مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلن آبیاریتوضیحی مختصر درباره لوله پلی اتیلنقیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

استفاده از لوله پلی اتیلن در انواع آبیاری قطره‌ای در سال‌های اخیر بسیار متداول و رایج شده و این مسئله باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف آب گشته است و بهترین انواع لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای توسط پخش کننده این محصول با نرخ مناسب به خریداران ارائه می شود JH کسانی که مایل به تهیه این لوله هستند بتوانند به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با پخش کننده ارتباط برقرار کنند و خرید این محصول را انجام دهند.

پخش کننده لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلن آبیاری

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلن آبیاری انواع بسیار مختلفی از لوله پلی اتیلن در بازار این محصول وجود دارد که می‌تواند صرفاً برای آبیاری مورد استفاده قرار بگیرد چند نمونه از این لوله ها به طور خلاصه عبارتند از :

لوله پلی اتیلن HDPE : این لوله ها دارای سایز ۱۶ تا ۲۰۰۰ میلی متر هستند و می‌توانند برای خطوط اصلی و فرعی شبکه های انتقال آب مورد استفاده قرار بگیرند و اغلب در آبیاری تحت فشار کاربرد دارند که در میان آنها لوله پلی اتیلن 160 بیشترین کاربرد را دارد.

لوله پلی اتیلن LDPE : این لوله ها سایز ۱۶ تا ۳۲ میلی متر دارند یعنی قطر آنها در این دامنه نوسان می کند و فشار کاری ۲ تا ۶ بار را می‌توانند تحمل نمایند همچنین طول عمر آنها تا ۱۵ سال نیز می تواند باشد.

لوله پلی اتیلن Irrigation : این لوله ها معمولاً حالت نواری سر خود دارند به این معنی که در مکان های مشخصی حالت دریپ دار هستند و امکان اتصال قطره چکان به آنها وجود دارد و از آنها در کشت محصولات جالیزی بیشتر استفاده می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به لوله آبیاری قطره ای اشاره کرد.

توضیحی مختصر درباره لوله پلی اتیلن

توضیحی مختصر درباره لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای محصولی است که برای صرفه جویی در مصرف آب مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از آن باعث شده که مصرف آب در زمین های کشاورزی بسیار پایین‌تر شود؛ بهترین این لوله دارای قطر کمی بوده و از نرخ بسیار مناسبی نیز برخوردار است به طوری که استفاده از آن حتی در نمونه هایی که تنها یک تا دو سال کارایی دارند از نظر اقتصادی به جهت صرفه جویی در مصرف آب و عملکرد مناسب بسیار به صرفه است.

این لوله ها را می توان به استخرهای آب هم متصل نموده و به این ترتیب آبیاری به صورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی انجام خواهد شد تا به این شکل در هزینه های کارگری نیز صرفه جویی شود؛ این لوله ها معمولاً در فاصله مشخص دارای درزها یا قطره چکان هستند و آب به تدریج از لوله خارج شود و به پای گیاه یا درخت می ریزد و به این شکل تنها به اندازه مصرف گیاه آب در اختیار وی قرار می گیرد و از رشد علف های هرز نیز جلوگیری می شود.

این لوله بسیار انعطاف پذیر نیز می باشد و می توان آن را به صورت ردیفی و یا حتی پیچ و خم دار بر روی زمین پخش کرد همچنین این لوله از نظر طول محدودیت ندارد و به صورت کلاف در طول های چند صد متری نیز قابل تهیه است و این باعث می شود که برای زمین های با سطح وسیعی نیز بتواند مورد استفاده قرار بگیرد و به این ترتیب یکی از ابزارهای بسیار مهم برای سیستم های آبیاری نوین است.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای لوله پلی اتیلن آبیاری قطره‌ای درجه یک با برند لوله پلی اتیلن ارومیه به دلیل ضخامت مشخص و نسبتا کمی که دارد از قیمت ارزانی برخوردار است و این باعث شده که یکی از محصولات با کارایی فوق العاده باشد و هر کشاورزی می تواند به راحتی آن را تهیه کند و مبلغ کمی برای خرید آن پرداخت نماید.

قیمت این لوله با توجه به قطر و طول آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد همچنین جنس آن به شرطی که از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد می‌تواند بهتر از لوله‌هایی باشد که در ساختمان‌ها از پلی اتیلن بازیافتی استفاده شده است.

قیمت انواع این محصول با توجه به نرخ گرانول پلی اتیلن می‌تواند بسیار متفاوت باشد و چون ماده اولیه آن صادراتی است و نرخ ارز بر قیمت آن بسیار تاثیرگذار است دارای نوسان قیمت بالایی بوده که مستقیما بر قیمت لوله مذکور تاثیرگذار است بنابراین حتما باید این مسئله را در نظر داشته باشید که قبل از سفارش استعلام نرخ را انجام دهید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *