مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

موثرترین موارد بر قیمت لوله پلی اتیلنکاربرد انواع مختلف لوله های پلی اتیلنفروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مشهد

برندهای بسیار متفاوتی از لوله پلی اتیلن در سطح کشور وجود دارند که از آنها برای انتقال سیالات مختلف از جمله آب و سازه ها استفاده می شود که در میان آنها لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مشهد به دلیل کیفیت مناسب و قیمت ارزانی که دارد نسبت به نمونه های دیگر شناخته شده‌تر است و کسانی که از این لوله استفاده کردند از کیفیت بالای این محصول از جمله ماندگاری آن می‌تواند نهایت رضایت را داشته باشند علاوه بر این قیمت این محصول نیز نسبت به نمونه های مشابه در کنار کیفیت بالای آن بسیار مناسب بوده و می تواند برای صادرات نیز گزینه عالی باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مشهد

موثرترین موارد بر قیمت لوله پلی اتیلن

موثرترین موارد بر قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن همانطور که از نام آن مشخص است از جنس پلی اتیلن بوده و پلی اتیلن از فرآورده‌های نفتی بوده که از پالایش نفت خام به دست می‌آید و به شکل گرانول های شفاف، سفید و رنگی می تواند در اختیار کارخانه‌های تولیدکننده محصولات پلاستیکی از جمله لوله پلی اتیلن قرار بگیرد.

قیمت این لوله تحت تاثیر این موارد بسیار مختلفی می تواند نوسان کند و بالا و پایین داشته باشد که برخی از موثرترین آنها به طور خلاصه عبارتند از :

  • شکل گرانولی یا پرک پلی اتیلن بر قیمت این محصول موثر هستند و گرانول های ریزتر و پرک های نازک تر از قیمت بالاتری برخوردار است چون به دما و زمان کمتری برای ذوب نیاز دارد و طبیعتاً لوله هایی که از این مواد تولید شده اند می توانند ریزتر باشند.
  • خلوص این محصول یکی از مهمترین شاخص ها بر قیمت محصول است و گرانول های که مستقیما از کارخانه و پالایشگاه های پتروشیمی به دست می‌آیند نسبت به آنهایی که از کارخانه های بازیافت تولید می شوند قیمت بالاتری دارند که در نتیجه لوله های پلی اتیلن به دست آمده از آنها نیز قیمت بالاتری دارند.
  • قطر لوله و طول آن بر نرخ محصولات تأثیرگذار است و به طور مشخص لوله های با قطر بیشتر قیمت گرانتری نسبت به لوله های با قطر دهانه کمتر دارند.
  • ضخامت لوله تاثیر فوق‌زیادی العاده‌ای در قیمت محصول دارد به طوری که هر چه لوله ضخیم تر باشد در ساخت آن از پلی اتیلن استفاده شده و قیمتش نیز بالاتر خواهد بود.

کاربرد انواع مختلف لوله های پلی اتیلن

کاربرد انواع مختلف لوله های پلی اتیلن برای انتقال مواد پودری مایعات و سیالات یکی از مناسب ترین ابزارها لوله ها هستند که می توانند در یک کانال و مسیر مشخص آنها را هدایت نمایند و امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن گزینه فوق‌العاده‌ای برای لوله های فلزی یا سیمانی باشند چون هم ارزان‌تر هستند و هم این که می‌توان آنها را در شرایط دمایی مختلف مانند محیط های فوق العاده گرم یا بسیار سرد قرار داد بدون اینکه هیچ گونه آسیبی ببینند و در زیر خاک نیز می توان آنها را استفاده نمود.

این لوله ها می توانند برای آبرسانی شهری مورد استفاده قرار بگیرند و لوله‌های بزرگ تر می‌توانند برای انتقال مقادیر بالای آب از سدها و مخازن بزرگ به شهرها مورد کاربرد داشته باشند و یکی از پرمصرف‌ترین کاربردهای این گلوله ها استفاده از آنها برای آبیاری در زمین های کشاورزی و باغات است.

همچنین این لوله‌ها در مدل های بسیار زیاد تحت عنوان لوله آب و فاضلاب شناخته می‌شوند و به این ترتیب جهت کانال کشی فاضلاب در ساختمان های مختلف می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مشهد

فروش لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مشهد لوله پلی اتیلن جهاد زمزم مشهد در انواع مختلف آن با طول و قطرهای مختلف مانند لوله پلی اتیلن 710 توسط تولیدکننده این لوله به مشتریان ارائه می شود و نمونه‌های دیگر این محصول همچون لوله پلی اتیلن سمنان از معروف ترین برندها در این زمینه بوده که فروش آنها با قیمت مناسب برای صادرکنندگان می‌تواند بسیار عالی باشد تا تجارت آن را به کشورهای دیگر انجام دهند.

فروش این محصول در بازار داخلی نیز رونق قابل توجهی دارد و با افزایش ساخت و ساز ساختمانی و پروژه‌های انتقال آب، فروش این محصول دو چندان خواهد شد و با قیمت عمده بسیار مناسب و ارزان خواهد بود که می توان با مراجعه به این سایت بر روی نمونه‌های مورد نظر سفارش محصول را نهایی کرد.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *