مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن صادراتی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع لوله پلی اتیلن فشار قویموارد استفاده از لوله پلی اتیلن کابلیمیزان صادرات لوله پلی اتیلن به خارج کشورخرید لوله پلی اتیلن صادراتی به صورت عمده

یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوله های مورد استفاده در صنایع مختلف، لوله های پلی اتیلن می باشند، این لوله ها در برابر حرارت، رطوبت و فشار مقاومت بسیار بالایی داشته و می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد، این لوله ها در طرح و ابعاد مختلفی تولید می شوند و شما می توانید بر اساس نیاز و خواسته ی خود این محصول را تهیه کنید؛ یکی از مهم ترین کاربرد های این محصول در صنعت ساختمان سازی می باشد؛ برای خرید و مشاهده قیمت لوله پلی اتیلن صادراتی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن صادراتی ارزان قیمت

معرفی انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی

معرفی انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی از آنجایی که لوله های پلی اتیلنی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، دارای انواع مختلفی می باشند، شناخت انواع لوله های پلی اتیلنی باعث می شود تا شما بتوانید در شرایط درست از لوله ی مورد نیاز خود استفاده کنید، به همین منظور در این بخش به بررسی انواع لوله های پلی اتیلنی می پردازیم.

  1. لوله پلی اتیلن تک جداره: یکی از انواع لوله های پلیمری و پلی اتیلنی به شمار می رود که در فشار های ۲ تا ۴۰ بار قابل استفاده می باشد، این نوع لوله به دلیل اینکه سرعت انتقال مایعات و سیالات را افزایش می دهند، در شبکه ی آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرند، این نوع لوله دارای قطر های مختلفی بوده و متناسب با نیاز افراد انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. اصولا این نوع لوله در شبکه های زهکشی، فاضلاب شهری و سیستم های آبیاری استفاده می شوند.
  2. لوله های آبیاری: این نوع لوله نیز در گروه لوله های تک لایه قرار می گیرند و در زمین های کشاورزی به منظور آبیاری قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، به طور معمول قطر این محصول بین ۴ تا ۱۲ میلی متر می باشد که بر اساس شرایط مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. لوله پلی اتیلن کابلی: برای عایق سازی کابل های برق و سایر محصولات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع لوله کابل ها را از بارندگی، آفتاب، رعد و برق و سایر شرایط جوی محافظت نموده و ویژگی های منحصر به فرد زیادی را به خود اختصاص داده است.

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن کابلی

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن کابلی لوله های پلی اتیلنی کابلی و فاضلابی کاروگیت دارای کاربرد های گسترده ای در سطح کشور می باشند، این محصول به دلیل اینکه دارای ویژگی های بی نظیری می باشد کاربرد های بسیار زیادی دارد، از مهم ترین موارد استفاده لوله های پلی اتیلنی کابلی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

این نوع لوله ها جزو معدود لوله هایی است که در برابر حرارت، رطوبت، نور خورشید، رعد و برق و سایر شرایط مقاومت بسیار زیادی از خود بروز می دهد، این موضوع باعث شده است تا این نوع لوله را برای محافظت کابل های برق و فیبر های نوری مورد استفاده قرار دهند، لوله های کابلی به دلیل مقاومت بسیار زیادی که دارند برای انتقال آب در زمین های کشاورزی و مزارع نیز قابل استفاده خواهند بود.

به طور کلی می توان گفت که لوله های کابلی در سیستم برق کشی شهری و روستایی استفاده می شوند و به دلیل وزن پایین و حجم کمی که دارند فضای کمی را اشغال نموده و جزو مناسب ترین گزینه های موجود به شمار می روند.

سایر لوله های پلی اتیلنی نیز با توجه به قطر و ویژگی هایی که دارند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، می توان گفت بیشترین کاربرد این محصول در صنعت ساختمان سازی می باشد، لوله های پلی اتیلنی برای برق کشی ساختمان، شبکه ی فاضلاب خانگی، آبرسانی و گاز کشی مورد استفاده قرار می گیرند.

البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که این لوله ها علاوه بر این موارد در صنایع کشاورزی، برق کشی شهری، لوله کشی و فاضلاب شهری و ساخت تجهیزات مختلف نیز استفاده می شوند که این موضوع به خوبی کیفیت بالای این محصول را نشان می دهد.

میزان صادرات لوله پلی اتیلن به خارج کشور

میزان صادرات لوله پلی اتیلن به خارج کشور کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن در سطح جهانی شناخته شده است، لوله های پلی اتیلنی که در شیراز و رفسنجان تولید می شوند از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در سطح بالایی قرار دارند به همین منظور محبوبیت جهانی پیدا کرده اند.

کیفیت بالای این لوله ها باعث شده است تا تولید کنندگان ایرانی به فکر صادرات این لوله ها به سایر کشور های همسایه باشند، از همین رو در سال های اخیر میزان صادرات لوله های پلی اتیلن ایرانی به خارج از کشور با رشد چشمگیری همراه بوده است به گونه ای که هزاران شاخه از لوله های تولیدی بسته بندی شده و برای صادرات به کشور های مختلف آماده می شود.

اگر بخواهیم میزان صادرات لوله های پلی اتیلنی را نسبت به سال های گذشته بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که صادرات تین محصول با افزایش ۱۰ برابری همراه بوده است که این آمار خیره کننده و شگفت انگیز است، زیرا در گذشته تنها مقدار کمی از لوله ها جهت صادرات آماده می شدند، اما با گذشت زمان و ارتقا کشور ایران در این زمینه، صادرات این محصول نیز با رشد صعودی چشمگیری همراه بوده است.

البته در نظر داشته باشید که با افزایش صادرات این محصول علاوه بر ارتقا جایگاه ایران در زمینه ی صادرات، تولید کنندگان ایرانی نیز به تمام جهان معرفی شدند.

خرید لوله پلی اتیلن صادراتی به صورت عمده

خرید لوله پلی اتیلن صادراتی به صورت عمده اگر قصد دارید لوله های پلی اتیلنی صادراتی را به صورت عمده خریداری کنید، می توانید به دو صورت اقدام نمایید، این دو روش طبق آخرین نظر سنجی های انجام گرفته به عنوان روش های محبوب شناخته شده است.

  1. خرید اینترنتی: جزو محبوب ترین روش های خرید شناخته شده که اخیرا مورد استقبال قرار گرفته است، در این روش شما برای خرید باید به فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر مراجعه نمایید و به راحتی محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و سپس آن را درب منزل خود تحویل بگیرید، به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید اینترنتی از سایت ما استفاده کنید زیرا ما با جلب نظر ۹۵ درصد از مخاطبان خود توانسته ایم نماد اعتبار را از شما خریداران عزیز دریافت کنیم.
  2. خرید حضوری: دومین روش محبوب معرفی شده است که از گذشته تا به امروز مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است، در این روش نیاز است که شما به مراکز منتخب موجود در شهر ‌‌‌‌‌خود مراجعه نمایید و از این طریق نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نمایید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *