مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن استاندارد

آنچه در این مقاله می خوانید...

دانستنی های جالب درباره لوله پلی اتیلنموارد موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن درجه 2مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاریمزایای استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاریمرکز تولید لوله پلی اتیلن استانداردسفارش لوله پلی اتیلن استانداردصادرات بی واسطه لوله پلی اتیلن استاندارد

لوله‌ پلی‌اتیلن که به اختصار PE گفته می‌شود، نوعی لوله است که از پلیمریزاسیون اتیلن تولید می‌شود. قبل از تولید محصول نهایی لوله پلی‌اتیلن، زمانی که مونومرهای اتیلن تحت عمل پلیمریزاسیون قرار می‌گیرند پلی‌اتیلن تولید می‌گردد.

پلی‌اتیلن در گروه گرمانرم‌ها طبقه‌بندی می‌شود که خاصیت ترموپلاستیک دارد. یعنی می‌توان با گرم کردن و ذوب کردن در آن تغییر شکل ایجاد نمود. اگر قصد خرید لوله پلی اتیلن استاندارد را دارید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن استاندارد

دانستنی های جالب درباره لوله پلی اتیلن

دانستنی های جالب درباره لوله پلی اتیلن پلی اتیلن یک نوع پلیمر ترموپلاستیکی است که دارای ساختار متغیر کریستالی است و دارای طیف وسیعی از کاربردها است. همچنین این را در نظر داشته باشید که نوع پلی اتیلنی که برای ایجاد لوله ها استفاده میشود تا حدودی با سایر محصولات دیگر که بر پایه پلی اتیلن تولید می شوند متفاوت است.

پلی اتیلن انواع مختلفی موجود است که هر کدام کاربردها خاص خود را دارد. انواع زیادی از مواد پلیمری یا پلاستیکی که مردم از آن استفاده می کنند از این نوع پلاستیک ساخته شده. مثلا می توان از پلی اتیلن برای تولید کیسه های پلاستیکی ساده، فیلم های دوربین عکاسی، انواع ورق های پلاستیکی و همچنین بطری های پلاستیکی استفاده کرد. درجه انعطاف پذیری موجود در گریدهای مختلف پلی اتیلن به تعیین کاربرد نهایی این پلاستیک کمک می کند. پلی اتیلن با چگالی کم ، معروف به LDPE ، از انعطاف پذیرترین رده ها است.

 

در خانواده LDPE، نوع پلی اتیلن با چگالی کم از بادوام ترین و کم هزینه ترین پلاستیک های این گرید محسوب می شود. اما نوع پلی اتیلن با چگالی بالا نیز به HDPE معروف است و بافت آن سفت تر و در نتیجه در برابر گرما نیز دارای مقاومت بیشتری است. هنگامی که از لوله پلی اتیلن به عنوان بخشی از یک سیستم لوله کشی استفاده می کنیم ، HDPE گزینه مناسب تری خواهد بود.

موارد موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن درجه 2

اگرچه کیفیت لوله پلی اتیلن درجه 2 به اندازه محصولات درجه 1 و استاندارد نیست، گاهاً این کیفیت برای مصرف کننده به آن شکل نیازی نیست. به این صورت خریدار نیز بابت محصول خریداری شده هزینه کم تری می پردازد. در ادامه به یک مثال در این خصوص خواهیم پرداخت.

به طور کلی روند تولید لوله پلی اتیلن به این شکل است که بخشی از آن توسط متریال درجه یک و بخشی دیگر توسط مواد ضایعاتی تولید می شوند. درصد مواد ضایعاتی مورد استفاده تعیین کننده کیفیت لوله پلی اتیلن و در نهایت قیمت تمام شده آن است.

این موضوع درست است که لوله پلی اتیلن درجه 2 از همان کیفیت محصولات درجه یک برخوردار نیست اما در بسیاری از مواقع به آن کیفیت هم نیازی نبوده و به این شکل با خرید محصول درجه 2 گاهاً تا 50 درصد در مخارج پروژه صرفه جویی می شود.

به عنوان مثال فرض کنید نیازمند خرید لوله پلی اتیلن جهت اسقرار کابل برق یا تلفن هستیم که لازم است محافظت نسبی در مقابل ضربات فیزیکی و همچنین رطوبت ایجاد کند. در این موارد کیفیت داخل لوله آنچنان اهمیت ندارد چرا که از داخل آن سیالی عبور نمی کند لذا مقاومت سطح آنچنان مهم نیست.

همچنین فشار اسمی لوله نیز می تواند اهمیت نداشته باشد چرا که سیال است باعث ایجاد فشار داخلی و در نهایت نشتی لوله می شود. پس می توان نتیجه گرفت که تهیه یک لوله پلی اتیلن درجه 2 با کیفیت مناسب هم نیاز شما را برطرف ساخته و هم به شکل چشمگیری از هزینه های شما می کاهد. به همین شکل بسیاری از انواع لوله پلی اتیلن کابلی از نوع درجه 2 هستند.

مجموعه تولیدکنندگان مجاز لوله پلی اتیلن معمولا از تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن درجه یک و درجه 2 هستند و از این جهت هیچگونه اصراری برمشتری برای خرید لوله پلی اتیلن درجه دو نیست و تنها از این بابت به شما مشاوره می دهند که برای کاربری مورد نظر، چه محصولی را تهیه کنید بهتر است.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه دو بسته به درصد مواد ضایعاتی مورد استفاده در لوله پلی اتیلن درجه 2 قیمت متغیر است. هنگام فروش، کارشناس به شما اعلام می کند که چند درصد ماده ضایعاتی در این لوله به کار رفته است.م

یکی از راهکار های محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن درجه دو، وزن آن است به این شکل که معمولاً با افزایش وزن لوله، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری با اطمینان میشود گفت که در تمام زمین های کشاورزی، مزارع و حتی گلخانه ها از لوله پلی اتیلن استفاده میشود. مزیت هایی که این لوله ها دارند باعث شده است تا کاربرد لوله پلی اتیلن در کشاورزی بسیار باشد.

از جمله این مزایا میتوان به کنترل منابع آب و جلوگیری از هدر رفت آب اشاره کرد.بدلیل تنوع در سایز لوله پلی اتیلن و وجود انواع اتصالات آن باعث شده است تا فرآیند آب رسانی براحتی انجام پذیرد.

برای انتقال آب از منبع تا زمین کشاورزی میتوان از لوله پلی اتیلن آب رسانی که در سایزهای بالا وجود دارد استفاده کرد. این لوله ها هم تحمل فشار بالا دارند و هم مقاومت بالا دارند در نتیجه احتمال جویده شدن توسط جانوران به صفر میرسد.

زمانی که آب به سر زمین رسید باید از لوله و اتصالات آبیاری قطره ای استفاده کرد یا از لوله پلی اتیلن با سایز کم تا بتوان آب را در زمین کشاورزی توزیع کرد. اتصالات آبیاری قطره ای بدلیل تنوع و انعطاف بالایی که دارند میتوان در هر زمین کشاورزی حتی ناهموار هم استفاده کرد. همچنین برای خروج آب های اضافی و پسماندها از سطح زمین کشاورزی میتوان از لوله زهکش استفاده کرد.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن در کشاورزی

1-طول عمر بالا: بدلیل ماهیت جنس پلی اتیلن و ماندگاری بالا این ماده در طبیعت میتوان با خیال راحت تا حداقل 50 سال از این لوله استفاده کرد.

2- انعطاف بالا: قطعاً در هر مسیر آبرسانی ناهمورای هایی وجود دارد که نه میشود هموار کرد و نه میشود مسیر را تغییر داد. انعطاف بالای لوله پلی اتیلن در کشاورزی یکی از بارزه های این محصول است.

3-نصب آسان: وجود اتصالات متنوع برای در قطر های متنوع و یا حتی تبدیل های مختلف نصب و آبرسانی را بسیار ساده کرده است. اتصالات پیچی (اتصالات رزوه ای) یکی از گزینه های مناسب است که براحتی قابلیت نصب را دارد.

4- قیمت پایین: طول عمر بالا که بالاتر به آن اشاره کردیم باعث میشود هزینه نگهداری و تعمیر و یا حتی تعویض بسیار کم باشد و از آنجایی که نیاز به نیروی متخصص هم برای اجرای پروژه نیست عملاً هزینه بسیار کمی را به کارفرما تحمیل خواهد کرد.

5- مقاومت در برای ماورا بنفش: مقاومت پلی اتیلن در برابر اشعه UV باعث شده است که از این لوله ها بتوان در روی سطح هم با خیال راحت استفاده کرد.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری

این سر فصل تکراریه

مرکز تولید لوله پلی اتیلن استاندارد

مرکز تولید لوله پلی اتیلن استاندارد تولیدی های لوله پلی اتیلن برای تولید انواع محصولات تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین لوله پلی اتیلن را از لحاظ کیفیت تولید کنند. تولید انواع لوله پلی اتیلن، با دقیق ترین شیوه ها در حین ساخت و طراحی انجام می گیرد.

مهم ترین نکته که در حین تولید لوله پلی اتیلن به آن توجه شده است، کیفیت و استاندارد مطلوب است. تولیدی لوله پلی اتیلن علاوه بر رعایت تمام استاندارد ها و کیفیت های لازم، ذائقه ی مشتریان را نیز درنظر گرفته اند که این مورد موجب محبوبیت بیشتر این لوله پلی اتیلن ها در میان خریداران شده است.

خوشبختانه در کشور ایران مراکز بسیار زیادی در حوزه های مختلف به فعالیت مشغول هستند که از فعال ترین و برترین آنها می توان به مرکز فروش لوله پلی اتیلن رولی استاندارد اشاره کرد.

این مراکز در تلاش اند تا حد امکان بهترین و عالی ترین نمونه های این محصول را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان و خریداران خود در سراسر کشور عرضه نمایند و رضایت کامل آنها را نیز در خصوص این محصول کسب کنند.

عرضه لوله پلی اتیلن در این مراکز اغلب به روش های متفاوتی به خصوص روش عمده و مستقیم صورت می گیرد که هر یک از این روش ها مزیت های مخصوص به خود را دارند.

لوله های پلی اتیلن از جمله لوله های بسیار کاربردی در صنعت های مختلف به شمار می رود که وجود ویژگی های منحصر بفرد و ویژه در آنها باعث تمایز آن با سایر محصولات مشابه شده است.

لوله پلی اتیلن استاندارد در سایزهای متفاوت، با مقاومت فشاری مختلف، جهت مصارف مختلفی طراحی و تولید می شود. تولید کنندگان لوله پلی اتیلن استاندارد شرکت‌های تولیدکننده ای هستند که به صورت عمده، یابه صورت سفارش مشتری به تعداد مشخص تولید می کنند. هم اکنون شرکت‌های متعددی در ساخت و تولید محصولات پلیمری، از جمله انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات لوله فعالیت دارند.

سفارش لوله پلی اتیلن استاندارد

لوله های پلی اتیلن در دو نوع استاندارد و غیر استاندارد تولید میشود. لوله های استاندارد برای مصارف ابرسانی و لوله های درجه دوم یا همان لوله های غیر استاندارد بیشتر برای انتقال کابل و زهکشی استفاده میشود.

لوله های درجه دوم معمولا برای رد کردن کابل های ساختمان استفاده میشود این لوله ها معمولا برای ابرسانی استفاده نمیشوند مگر اینکه فشار اب بسیار پایین باشد و اب سطحی باشد زیرا اگر فشار اب زیاد باشد باعث شکستن و ترکیدن لوله ها میشود.

قیمت روز لوله پلی اتیلن امروزه با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی دارای ثبات نیست و هر روز متفاوت می باشد و قیمت های درج شده در وب سایت صرفا برای اطلاع رسانی می باشد. جهت خرید لوله پلی اتیلن و دریافت هزینه دقیق با ما تماس بگیرید.

هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد و این نوع لوله ها اقطار مختلفی دارند که معمولا از ۲۰ میلیمتر شروع شده و نهایتا به ۲۴۰۰ میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند.

قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد , هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می رود.

لوله های استاندارد از ویژگی های خوبی برخوردار است یکی از این ویژگی ها مقاومت بسیار خوب این لوله ها است. لوله های پلی اتیلن باید فشاری را که اب از داخل به این لوله ها وارد میکند را به خوبی تحمل کند و اسیب نبیند به این فشار اتمسفر میگویند این اتمسفرها 4 بار تا 20 بار هستند نه تنها این لوله ها بلکه لوله های مانیسمان و یا حتی لوله های گالوانیزه و فولادی نیز باید این فشار را تحمل کنند یعنی به طور کلی همه لوله ها باید این فشار اتمسفر را تحمل کنند .

لوله های پلی اتیلن در صورت ها مختلفی مانند لوله های کاروگیت و لوله های فاضلابی و لوله های گازی نیز تولید میشود .

برای خرید لوله کاروگیت فاضلابی خوب است بدانید به طور کلی این نوع مدل از لوله ها نسب به سایر لوله های سرامیکی، بتونی و فلزی قیمت مناسب تر و پایین تری دارند.

قیمت تولید لوله کاروگیت با توجه به نوع استفاده ، اندازه و فشاری که می توانند تحمل کنند متفاوت است ولی به طور کلی قیمت های آن ها از متری ۱۲ هزار تومان تا متری ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متغیر است.

قیمت لوله پلی اتیلن کابلی بستگی به فشار کاری اتمسفر و همچنین اشکال حلقه ای و شاخه ای مختلف خود دارد و متغییر است. به دلیل اینکه هیچ گونه سیالی از درون لوله پلی اتیلن کابلی عبور نمی کند فشار زیادی به دیواره های داخلی لوله وارد نمی شود و در نتیجه نیاز به استفاده از لوله های پلی اتیلن با فشار کاری زیادتر از 6 اتمسفر نمی باشد.

باید توجه داشت در لوله های پلی اتیلن (OD) پشت تا پشت لحاظ می شود. بنابراین در هنگام انتخاب سایز لوله باید به قطر دهانه داخلی لوله و تعداد و ضخامت کابل توجه کرد.

همانطور که میدانید قیمت لوله پلی اتیلن ثابت نیست و هر روز متغییر هست نسبت به وضع بازار ما نیز تمام سعی مان را میکنیم تا قیمت لوله پلی اتیلن و تمامی لوازم جانبی آن را هر روز برایتان بروز نماییم و جهت دانلود شما عزیزان قرار دهیم.

قیمت لوله پلی اتیلن جوشی امروزه با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی دارای ثبات نیست و هر روز متفاوت می باشد و قیمت های درج شده در وب سایت صرفا برای اطلاع رسانی می باشد جهت خرید لوله پلی اتیلن و دریافت هزینه دقیق با ما تماس بگیرید.

هزینه این محصول به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد و این نوع لوله ها اقطار مختلفی دارند که معمولا از ۲۰ میلیمتر شروع شده و نهایتا به ۲۴۰۰ میلیمتر در طرح های عظیم منتهی می‌شوند. قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد , هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می رود.

صادرات بی واسطه لوله پلی اتیلن استاندارد

صادرات بی واسطه لوله پلی اتیلن استاندارد صادرات بهترین لوله پلی اتیلن و بازار تجارت ان در ایران به دلیل نوسانات ارزی و افزایش قیمت دلار برای تجاران این کالا جذابیت بیشتری ایجاد کرده است.

لوله پلی اتیلن دارای اقلام متفاوتی از یکدیگر می باشند و هرکدام مصارف متعدد و متفاوتی از یکدیگر دارند. از مواد پلی اتیلن در مصارف گوناگون می توان بهره برد. لوله پلی اتیلن دارای درجات مختلفی به لحاظ کیفیت هستند. صادرات بهترین لوله پلی اتیلن به کشور های دیگر انجام می شود.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *