مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات لوله پلی اتیلن 16 به سایر کشورها

آنچه در این مقاله می خوانید...

یک لوله پلی اتیلن خوب چه ویژگی هایی داردراهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن رولیموانع شروع تجارت لوله پلی اتیلنفروش لوله پلی اتیلن 16 در ایران

لوله پلی اتیلن 16 از ایران به کشور های زیادی صادر می شود، به دلیل اینکه یک محصول بسیار کاربردی است فروش بسیار بالایی دارد که هم در بازار های داخلی و هم در خارج از کشور تقاضای زیادی برای خرید وجود دارد، بنابراین باید تولید در حدی باشد که پاسخگویی نیاز مصرف کنندگان در خارج و داخل کشور باشد.

صادرات لوله پلی اتیلن 16 به سایر کشورها

یک لوله پلی اتیلن خوب چه ویژگی هایی دارد

یک لوله پلی اتیلن خوب چه ویژگی هایی دارد از جمله ویژگی‌های یک لوله پلی اتیلن خوب و با کیفیت عبارت است از:

  • این لوله‌ها نصب بسیار آسانی دارد، انعطاف پذیری بسیار بالای لوله پلی اتیلن باعث می شود که نصب آن راحت تر شود به علاوه اینکه فشار زیادی را تحمل کند و در برابر سرما و ضربات احتمالی دچار ترک و شکستگی نمی شود، سبک بودن لوله پلی اتیلن یکی از ویژگی های مهم آن می باشد.
  • یک لوله پلی اتیلن خوب ظاهر نیم دایره ای شکلی دارد که می توان برای مکان های مختلف از آن استفاده کرد.
  • این لوله ها طول عمر بالایی دارد و دلیل آن این است که مقاومت خوبی در برابر عوامل مختلف از خود نشان می دهد به همین دلیل تا چند سال نیازی به تعمیر یا تعویض پیدا نخواهد کرد به علاوه اینکه رسوب گذاری نمی کند و برای لوله کشی آب آشامیدنی بسیار مناسب است زیرا جنس آن از فلز و بتن می باشد که میکروب و قارچ در آن به وجود نمی آید.
  • یک لوله پلی اتیلن با کیفیت سطح کاملاً صافی دارد بدون آنکه حتی یک برآمدگی بسیار ریزی داشته باشد زیرا کوچک ترین برآمدگی در رشد قارچ و میکروب و رسوب گذاری تاثیر گذار است.
  • لوله پلی اتیلن به علت جنس آن به راحتی قابل شستشو می باشد می‌توان آن را ضد عفونی کرد همچنین مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی بسیار بالا است.
  • لوله پلی اتیلن با کیفیت دارای مهر استاندارد می باشد که دارای ضمانت و همچنین دفترچه راهنما است.

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن رولی

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن رولی اگر در خرید و انتخاب لوله پلی اتیلن یک فرد مبتدی هستید حتماً راهنمایی که در زیر به آن اشاره می شود را مطالعه کنید زیرا در انتخاب مناسب ترین لوله به شما کمک می کند:

  • اولین نکته مهم این است که لوله باید استاندارد و تاییدیه های لازم را دریافت کرده باشد به طوری که مُهر استاندارد روی لوله باید حک شده باشد و این نشان‌دهنده این است که فقط کارخانه تولیدی می‌تواند این مهر را روی لوله حک کند پس اگر مهر به صورت برچسب بود نشان دهنده اصل نبودن محصول است.
  • داشتن استانداردها نشان دهنده این است که کارخانه تولید کننده بر اساس قوانین لازم این محصول را تولید کرده است.
  • هنگام خرید لوله پلی اتیلن تمامی قسمت های آن را به دقت نگاه کنید به طوری که نباید هیچ گونه سوراخ یا ترک خوردگی داشته باشد همچنین سطح این لوله ها کاملاً صاف و صیقلی شده است و داخل آن نیز همین صورت می باشد اگر حتی یک خط و خش کوچک روی محصول دیده شد نشان دهنده این است که استاندارد نیست.
  • هنگام خرید به داخل لوله نگاه کنید اگر سطح داخلی آن بر جسته بود که نشان دهنده این است که از مواد پلاستیکی در تولید آن به کار رفته شده است و از مواد پلیمری خالص نیست.
  • برای انتخاب لوله پلی اتیلن باید کاربرد خود از آن را در نظر بگیرید زیرا این لوله ها برای مصارف مختلف تولید می شود که هر صنفی نیازمند لوله با سایز مخصوص به خود می باشد همچنین هر کدام از این لوله ها دارای ویژگی های متفاوتی است که اگر اشتباه استفاده شود مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.
  • سانس های مختلف لوله پلی اتیلن شامل؛ 4 اینچ، 20 اینچ، 63 میلیمتر و 20 میلیمتر می باشد.
  • انتخاب یک لوله پلی اتیلن تأثیر زیادی در هزینه و همچنین خسارت خواهد گذاشت منظور این است که اگر لوله انتخاب شده بی‌ کیفیت باشد خسارات زیادی دارد و شما مجبور هستید که به طور مدام آن را تعویض کنید.

موانع شروع تجارت لوله پلی اتیلن

موانع شروع تجارت لوله پلی اتیلن در ایران شرکت های تولیدی لوله پلی اتیلن بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از این شرکت ها برای افزایش فروش خود سعی می کنند بهترین محصول را تولید کنند تا علاوه بر اینکه بتوانند در بازار های داخلی فروش خوبی داشته باشند در بازار خارجی نیز مشتری بدست آورد، بنابراین بین این شرکت ها رقابت به وجود می آید.

صادرات صنایع پلیمر در ایران در چند سال گذشته روند صعودی داشته است اما به علت اینکه ویروس کرونا پخش شد صادرات با موانعی مواجه شده است و کاهش پیدا کرده است.

از دیگر موانعی که برای تجارت جهانی لوله پلی اتیلن وجود دارد این است که به علت تحریم بودن کشور ما شرایط صادرات سخت می شود و به همین دلیل تولید کنندگان رغبت خود را برای صادرات از دست می‌ دهند.

در بعضی از مواقع که قطعاتی که برای تولید این محصول لازم است کاهش پیدا می‌کند تولید نیز کاهش می یابد و باعث می شود که به موقع نتواند نیاز بازار را بر طرف کند و مانع تجارت شود.

موانعی که برای تجارت وجود دارد این است که کشور های وارد کننده ممکن است قوانین بسیار سختی را برای خود وضع کرده باشند که کشور صادر کننده با آن قوانین مخالف باشد و صادرات انجام نشود.

فروش لوله پلی اتیلن 16 در ایران

فروش لوله پلی اتیلن 16 در ایران فروش انواع لوله پلی اتیلن در اکثر فروشگاه های ایران به صورت عمده انجام می‌ شود که خریداران می توانند به صورت عمده و نا محدود این محصول را تهیه کنند کسانی که خرید عمده انجام می‌دهند با قیمت مناسب محصول را تهیه می کنند، فروش انواع لوله پلی اتیلن به صورت آنلاین نیز انجام می شود و باعث شده است که مصرف کننده خرید راحت تری را تجربه کند.

برای ثبت سفارش می توانید با ما تماس بگیرید شما محدودیت زمانی برای خریدن داری زیرا به صورت ۲۴ ساعته امکان ثبت سفارش وجود خواهد داشت همچنین با خرید آنلاین از مشاوره رایگان بهره مند می شوید و اطلاعات بسیار زیادی به دست می آورید و دیگر هیچ نگرانی برای حمل و نقل نخواهید داشت زیرا محصول به صورت کاملاً مطمئن در زمان کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.

آنچه برای ما افتخار بزرگی به حساب می آید رضایت مشتریان است و به همین دلیل تلاش خود را می‌ کنیم تا بهترین محصولات را در اختیار خریداران قرار دهیم و رضایت صددرصدی را به آنها تقویم کنیم.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *