مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه نوار قطره ای با کمترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانیراهنمای انتخاب بهترین نوار تیپ آبیاری کشاورزیمیزان صادرات نوار تیپ به کشورهای آسیاییخرید نوار قطره ای در اصفهان مستقیم از پخش کننده

با پیشرفت علم و تکنولوژی روزانه ابزارها و وسایل جدیدی روانه بازار می شوند که یکی از این ابزارها نوار قطره ای می باشد که نقش پررنگی را امروزه در صنعت کشاورزی ایفا می کند. همین امر سبب شده است تا تمایل کشاورزان برای خرید این محصول افزایش یابد اما از آن جایی که قیمت نوار قطره ای برای این افراد حائز اهمیت بود، دولت مراکزی را در کشور راه اندازی کرد تا عرضه نوار قطره ای با کمترین قیمت به بهترین شکل ممکن انجام بپذیرد.

عرضه نوار قطره ای با کمترین قیمت

معرفی بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی

معرفی بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی اگر امروزه برای خرید نوار قطره ای پلاک دار روانه بازار شوید متوجه این موضوع می شوید که نوار مورد نظر شما در برندها و کیفیت های مورد نظری در بازار وجود دارد که همین امر سبب شده است تا افراد در انتخاب آن دچار مشکل شوند. از این رو ما در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از بهترین انواع نوار تیپ پلاک دار ایرانی بپردازیم.

نوار تخت پلاک دار شیراز یکی از بهترین نوع های نوار قطره ای پلاک دار کشور می باشد که طول نوار کلاف استاندارد آن بین 2500-2000 متر متغیر است و در خصوص فواصل پلاک ها نیز باید گفت که مقدار آن بین 30-10 سانتی متر بوده و ضاخمت نوار آن حدودا بین 200-175 میکرون می باشد. اما در کنار این مشخصه های فیزیکی نوار قطره ای یکی از عواملی که سبب شده است تا این نوع نوارها محبوبیت زیادی کسب کند این موضوع می باشد که این نوارها به راحتی می توانند در زمین هایی که شیب دارند نیز به کار گرفته شود که همین ویژگی سبب شده است تا این نوع نوار تیپ ها از سایر نوارها متمایز شوند.

راهنمای انتخاب بهترین نوار تیپ آبیاری کشاورزی

راهنمای انتخاب بهترین نوار تیپ آبیاری کشاورزی امروزه افراد زمانی که برای خرید یک محصول روانه بازار می شوند به دنبال این هستند تا از میان محصولات متنوع در بازار بهترین جنس را با مناسب ترین قیمت برای خود خریداری کنند که این موضوع برای نوار قطره ای نیز صدق می کند. در واقع امروزه کشاورزان زیادی در کشور هستند که برای خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی اقدام می کنند اما در هنگام خرید این محصول دچار مشکل می شوند چرا که هیچ اطلاعی در خصوص ویزگی ها یا فاکتورهایی که باید بر اساس آن نوار قطره ای مورد نظر را انتخاب کنند نداشته و همین امر سبب می شود تا گاهی اوقات افراد سودجویی از این شرایط استفاده کرده و نوار قطره ای نامناسب را با قیمت گزاف به این افراد بفروشند.

از این رو ما در ادامه قصد داریم به تعدادی از ویژگی ها اشاره داشته باشیم تا افراد متقاضی و کشاورزان با رعایت این ویژگی ها بتوانند مناسب ترین و بهترین نوار قطره ای را برای زمین خود انتخاب کنند.

  1. اولین عاملی که در انتخاب نوار تیپ آبیاری موثر است نوع جنس خاک زمین مورد نظر می باشد. اگر جنس خاک زمین مورد نظر سبک است حتما از نوار تیپ هایی با فواصل کم و دبی بالا استفاده کنید اما اگر جنس خاک زمین مورد نظر از نوع سنگین می باشد باید از نوار تیپ هایی با فواصل زیاد و دبی کم استفاده کنید.
  2. عامل دیگری که افراد باید به آن توجه داشته باشند بحث وزن این نوار تیپ ها می باشد. در واقع نوار تیپ هایی که وزن آن کمتر از 10 کیلوگرم می باشند بیانگر این موضوع است که جنس آن نامرغوب بوده و افراد باید از خرید آن خودداری کنند.
  3. از دیگر عوامل موثر قطر داخلی نوار تیپ می باشد. در واقع قطر استاندارد نوار تیپ های باکیفیت بین 16 تا 18 میلی متر است. پس اگر در هنگام خرید به این نکته پی بردید که نوار مورد نظر از قطر بیشتر یا کمتری برخوردار بود پیشنهاد ما به شما این است که از خرید آن اجتناب کنید چرا که نوار تیپ هایی با قطر غیراستاندارد قادر نیستند که پخش آب را به خوبی و درستی انجام دهند که همین امر سبب به وجود آمدن مشکل در فرآیند آبیاری می شود.
  4. آخرین نکته ای هم ک باید به آن توجه داشت این است که بر روی نوار تیپ های استاندارد برچسب های اطلاعات فنی قرار دارد که اطلاعاتی درمورد فشار کاری و دبی خروجی وسایر اطلاعات را در اختیار افراد متقاضی قرار می دهد تا افراد با در نظر گرفتن این مشخصه ها بتوانند یک خرید موفق داشته باشند. پس از خرید نوار تیپ هایی که بر روی آن برچسب های اطلاعات فنی ذکر نشده خودداری کنید.

میزان صادرات نوار تیپ به کشورهای آسیایی

میزان صادرات نوار تیپ به کشورهای آسیایی در خصوص میزان محبوبیت نوار قطره ای باید گفت که محبوبیت این نوارها نه تنها مختص به کشور ما نبوده بلکه توانسته است نظرات بسیاری از کشورهای همسایه را به خود جلب کند که همین امر سبب شده است تا میزان صادرات نوار تیپ به کشورهای آسیایی در سال های اخیر افزایش یابد تا دولت بتواند با صادرات این نوارهای آبرسان به سایر کشورها درآمد قابل قبولی را از این طریق کسب کند.

علاوه بر مورد فوق، یکی دیگر از فواید افزایش میزان صادرات نوار قطره ای به سایر کشورها این است که می تواند نقش به سزایی را در کنترل قیمت این محصول در داخل کشور ایفا کند. به عبارت دیگر هر چه میزان صادرات یک محصول به بازارهای خارجی افزایش یابد قیمت آن محصول در بازارهای داخلی مناسب تر است و دچار گرانی شدید نخواهد شد که این موضوع برای نوار قطره ای نیز صدق می کند.

خرید نوار قطره ای در اصفهان مستقیم از پخش کننده

خرید نوار قطره ای در اصفهان مستقیم از پخش کننده از آن جایی که در سال های اخیر تقاضای افراد برای خرید نوار قطره ای در کشور افزایش یافته است بیشتر افراد ترجیح می دهند تا محصول مورد نظر خود را از پخش کنندگان این نوع نوارها در اصفهان که به طور مستقیم و بدون واسطه فعالیت می کنند تهیه کنند که یکی از علت های این امر شامل مورد زیر می شود:

  1. یکی از مهمترین عاملی که باید به آن اشاره داشت بحث قیمت نوار قطره ای است. در واقع افراد متقاضی می توانند با مراجعه به مراکز پخش مستقیم نوار قطره ای در اصفهان نوار خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنند که علت این امر نبود واسطه در این نوع خریدها می باشد که سبب می شود تا محصول مورد نظر به صورت مستقیم به دست افراد برسد.

البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که از آن جایی که این مراکز به مراکز عمده فروشی معروف هستند از این رو افراد باید حجم بالایی از محصول مورد نظر خود را به صورت یک جا خریداری کنند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *