مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش لوله پلی اتیلن سفید به قیمت تولید

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با لوله پلی اتیلن فشار قویمقایسه لوله پلی اتیلن گازی با آبیاریمیزان صادرات لوله پلی اتیلن از ایرانفروش لوله پلی اتیلن سفید در بازار تهران

قیمت لوله پلی اتیلن سفید زمانی در فروش مستقیم بسیار مناسب و قابل توجه خریداران می باشد. زمانی که به قیمت تولید محصولی عرضه می شود نرخ نهایی آن بسیار مناسب تر از زمانی خواهد بود که توسط واسطه ها برای فروش ارائه می شود و به همین دلیل خریداران عمده همیشه ترجیح می دهند برای آنکه بتوانند علاوه بر اطمینان از کیفیت لوله آن را با قیمت ارزان تری خریداری کنند به فروشنده عمده مراجعه و به صورت یکجا خرید کنند.

فروش لوله پلی اتیلن سفید به قیمت تولید

آشنایی با لوله پلی اتیلن فشار قوی

آشنایی با لوله پلی اتیلن فشار قوی

استفاده و جایگزینی لوله های پلی اتیلن به عنوان منعطف ترین و مقاوم ترین لوله های پلاستیکی در سال های اخیر رونق بیشتری پیدا کرده است. این لوله ها معایب لوله های فلزی را پوشش داده و مزیت های فراوانی دارند که سبب شده عملا استفاده از آنها صرفه اقتصادی قابل توجهی را در بر داشته باشد.

لوله های فشار قوی یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی هستند که در شهرهای مختلف ایران از جمله شیراز تولید و عرضه می شود. این لوله ها در گریدهای مختلف تولید می شوند و همانطور که از نامشان پیدا است قادر به تحمل فشارهای بسیار بالا هستند.

لوله های فشار قوی به خوبی می تواند در برابر تابش اشعه خورشیدی مقاوم باشند. امروزه برای گاز رسانی، آبرسانی و انجام پروژه های بزرگ در مناطق کوهستانی و به طور کلی مناطقی که در شیب بسیار بالا و جای ناهموار قرار گرفته اند از این نوع لوله ها استفاده می شود.

مزیت های بی شمار لوله های فشار قوی از نوع پلی اتیلن سبب شده تا روز به روز استفاده از آنها بیشتر شود. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طول عمر بسیار بالا حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی
  • مقاومت در برابر رانش زمین به خصوص در مناطق کوهستانی
  • استحکام بالا و هزینه پایین نگهداری و مرمت

مقایسه لوله پلی اتیلن گازی با آبیاری

مقایسه لوله پلی اتیلن گازی با آبیاری

همانطور که می دانید لوله های پلی اتیلن با توجه به کارکردهای متفاوتی که دارند به صورت جداگانه تقسیم بندی و نامگذاری می شوند. شناخته شده ترین لوله های پلی اتیلن با نام لوله های گازی و لوله های آبیاری پلی اتیلن نامگذاری شده اند. این نوع لوله ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

  1. لوله پلی اتیلن گازی در مقایسه با لوله پلی اتیلن آبیاری از نظر وزن با یکدیگر فرق داشته و لوله هایی که برای گازرسانی استفاده می شود سنگین تر هستند.
  2. سایزبندی لوله های گازی پلی اتیلنی بزرگ تر از انواع لوله آبیاری است. لوله های گازی تا سایز 110 هم تولید و در پروژه های گازرسانی به کار گرفته می شوند.
  3. لوله های پلی اتیلن آبیاری در برابر فشار بسیار مقاوم هستند و لوله های پلی اتیلن گازی در برابر مواد اسیدی و شیمیایی ماندگاری بیشتری دارند.
  4. انعطاف پذیری در لوله های آبیاری بیشتر از انواع لوله های پلی اتیلنی است که برای انتقال گاز یا دیگر سیالات استفاده می شود.

یکی از تفاوت های بارز لوله پلی اتیلنی که برای گاز استفاده می شود با انواع آن که برای آبیاری و حتی زهکشی به کار گرفته می شود این است که ضخامت و تعداد لایه ها در لوله پلی اتیلن گازی بسیار بیشتر است و به همین دلیل وزن سنگین تری هم داشته و جابه جایی آنها سخت تر است.

میزان صادرات لوله پلی اتیلن از ایران

میزان صادرات لوله پلی اتیلن از ایران

میزان صادرات لوله های پلی اتیلنی از ایران در سال های اخیر با رشد بسیار خوب و قابل توجهی همراه بوده است. استاندارد بودن لوله های پلی اتیلن تولید شده در ایران، استفاده از به روزترین تکنولوژی های در حوزه تولید لوله های پلی اتیلنی و بازاریابی هدفمند توانسته است نظر مساعد بسیاری از خریداران را در بازارهای جهانی به خود جلب نماید.

با مقایسه آمار چند سال گذشته به خوبی متوجه خواهید شد که صادرات با روند شتابان و رو به جلویی در حال حرکت است. تنوع در تولید لوله های پلی اتیلن یکی از عوامل اثرگذار در افزایش صادرات بوده است چرا که مشتری می تواند هر نوع لوله ای که مورد نیازش است را در بین محصولات تولیدی یافته و آنها را سفارش دهد.

از سوی دیگر بسیاری از خریداران خارجی به دلیل مناسب تر بودن قیمت لوله های پلی اتیلن ایران در مقایسه با انواع خارجی آن و همچنین هزینه های کمتری که برای حمل آن می پردازند ترجیح می دهند مستقیما با تولید کننده ایرانی وارد مذاکره شوند.

این موضوع به خصوص در مورد کشورهای همسایه که مرز مشترک زمینی با ایرانی داشته کاملا بارز است. تبادلات تجاری با ایران به دلیل هم مرز بودن و کاهش چشمگیر هزینه های خروج کالا سبب شده تا کشورهایی که منافع اقتصادی مشترک با ایران دارند از لوله های پلی اتیلن ایرانی استقبال بسیار خوبی داشته باشند.

فروش لوله پلی اتیلن سفید در بازار تهران

فروش لوله پلی اتیلن سفید در بازار تهران

فروش لوله پلی اتیلن سفید در بازار تهران امروزه هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری در حال انجام است. از آنجا که تهران به عنوان مرجع توزیع لوله های پلی اتیلن شناخته می شود بسیاری از خریداران که از راه های دور برای خرید مراجعه می کنند علاقه مند هستند که بتوانند به صورت غیرحضوری سفارشات خود را ثبت کنند.

به همین دلیل در سال های اخیر فروش اینترنتی انواع لوله پلی اتیلن سفید در گریدهای مختلف رونق بیشتری پیدا کرده است. در این روش خریداران می توانند با صرف کمترین زمان و بدون آنکه مسافت زیادی را برای رفت و آمد و خرید صرف کنند به صورت آنلاین ثبت سفارش نموده و آن را در محل تحویل بگیرند.

ما به عنوان عرضه کننده عمده لوله های پلی اتیلنی تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم باکیفیت ترین نوع از این لوله ها را با قیمت مناسب و به صورت مستقیم به دست خریداران محترم در اقصی نقاط کشور برسانیم.

فروش آنلاین و از طریق سایت در حال انجام است و شما می توانید خرید خود را مستقیما از تولید کننده انجام دهید. مزیت عمده خرید لوله پلی اتیلن به صورت اینترنتی این است که علاوه بر دسترسی آسان تر به آخرین تولیدات تولید کنندگان در حوزه لوله و اتصالات پلی اتیلنی می توانید مبلغ کمتری برای خرید خود صرف کنید.

به عبارت دیگر خرید به صورت اینترنتی یک تیر و دو نشان است. هم زمان و هم هزینه ها را مدیریت کرده اید و هم توانسته اند بدون واسطه از خود تولید کننده خرید کنید و در نتیجه از کیفیت لوله خریداری شده هم مطمئن خواهید بود.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *