مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش لوله پلی اتیلن به صورت عمده ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های لوله پلی اتیلن صادراتینکات مهم هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن کابلیمراحل صادرات لوله پلی اتیلنمرکز خرید لوله پلی اتیلن به صورت عمده

این مجموعه یکی از مراکز فروش لوله پلی اتیلن به صورت عمده ای می باشد، لوله های پلی اتیلن از جمله لوله های کاربردی در صنایع آب و فاضلاب و صنایع گازی می باشد که برای انتقالات آب و گاز از این نوع لوله ها استفاده می شود، همانطور که از نام این لوله ها مشخص است، لوله های پلی اتیلن از جنس پلاستیک پلی اتیلن یا همان پلیمری می باشد که از دسته پلاستیک های مقاوم و دوام بالا است که استفاده گسترده آن باعث افزایش تولید آن شده است که انواع این نوع لوله ها را از جمله لوله پنج لایه پلی اتیلن می توان از فروشگاه های معتبر خریداری کرد.

فروش لوله پلی اتیلن به صورت عمده ای

ویژگی های لوله پلی اتیلن صادراتی

ویژگی های لوله پلی اتیلن صادراتی همان طور که می دانید این لوله ها با توجه کارایی و کاربرد خود در انواع شکل، و سایز استاندارد تولید می شود، اما عمده سایز استاندارد آن از قطر دوسانت تا حداکثر ۲۴سانت تولید می شود که برای انتقال آب در مسیرهای طولانی و کوچک متناسب با کاربرد آن استفاده می شود، در ادامه به چند مورد از ویژگی و مزایایی این لوله ها برای استفاده در صنایع آب و فاضلاب اشاره می شود.

لوله های پلی اتیلن با کیفیت از جمله لوله های است که می تواند به اندازه و مقدار معین ذوب شده و قابل انعطاف شود، از این رو در بسیار از پروژه های فاضلابی، اپراتورها با ذوب مقداری از این لوله ها مانور بیشتری بر روی کار دارند . زنگ زدگی و پوسیدگی از جمله معایب لوله های فاضلابی می باشد که در قدیم از آن ها استفاده میشده است، اما از جمله مزایای لوله های پلی اتیلن دوام بالای آن در مقابل پوسیدگی می باشد و عدم زنگ زدگی که بدون شک در مواد پلاستیکی وجود نخواهد داشت.

از دیگر مزایای این لوله ها، مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت و آب است، که میزان آسیب زایی آب در این محصول تقریبا صفر می باشد. عمر مفید این لوله ها بسیار بالا تخمین زده شده است که باعث نگاه مثبت در استفاده از این لوله ها در زیرساخت های فاضلابی می باشد، علاوه برآن میزان نشتی در این لوله ها با توجه به آسیب زایی کم آن، بسیار درصد پایینی دارد.

نکات مهم هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن کابلی

نکات مهم هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن کابلی همان طور که می دانید لوله های پلی اتیلن از جمله، فراوری های پلیمری پلاستیک می باشد که در چند دهه ی اخیر به دلیل کاربرد فراوان و کارایی بالایی که از محصولات تولید شده از این پلیمر به دست می آید، استفاده گسترده می شود، یکی از این محصولات، تهیه انواع لوله های پلی اتیلن می باشد که با توجه به کاربردهای متنوعی که دارند در انواع مختلف، توسط کارخانه های مربوطه تولید و روانه بازار می شوند، از جمله لوله های پلی اتیلنی، لوله پلی اتیلن آبیاری و باغی، لوله پلی اتیلن برای گاز کشی و لوله پلی اتیلن برای انتقال آب و… می باشد. با توجه به این موضوع در ادامه به نکات مهم هنگام انتخاب لوله پلی اتیلن کابلی پرداخته می شود:

در هنگام خرید و به طور کلی انتخاب انواع لوله پلی اتیلن با کیفیت توجه داشته باشید که، لوله پلی اتیلن انتخابی شما، برای چه کاربردی تولید شده است، زیرا انواع لوله پلی اتیلن در سایز و اندازه ی مختلف و به صورت تک لایه و یا دولایه تولید می شود، به عنوان مثال در تولید لوله پلی اتیلن انتقال آب، سایز قطر این نوع لوله ها از ۲ سانتی متر تا ۵۰سانتی متر متغیر می باشد.

از جمله دیگر عوامل مهم در انتخاب درست لوله پلی اتیلن مرغوب، خرید از مراکز معتبر و شناخته شده ی فروش انواع لوله است، زیرا مراکز معتبر همواره از محصولات فروشی با برند مشخص استفاده می کنند، که خرید از این مراکز باعث جلب رضایت و ایجاد اعتماد بین خریدار و فروشنده خواهد شد.

توجه به کیفیت لوله پلی اتیلن نیز یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب لوله پلی اتیلن کابلی مشهد است، جنس مرغوب، نداشتن ناخالصی و درصد خلوص بالای استفاده از پلیمر پلی اتیلن و تولید استاندارد آن، از جمله عوامل نشان دهنده کیفیت این لوله های پلی اتیلن است.

مراحل صادرات لوله پلی اتیلن

مراحل صادرات لوله پلی اتیلن همان طور که می دانید طی پروسه صادرات انواع کالاهای صنعتی نیاز به مهارت کافی توسط افراد حقیقی صادر کننده انواع کالا می باشد، صادرات انواع کالا توسط شرکت های خصوصی صادرات یا خود کارخانه تولیدی آن کالای صادراتی، صورت می گیرد، یکی از این کالاهای صنعتی، لوله پلی اتیلن می باشد که بعد از تولید توسط کارخانه های تولیدی، به کشور متقاضی صادر می گیرد، با توجه به این نکات در ادامه به طور مفصل به مراحل صادرات لوله پلی اتیلن می پردازیم:

  • کارخانه های تولید انواع لوله پلی اتیلن بعد سفارش گیری انواع لوله پلی اتیلن از طرف کشور متقاضی، اقدام به ساخت آن با بهترین کیفیت و طبق سفارش پذیرفته شده، می کند، لوله های تولید شده بعد از بسته بندی مناسب به قسمت انبار و بعد از آن، روانه گمرک برای صادرات می شود.
  • در نظر داشته باشید، این کارخانه ها و شرکت های خصوصی که کار صادرات را نیز به عهده دارد، باید تمام مجوزهای رسمی را از سازمان های زیربط، چون مجوز های گمرکی و پرداخت تعرفه های خدماتی آن را انجام دهند.
  • همان طور که گفته شد، بیشترین کشورهای متقاضی انواع لوله های پلی اتیلن ایرانی، کشورهای همسایه چون ارمنستان، آذربایجان، عراق و ترکیه می باشد‌؛ اما در این بین باید خاطر نشان کرد که درصد کمی از صادرات لوله پلی اتیلن از ایران به کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی نیز انجام می شود.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن به صورت عمده

مرکز خرید لوله پلی اتیلن به صورت عمده این مرکز یکی از مراکز خرید و تولید کننده لوله پلی اتیلن به صورت عمده و با کیفیت حداکثری و در انواع مختلف می باشد، که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین و باکیفیت ترین انواع لوله پلی اتیلن با بهترین مواد اولیه و صد البته، قیمت مقرون به صرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید. اما باید درنظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت تولیدات خود را از هر نظر با مقوله ای دیگر برابر نمی داند و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود. این مرکز با فروش مدلهای مختلف لوله پلی اتیلن فاضلابی در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران محترم است.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *