مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید لوله پلی اتیلن 110 برق با بالاترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت ویژگی های انواع لوله پلی اتیلن صادراتیراهنمای خرید بهترین لوله پلی اتیلنهزینه های حمل لوله پلی اتیلن از تهران به عراقفروش لوله پلی اتیلن 110 برق بدون واسطه

امروزه لوله های پلی اتیلن کابلی در سایزهای مختلف برای پوشش دادن کابل های برق و مخابرات به کار می روند که لوله پلی اتیلن 110 برق یکی از پرکاربرد ترین آنهاست. کارخانجات زیادی در سراسر کشور با استفاده از مواد پلی اتیلن مرغوب و ماشین آلات به روز و دانش فنی بالا به تولید این لوله پلی اتیلن با بالاترین کیفیت مشغول هستند. این لوله ها در مراکز فروش معتبر لوله پلی اتیلن با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شوند.

تولید لوله پلی اتیلن 110 برق با بالاترین کیفیت

شناخت ویژگی های انواع لوله پلی اتیلن صادراتی

شناخت ویژگی های انواع لوله پلی اتیلن صادراتی کشور ما دارای منابع نفتی فراوانی است به همین دلیل کارخانجات پتروشیمی متعددی در ایران فعالیت می کنند، این کارخانجات انواع مواد پتروشیمی از جمله پلی اتیلن درجه یک را در مقادیر بالا تولید می کنند. پلی اتیلن مواد اولیه ساخت لوله های پلی اتیلن است، از این رو کارخانه های تولید لوله پلی اتیلن به مواد اولیه مرغوب با قیمت مناسب به آسانی دسترسی دارند.

این امر سبب شده است تولیدات لوله پلی اتیلن در کشور از کیفیت عالی برخوردار باشد و علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی به کشورهای خارجی نیز صادر گردد. صادرات لوله پلی اتیلن ارز آوری زیادی برای کشور داشته و سبب رشد و شکوفایی اقتصادی گردیده است. قیمت تمام شده لوله پلی اتیلن صادراتی ایرانی نسبت به محصولات مشابه خارجی پایین تر است و توان رقابت با نمونه های خارجی را در بازارهای صادراتی دارد.

در ادامه مطلب به نکاتی اشاره می کنیم که به شناخت ویژگی های انواع لوله پلی اتیلن صادراتی کمک می کند. انواع لوله های پلی اتیلن در پروژه های مختلف صنایع گوناگون مانند آب رسانی، گاز رسانی، شبکه فاضلاب و کشاورزی کاربرد گسترده ای دارند، این لوله ها به دلیل خاصیت هایی مانند مقاومت در برابر خوردگی و ضربه، انعطاف پذیری بالا، وزن پایین و حمل و نقل آسان متقاضیان زیادی در بازارهای خارجی دارند.

لوله های پلی اتیلن صادراتی با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا تولید می گردند و تمامی آزمون های کنترل کیفیت را با موفقیت پشت سر می گذارند. این آزمون ها مواردی مانند تحمل فشار، تحمل حرارت و میزان انعطاف پذیری، درجه اکسید شدن لوله و سختی و استحکام آن می شوند. پس از اتمام این مراحل لوله ها در بسته بندی های مخصوص قرار داده شده و به بازار مقصد ارسال می گردند.

راهنمای خرید بهترین لوله پلی اتیلن

راهنمای خرید بهترین لوله پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارند، برای خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت باید اطلاعات کافی داشته باشید. ما در اینجا مطالبی را به عنوان راهنمای خرید بهترین لوله پلی اتیلن بیان می کنیم، اولین و مهم ترین نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن توجه به علامت استاندارد روی لوله می باشد. حک مهر استاندارد توسط کارخانه سازنده لوله پلی اتیلن به این معنی است که کارخانه مجوز تولید داشته و تمامی استانداردهای تولید لوله را رعایت کرده است.

لوله های پلی اتیلن موارد کاربرد متفاوتی دارند و هر کدام از آنها علاوه بر نشان استاندارد، باید دارای تاییدیه از سازمان های مربوطه نیز باشند. لوله های پلی اتیلن با کیفیت کشاورزی دارای تاییدیه از جهاد کشاورزی، لوله های پلی اتیلن گازی دارای تاییدیه از اداره گاز و لوله هایی که برای انتقال آب آشامیدنی و مواد مایع غذایی استفاده می شوند دارای تاییدیه غذایی می باشند که نشان می دهد در ساختار آنها از مواد سمی استفاده نشده است.

تاریخ تولید لوله پلی اتیلن نیز از موارد با اهمیت است که در لوله های استاندارد روی آن حک می شود و باید به آن دقت کنید. نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید لوله و فشاری که می تواند تحمل کند نیز باید روی آن حک شده باشند، مواد پلی اتیلن استفاده شده در تولید لوله های پلی اتیلن دارای گریدهای مختلفی مانند pe100، pe80 و pe63 می باشند که رایجترین آن pe80 و pe100 می باشند.

به عنوان مثال روی لوله پلی اتیلن 16 میلی متر با تحمل فشار 16 بار با مواد گرید pe80 اعداد بصورت (16mm، PN 16 bar، PE 80) و روی لوله پلی اتیلن ۵۰ میلی متر با تحمل فشار 4 بار با مواد گرید pe100 به صورت (50mm، PN 4 bar، PE 100) روی لوله به همراه نام برند تولید کننده حک می گردند. نکته مهم دیگر در انتخاب لوله پلی اتیلن مرغوب توجه به سطح داخلی لوله است که باید کاملا صاف و صیقلی و بدون خلل و فرج باشد.

هزینه های حمل لوله پلی اتیلن از تهران به عراق

هزینه های حمل لوله پلی اتیلن از تهران به عراق به دلیل وجود مرز مشترک بین ایران و عراق و امکان حمل و نقل زمینی به این کشور محصولات زیادی از ایران به عراق صادر می گردد. لوله پلی اتیلن یکی از صدها محصول صادراتی ایران به کشور عراق می باشد. هزینه های حمل لوله پلی اتیلن از تهران به عراق برای صادرکنندگان به صرفه بوده و از عواملی است که سبب شده است صادرکنندگان کشورمان تمایل بیشتری به صادرات محصولات خود به عراق داشته باشند.

درست است که حمل و نقل زمینی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها در حمل کالا به عراق می باشد ولی حمل کالا با روش زمینی به صدور بارنامه و انجام امور گمرکی نیاز دارد و دقت بسیار بالایی می طلبد. اگر در هریک از مراحل فوق کمی و کاستی باشد باعث می شود ضررهای جبران ناپذیری به صاحب کالا و یا فروشنده کالا وارد شود. هزینه های حمل و نقل زمینی شامل هزینه بیمه نامه بار و کرایه حمل و نقل می باشد که بیمه نامه بار سبب می شود در صورتی که اتفاقی برای بار بیفتد باعث ضرر و زیان صاحب بار نشود.

در حمل و نقل زمینی دو روش برای ارسال لوله پلی اتیلن به عراق وجود دارد که عبارتند از: عمده بار (دربست)، خرده بار (گروپاژ) . در روش عمده بار فقط بار یک تاجر با تریلی ارسال می شود و در روش خرده بار، بار چندین تاجر به صورت گروهی در یک تریلی قرار می گیرد که هزینه هر کدام از این روش ها متفاوت است. حمل و نقل لوله های پلی اتیلن به عراق علاوه بر حمل و نقل زمینی با استفاده از روش هوایی نیز صورت می پذیرد که هزینه بشتری نسبت به روش زمینی دارد ولی در زمان کمتری بار را به مقصد تحویل می رساند.

فروش لوله پلی اتیلن 110 برق بدون واسطه

فروش لوله پلی اتیلن 110 برق بدون واسطه لوله پلی اتیلن برق متقاضیان فراوانی در کشور به خصوص در صنعت ساختمان سازی دارد و از بازار خرید و فروش پر رونقی برخوردار است. فروش لوله پلی اتیلن 110 برق بدون واسطه در مراکز معتبر با حذف دلالان از چرخه فروش سبب گردیده است که خریداران با صرف هزینه کمتر به این لوله با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنند. در این مراکز انواع لوله پلی اتیلن برق درجه یک با نازلترین قیمت به خریدارن ارائه می شود.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *