رنگ ‌های مختلفی تولید می شوند.

چرا لوله پلی اتیلن سیاه است؟

شاید هنگام خرید لوله پلی اتیلن 2 اینچ برای شما این سوال پی بیاید که چرا لوله پلی اتیلن سیاه است؟ باید گفته شود که لوله های پلی اتیلن اگرچه در رنگ های مختلفی تولید می شوند اما اغلب آنها به رنگ مشکی بوده که مهمترین دلیل آن ایجاد مقاومت لوله ها در برابر اشعه یووی خورشید می باشد. باید توجه داشته باشید رنگ مشکی به کار رفته در لوله های پلی اتیلن موجب می شود که گرما در لوله نگه داشته شود و این امر منجر به داغ شدن و انبساط لوله می ‌گردد. با وجود این امر باید دقت داشته باشید در هنگام جابجایی این لوله ها لازم است دقت زیادی به عمل آمده تا از خمیدگی، تغییر شکل دائمی یا شکستگی لوله ها جلوگیری شود. به صورتی که باید حداقل از جابجا کردن لوله های داغ که در مدت زمان زیادی در معرض تابش نور خورشید قرار گرفته اند اجتناب شود در غیر این صورت ممکن است لوله ها تغییر شکل داده یا مشکلی برای آن پیش بیاید.

رنگ کردن لوله های پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن درکارخانه لوله کاروگیت اهواز، ابتدا هنگامی که تولید می شود به صورت بی رنگ بوده یا می‌ توان گفت از مواد پلی اتیلن سفید هستند. اما همانطور که در پاسخ به سوال چرا لوله پلی اتیلن سیاه است گفته شد، استفاده از رنگ مشکی برای این لوله ها موجب مقاومت آن در برابر اشعه یو وی خورشید می شود که در اینجا برای رنگ کردن لوله به رنگ مشکی لازم است از مواد افزودنی به نام مستربچ استفاده شود که این مستربچ دوده یا کربن بلک می باشد. بنابراین می توان گفت از دیگر اجزای اصلی لوله های پلی اتیلن مشکی، دوده یا کربن بلک هستند. در اینجا نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که نیاز است تا مستربچ با مواد اولیه طبق فرمول و با دقت زیادی ترکیب شود به طوری که این کار نیاز به استفاده از دستگاه های دقیق و مدرن دارد. اگرچه اضافه نمودن این افزودنی در بیشتر کارخانه های تولید کننده لوله پلی اتیلن در نقاط مختلف جهان به صورت دستی انجام می گیرد، اما به طور حتم رعایت استاندارد برای ترکیب مواد افزودنی به این لوله ها موجب تولید لوله هایی با مرغوبیت بالاتر خواهد شد.

نکاتی کلیدی هنگام خرید بهترین نوع لوله پلی اتیلن

نکات کلیدی

۱- اولین نکته ی مهم در خرید لوله های پلی اتیلن این است که لوله خریداری شده حتما باید نشان استاندارد داشته باشد.

۲- دومین نکته قابل توجه درهنگام خرید این است که لوله پلی اتیلن تولید برند معتبری باشد و اطلاعات محصول بر روی آن چاپ شده باشد مثل: نام کارخانه تولید کننده، تاریخ تولید، شماره خط تولید، نوع مواد اولیه پلی اتیلن، رده فشار کاری. شما می توانید با رجوع به این اطلاعات ، اطلاعات پایه‌ای در مورد لوله پلی اتیلن را بدست آورید و اگر لوله‌ای یکی از این موارد را نداشت از خرید آن لوله پلی اتیلن مورد نظرصرفه نظر نمایید.

۳- لوله های پلی اتیلن در ایران بر اساس استاندارد INSO 14427-2 موسسه استاندارد ملی ایران تولید می‌شوند و جدول موجود در این استاندارد مرجع تولید و آزمایشگا‌های کنترل کیفیت می‌باشد. سابقا استاندارد DIN 8074 آلمان مرجع بود و آن زمان هنوز استانداردی ملی برای لوله‌های پلی اتیلن تدوین نشده بود که در سالهای گذشته این مسئله رفع گردیده است اما هنوز این استاندارد و جداول آنها میتواند مرجعی برای شما باشد اما در آزمایشگاه‌های مرجع و کنترل کیفیت اعتباری ندارد.

پس از رعایت نکات اشاره شده بهتر است در فاز بعدی از کارخانه سازنده بازدید کنید تا قدم آخر در خرید را نیز انجام داده باشید.

تشخیص مرغوبیت لوله پلی اتیلن

تشخیص مرغوبیت لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن خوب چگونه لوله ای است؟

برای آزمایش کردن لوله پلی اتیلنی، قراردادن آن زیر لاستیک اتومبیل و عبور از آن صحیح نیست و کیفیت را اثبات نمی کند. افراد حرفه ای با انداختن لوله روی سطح زمین و گوش دادن به صدای آن می توانند در مورد کیفیت لوله اظهار نظر کنند. لوله پلی اتیلن باید چند سال زیر نور مستقیم آفتاب دوام بیاورد. یکی از مهمترین نشانه های کیفیت لوله این هست که درست جوش بخورد و دوام جوش آن تا سالیان سال حفظ شود.

لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی یکی از محصولات شرکت تولید کننده لوله پلی اتیلن گازی می باشد که جهت انجام پروسه فاضلاب ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول تولید داخلی در زمینه انجام پروژه های ساختمانی جز کم نظیر یا حتی بی نظیرترین محصولات اتصالات پلی اتیلن در کشور و نیز خاورمیانه شناخته می شود. تولید این محصول با مواد اولیه درجه یک X3 از محصولات گروه پلی اتیلن توسط پتروشیمی های داخلی صورت می گیرد که در فاز تولیدات فاضلابی از لوله های 5 بار و اتصالات 6 بار مورد استفاده قرار میگیرند. نحوه اتصالات این گونه از تولید به صورت جوشی با دستگاه های الکترو فیوژن توسط متخصصان تاسیسات در این رشته انجام می پذیرد.قیمت لوله پلی اتیلن جوشی به دو قسمت لوله و اتصالات به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میگیرد که در صورت استفاده از فاضلابی در ساختمان ها مجموعه لوله ها ۵ بار مورد استفاده قرار میگیرد .

سطح صاف و صیقلی داخل لوله نیز نشان دهنده کیفیت آن هست. همچنین لوله پلی اتیلن هرگز نباید شکننده و خشک باشد. جوش خوردن لوله پلی اتیلن یکی از نشانه های کیفیت لوله پلی اتیلن است. لوله های درجه دو دارای مهر استاندارد نیستند اما ضمانتنامه معتبر 5 ساله جوش از تولید کننده لوله را دارند. این لوله ها طبق جدول وزنی PE63 تولید می شوند. البته بسیاری از تولید کنندگان لوله های درجه 2 جهت افزایش کیفیت لوله ضخامت لوله را بالا می برند و نمی توان گفت که دقیقا از کدام جدول وزنی پیروی می کنند. مثلا یک کلاف لوله پلی اتیلن درجه دو با فشار 6 اتمسفر از 58 کیلو تا 68 کیلو تولید می شود.

معرفی اتصالات آبیاری کشاورزی

لوله پلی اتیلن کشاورزی PE63: چنانچه بخواهیم لوله پلی اتیلن کشاورزی را در گریدهای مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم،بایستی به این نکته توجه نمود که گرید PE63 به این معنی است که لوله پلی اتیلن توانایی انتقال آب در دمای 20 درجه سلسیوس و فشار کمتر از 5^10*63 پاسگال را به مدت 50 سال داراست.

لوله پلی اتیلن PE80 کشاورزی: چنانچه در ارتباط با لوله پلی اتیلن با گرید PE80 صحبت می کنیم،یعنی لوله پلی اتیلن کشاورزی به منظور انتقال آب،توانایی تحمل دمای 20 درجه سلسیوس و فشار کمتر از 80 اتمسفر با طول عمر 50 سال را داراست.

لوله پلی اتیلن کشاورزی PE100: در لوله پلی اتیلن PE100 کشاورزی،به منظور انتقال آب تا دمای 20 درجه سلسیوس و فشار کمتر از 100 پاسگال،همچنین لوله پلی اتیلن PE100 دارای قابلیت های منحصر به فردی مانند مقاومت در برابر سایش و فرسایش به مدت 50 سال را داراست.

عرضه عمده لوله کاروگیت

عرضه عمده لوله کاروگیت خریدار عمده لوله کاروگیت برای مصارف صنعتی با قیمت کمتری این محصول را دریافت می کنند. خریدار عمده این کالا می تواند با با مراجعه به سایت های اینترنتی و مشاهده انواع لوله کاروگیت به همراه مشخصات کالا و دریافت لیست قیمت خرید مطمئن تری داشته باشد.

در خرید از سایت دقت داشته باشید سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد و از درگاه اینترنتی معتبر نیز برخوردار باشد.

لوله کاروگیت عمده برای مصارف صنعتی از کشورهای اروپایی به ایران وارد می شود. واردات لوله کاروگیت با کسب مجوزهای لازم رعایت قوانین کشور صورت می گیرد.

با توجه به گران شدن ارز و و تورم افسار گسیخته در ایران بسیاری از خریداران ترجیح می دهند کالای دست دوم را دریافت نمایند. در سایت های آنلاین فروش کالای دست دوم، می توانید لوله کاروگیت را با نرخ مناسب سفارش دهید.

توزیع انواع لوله کاروگیت

یکی از انواع لوله های پلیمری می باشد که به دلیل داشتن دو جداره مجزا، به لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله پلی اتیلن فاضلابی هم معروف است.

سطح بیرونی لوله اسپیرال (مارپیچی یا موج دار) و سطح داخلی آن صاف و صیقلی می باشد.

مهم ترین وظیفه این نوع از لوله ها انتقال سیالات می باشد. درون لوله های کاروگیت فشار بار مطرح نیست زیرا سیالات در حال عبور از داخل لوله ها دارای فشار بار داخلی نیستند ولی سطح بیرونی همه فشار های وارده را تحمل می کند. به همین دلیل سطح بیرون را به صورت مارپیچی می سازند زیرا استحکام لوله را در مقابل این فشار ها افزایش می دهد.

توزیع و فروش کلیه لوله های پلی اتیلن و لوله های کاروگیت: لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن فاضلاب

لوله پلی اتیلن کشاورزی

لوله پلی اتیلن گاز برای قیمت لوله پلی اتیلن گاز سایز 90 با ما در ارتباط باشید.

لوله پلی اتیلن درجه دو جهت غلاف فیبر نوری و کابل انواع لوله های کاروگیت نیز با قیمت استثنایی در این مجموعه ارائه میگردد که در سایزهای 160.الی 2000 میلیمتر به صورت کوپلر دار و بدون کوپلر لرئه میگردد .

کاربرد لوله کاروگیت

سیستم‌ زهکشی تصفیه آب

مخازن مایعات و اسید سیستم‌ انتقال آب منهول (معابر آدم ‌رو)

سیستم‌ آبیاری انتقال فاضلاب‌ شهری

سیستم ‌انتقال آب باران

شبکه‌ جمع آوری آب های سطحی شهری و مناطق صنعتی و کشاورزی

سیستم‌ انتقال مواد صنعتی، مانند اسیدها، بازها، نمک‌ ها و غیره

مزایای لوله کاروگیت

مقاومت بالا در برابر خوردگی

طول عمر حداقل 50 سال

ضریب اصطکاک پایین و عدم تشکیل رسوب در لوله انعطاف پذیری و چکش ‌خواری بالا وزن سبک و حمل آسان نصب و اتصال آسان تولید در قطرهای بسیار بالا

موارد استفاده لوله کاروگیت در سایز های مختلف

سایزهای مختلف لوله کاروگیت کاربردها و استفاده های گوناگونی دارند که در زیر به برخی از آنها پرداخته شده است.

لوله کاروگیت ۱۱۰ و ۱۲۵ میلی متر فاضلاب خانگی غلاف دور کابل برق

لوله کاروگیت 160 میلی متر فاضلاب‌ شهری

لوله زهکشی ایجاد پل های محلی کوچک

لوله کاروگیت 200 میلی متر شبکه فاضلاب و زهکشی غلاف دورلوله

لوله کاروگیت 250 میلی متر سیستم فاضلاب و زهکشی

لوله کاروگیت ۳۱۵ و ۴۰۰ میلی متر فاضلاب شهری و بیمارستان ها

لوله‌ زهکشی لوله کاروگیت 500 میلی متر فاضلاب‌ شهری جمع آوری آب های سطحی

لوله کاروگیت 600 میلی متر شبکه‌ فاضلاب و آب های سطحی منهول (معابر آدم رو)

لوله کاروگیت ۸۰۰ و لوله کاروگیت ‍۱۰۰۰ میلی متر شبکه فاضلاب منهول (معابر‌ آدم‌ رو)

لوله‌ زهکشی انتقال آب رودخانه

مرکز خرید لوله کاروگیت

مرکز خرید لوله کاروگیت بهترین فروشگاه برای خرید عمده و ارزان لوله کاروگیت در کشور اغلب خرید لوله پلی اتیلن استاندارد برای استفاده در فاضلاب شهری و روستایی صورت می گیرد و در اندازه های مختلف ارائه می شود.

بهترین فروشگاه برای خرید عمده و ارزان لوله کاروگیت در کشور نمایندگی های معتبر و فروشگاه های این محصول است. خرید از نمایندگی ها این ویژگی را دارد که کالا را مقرون به صرفه تر با کیفیت بهتر دریافت می کنید.

خرید از شعبات موجب می شود که از خدمات پس از فروش لوله ها برخوردار شوید. دریافت کالای با کیفیت یکی از دغدغه های بزرگ هر خریداری می باشد. خرید اینترنتی امروزه با توجه به پیشرفت علم از محبوبیت بالایی برخوردار است. در این سایت می توانید بصورت عمده و ارزان لوله کاروگیت را تهیه کنید. برای اطلاع از لیست قیمت لوله کاروگیت با مدیران فروش زمزم پایپ در ارتباط باشید.

 

 

  • تبلیغات:
  1. گرفتگی لوله پلی اتیلن باعث اتفاقی عجیب شد!
  2. استفاده از لوله در دوره هخامنشیان برای اولین بار

  3. استفاده از لوله برای انتقال آبمیوه باعث جلب توجه رسانه ها شد!!!!

  4. آیا می دانستید با لوله خرطومی می توانید میوه آب بگیرید

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *