مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش لوله ۱۶ پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه عواملی بر کیفیت لوله پلی اتیلن تاثیر داردآشنایی مختصر با لوله ۱۶ پلی اتیلن درجه یکچند کاربرد لوله ۱۶ پلی اتیلن باکیفیتبارز ترین ویژگی های لوله ۱۶ پلی اتیلنتوزیع بی واسطه لوله ۱۶ پلی اتیلنقیمت خرید لوله ۱۶ پلی اتیلنپخش مستقیم لوله ۱۶ پلی اتیلن

بزرگ ترین فروشگاه مجازی و معتبر لوله ۱۶ پلی اتیلن از برترین محصولات خود را با کیفیت ضدسایش و بسیار مقاوم از طریق ارتباط مستقیم با تولید کننده در اختیارتان قرار می دهد.این لوله دارای مشخصات شناسنامه داری است. قبل از خرید لوله پلی اتیلن تزریقی باید مساحت زمین کشاورزی یا باغ خود را محاسبه کنید و تعداد ردیف‌هایی که برای آن در نظر گرفته‌اید را هم مشخص کنید. در مورد باغ یا گلخانه پرورش محصولات کشاورزی حتی بهتر است تعداد درخت‌ها و بوته‌ها را هم مشخص کنید تا برای خرید متراژ لوله و تعداد اتصالات به مشکل نخورید.

مراکز فروش لوله ۱۶ پلی اتیلن

چه عواملی بر کیفیت لوله پلی اتیلن تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت لوله پلی اتیلن تاثیر دارد از پلی اتیلن نرم که مناسب ترین ماده برای تولید این لوله ها است ، در تولید شلنگ های قطره ای استفاده می شود. در تولید لوله های استاندارد ، از مواد برای مقاومت در برابر نور خورشید استفاده می شود. آنها همچنین در برابر خم شدن ، ترک خوردن و شکستن در اثر ضربه مقاوم هستند. یک لوله استاندارد به دلیل افزودن کودهای شیمیایی مایع و کودهای اسیدی و قلیایی مانند نیترات ، دارای مقاومت در برابر خوردگی است .

مانند سایر تجهیزات آبیاری ، می توان به دو وضعیت کلی در استفاده از این لوله های آب اشاره کرد:

1- آبیاری مکانیزه و کلان 2- آبیاری در منزل برای مصارف خانگی مانند آبیاری باغها ، گلدانها ، گلها و گیاهان خانگی ، مناطق آبیاری مانند بالکن ، تراس ، تراس ، مناطق سبز مجتمع های آپارتمانی مسکونی و تجاری ، درختان میوه و همچنین باغها و فضای سبز ویلا های کوچک را می توان متوسط ​​دانست . در مورد محصولات بزرگ و مکانیزه ، در گلخانه ها ، باغات ، و همچنین در تأمین آب این وسایل نقلیه و تزئینی ، دارویی ، غذایی ، روغن ، خوراک دام و طیور محصولات صیفی ، گل و گیاه و … ذکر شده است.

هدف از وب سایت زهکشی ارائه اطلاعات ، ارائه آموزش های لازم و معرفی بهترین تجهیزات آبیاری به عموم است. بنابراین ، تمرکز اصلی این مجموعه استفاده در منازل و استفاده های عمومی است. در زیر ، مروری بر نحوه استفاده از این ابزارها و مراحل نصب و استفاده از آنها در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار می گیرد. برای اینکه لوله آبیاری خود را به ترتیب منظم و مشخص به سمت گل و گیاهان هدایت کنید ، باید از پایه نگهدارنده لوله 16 میلی متر استفاده کنید. این ابزار همچنین در شرایطی که لازم است این ابزار را بالای سطح زمین قرار دهید ، می تواند بسیار مفید باشد.

آشنایی مختصر با لوله ۱۶ پلی اتیلن درجه یک

لوله پلی اتیلن زاهدان از جمله تجهیزاتی هستند که جهت انتقال آب و مایعات مختلف از نقطه ای به نقطه دیگر صورت می گیرد. این لوله ها امروزه جایگزین انواع لوله های فلزی شده اند که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند. این امر به دلیل وجود مزایای بسیاری است که این دسته از لوله ها دارند.

به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد: سبک وزن، نصب راحت، اتصال پذیری آسان حمل و نقل آسان، کیفیت بالا و قیمت مناسب شعاع خمش مناسب، مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و فشار مقاوم در برابر مواد اسیدی و شیمیایی این لوله ها در ضخامت ها و اشکال مختلفی ساخته می شود که لوله پلی اتیلن کلافی نمونه ای از آن می باشد.

از این رو استاندارد های خاصی برای این اتصالات در نظر گرفته شده است که جزء استاندارد های بین المللی بوده و تولید کنندگان ملزم به رعایت آن می باشند. برخی از این استاندارد ها مربوط به موارد زیر می شود:

استاندارد مربوط به لوله های ترموپلاستیک و تعیین میزان سختی لوله جهت تحمل فشار داخلی استاندارد مربوط به سیستم متریک فلنج ها، میزان مقاومت در برابر مواد شیمیایی استاندارد های لوله های قابل نصب در زیر خاک مانند انواع لوله های تامین مایعات گازی استاندارد های سیستم های کانال و پلی پروپیلن،لوله پلی اتیلن مشکی ، تعیین اندازه لوله و اندازه شیار سیستم های متریک ترموپلاستیک مایعات تحت فشار نر و مادگی لوله، طراحی و طبقه بندی و میزان ضریب اطمینان استاندارد های نام برده تنها بخشی از استاندارد هایی است که تولید کنندگان ملزم به رعایت آن می باشند.

از این رو تمامی افرادی که به نوعی با این صنعت در ارتباط هستند لازم است که این استاندارد ها را شناخته و در مورد آن اطلاعات لازم را داشته باشند.

چند کاربرد لوله ۱۶ پلی اتیلن باکیفیت

چند کاربرد لوله ۱۶ پلی اتیلن باکیفیت در رابطه با فشار کاری لوله پلی اتیلن 40 باید به اطلاع مشتری های عزیز برسانیم که این محصول ها به دلیل ضخامت بسیار خوب و فوق العاده ای که دارند برای انتقال مواد مختلف و همین طور آب با فشار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از لوله ها به دلیل کارایی بسیار عالی که دارند جزو مرغوب ترین نوع این محصول ها به شمار می روند و در بین خریدارها رایج تر می باشند. کسانی که این لوله ها با فشار 16 را خریداری می کنند قطعا قصد دارند که از این کالاها برای جا بخ جایی مواد مختلف با امنیت بالا استفاده نمایند. زیرا این لوله ها ضخامت خوبی دارند و در برابر خوردگی هم با دوام هستند و این موضوع سبب می گردد که استفاده کننده ها بتوانند این محصولات را به طور بهینه ای به کار برند.

در گذشته از لوله‌های مختلف فلزی و سیمانی برای اتصالات مختلف و در صنعت آب و فاضلاب، استفاده می شد، این محصولات دارای معایبی بودند و علاوه بر طول عمر پایین، در کیفیت آب عبوری تاثیر می‌گذاشتند، لوله های فلزی به مرور زمان زنگ می‌زدند و دچار خوردگی و پوسیدگی می‌شدند و این باعث آسیب به سلامتی افراد و افزایش هزینه‌های تعویض این نمونه ها شده بود.

امروزه انواع لوله‌های پلی اتیلن تک جداره و دوجداره، تولید و در قسمت های مختلف زیرگذرها، آبگذرها، انتقال آب و فاضلاب و … به کار می روند، این محصولات دارای سازگاری بیشتری با محیط زیست هستند و طول عمر بالا و مقاومت آنها در برابر رطوبت و سایر مواد، استفاده از آنها را به عنوان گزینه ای مناسب در حوزه‌های مختلف فراهم آورده است. سایز متداول این نمونه‌ها که لوله 16 می باشد از پرمصرف ترین نوع آن در حوزه ی کشاورزی می باشد

از کاربردهای ویژه ی این محصول، می توان به آبیاری قطره‌ای اشاره کرد که کمک زیادی در مصرف بهینه ی آب و تولید محصولات کشاورزی مرغوب در نقاط کم آب کشور می‌کند. به دلیل کمبود آب در قسمت هایی از مناطق ایران، استفاده از این نمونه ها، تأثیر بسزایی در کیفیت و افزایش راندمان آبیاری اراضی کشاورزی دارد، تولید‌کنندگان معتبری در کشور ما، با استفاده از بهترین مواد اولیه، لوله پلی اتیلن ارزان و با کیفیت تولید و در اختیار مشتریان این محصول می‌گذارند.

بارز ترین ویژگی های لوله ۱۶ پلی اتیلن

برای ساخت لوله یک اینچ پلی اتیلن همانطور که از اسمش پیداست از تکنولوژی پلیمری استفاده می کنند؛ پلیمرها ترکیبی از کربن ها و هیدروژن ها هستند که با همدیگر در طی شرایطی خاص ایجاد می شوند و در نتیجه چنان ساختاری را ایجاد می کنند که بسیار محکم و مقاوم می باشند. مواداولیه لوله پلی اتیلن همانطور که گفتیم ترکیبات شیمیایی هستند که در نهایت اگر در هر محصولی به کار روند در نتیجه مقاومت بالای آنها را رقم می زنند. ضخامت لوله پلی اتیلن بسیار زیاد است.

ما از این لوله ها برای جابه جایی سیالات مختلفی استفاده می کنیم که اکنون به آنها اشاره ای مختصر می کنیم: آب شهری مواد شیمیایی کارخانه ها و صنایع سیالات آسیب زا فاضلاب کارخانه ها صنایع مختلف شبکه های گازرسانی شهری صنایع کشاورزی و آبیاری قطره ای سیستم های زهکشی در برخی موارد ممکن است از این لوله ها به عنوان پوشش های مختلف استفاده کنند، برای مثال ممکن است در برخی مناطق که بسیار گرم هستند و یا کابل های برق و تلفن آنها تحت حرارت زیاد می باشند، از لوله های پلی اتیلنی استفاده کنند تا این کابل ها درون محفظه ای امن قرار بگیرند. پس همانطور که می بینید این لوله ها می توانند استفاده های مختلفی داشته باشند.

توزیع بی واسطه لوله ۱۶ پلی اتیلن

توزیع بی واسطه لوله ۱۶ پلی اتیلن لوله پلی اتیلن برق از جمله پر کاربرد ترین تجهیزاتی هستند که عمدتا جهت انتقال آب یا سایر مایعات به کار می روند. این لوله ها در ضخامت ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند که نوعی از آنها اصطلاحا لوله های نخ دار نامیده می شوند. این لوله ها با نام های دیگری چون هیدروفیکس و هیدرو فلوم نیز شناخته می شوند که در تولید آنها نخ های بافته شده پلی استر به کار می رود که در سایز ها و اندازه های مختلف قابل ساخت می باشند. از این لوله ها می توان در صنعت کشاورزی نیز به کار برد و یکی از مصارف عمده آنها را بخش کشاورزی تشکیل می دهد. این لوله ها جزء لوله پلی اتیلن شیاردار می باشند که برای نصب در مکان مناسب لازم است در ابتدا مقدار مناسب آن در نظر گرفته شده و پس از آن اقدام به نصب لوله شود.

قیمت خرید لوله ۱۶ پلی اتیلن

قیمت خرید لوله 16 پلی اتیلن در بازار از سوی مشاورهای فروش به اطلاع خریدارها می رسد. این نرخ به روز است و کسانی که در صدد تهیه این لوله ها بر می آیند باید قبل از این که بخواهند خریدشان را آغاز نمایند ابتدا قیمت روز این کالاها را به دست اورند. نرخ خرید لوله پلی اتیلن در شرکت تولیدی تعیین می گردد.

این لوله های 16 با قیمت های بسیار مناسب و ارزانی به مشتری ها عرضه می گردند. به همین خاطر افراد خریدار می توانند با توجه به هر نوع بودجه ای اقدام به تهیه این نوع از لوله های مرغوب و بی نظیر نمایند و از این طریق خرید خود را هم با کیفیت بسیار عالی و هم با قیمت بسیار پایین به پایان برسانند. مشتری ها برای خرید این کالاها می توانند روش عمده را انتخاب کنند و به این صورت بهترین نوع لوله های 16 اتیلنی را به میزان زیاد تهیه نمایند.

قیمت خرید این لوله ها بسته به مواردی مختلفی تعیین می شود، علت این مسئله نیز واضح است این لوله ها می توانند کیفیت های مختلفی داشته باشند و همچنین در سایزهای متنوعی تولید شوند که این خود نیز یکی از المان های مهم تعیین قیمت می باشد.

لوله های پلی اتیلن هر چه قدر سایز بیشتری داشته باشند، طبیعتاً از لحاظ بهایی نیز افزایش می یابند. کارخانه های ایرانی انواع لوله های پلی اتیلن را تولید می کنند و از این رو سبب می شوند که ما در ایران به راحتی بتوانیم از انواع محصولات ایرانی استفاده کنیم، به همین خاطر با حضور محصولات ایرانی شاهد کاهش چشمگیر هزینه ها به نسبت محصولات خارجی خواهیم بود. از طرفی به دلیل ایرانی و تولید داخلی بودن این نمونه ها خدمات پس از فروش خوبی نیز خواهند داشت.

کیفیت و جنس لوله‌های 16 پلی اتیلن، در کارایی، دوام و طول عمر آنها، تاثیرگذار است، به همین دلیل شرکت‌های برند و مطرح در حوزه ی تولید این لوله‌ها، با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، به کارگیری تجهیزات پیشرفته و به روز و با رعایت کامل استانداردهای لازم در تهیه و تولید این محصولات، توانسته‌اند بهترین نوع این نمونه ها را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان عمده‌ی این محصولات بگذارند.

لوله 16 این کالا، از انواع تک جداره ی این محصولات پلیمری می باشد که باعث کاهش هزینه ها، افزایش سرعت، حجم و فشار انتقال آب و همچنین کاهش خطر از کار افتادگی سیستم آبرسانی، می‌شود. فروش لوله پلی اتیلن، به عنوان یک کالای استراتژیک و کاربردی توانسته است صنایع مختلفی را تحت تأثیر خود قرار دهد، قیمت این لوله‌ها با توجه به نوع آن، سایز، ضخامت، متراژ، نحوه‌ی فروش و حجم درخواستی و برند شرکت تولید کننده‌ی آن متفاوت می‌باشد.

پخش مستقیم لوله ۱۶ پلی اتیلن

پخش مستقیم لوله ۱۶ پلی اتیلن پخش بی واسطه لوله پلی اتیلن ۱۶ قیمت ها را بسیار متفاوت تر برای خرید رضایت بخش مشتریان مهیا کرده است.قیمت لوله پلی اتیلن 200 و لوله پلی اتیلن پیچی،لوله 50 پلی اتیلن و نیز لوله 16 پلی اتیلن توسط اتحادیه فروش وابسته به این محصولات تعیین می شود.

جهت قیمت گذاری محصول عوامل مختلفی در نظر گرفته می شود که شامل سایز لوله، کیفیت و مرغوبیت آن،نرخ سال،نحوه خرید مشتری،مقدار خرید مشتری و غیره. اما برای شما مشتریان عزیزی که می خواهید از این مرکز خرید کنید قیمت های مناسب تری در نظر گرفته شده است زیرا واسطه ها حذف گردیده و سود حاصل از این حذف به جیب مشتری خواهد رفت. تجهیزات در بسته بندی های مناسب و در کارتن هایی که مشخصات کالا بر روی آن ثبت شده است به شهرها و کشور های متقاضی صادر می شود. در این راه، رعایت اصول صحیح قوانین صادراتی از جمله ارسال صحیح و بدون نقص امری جدی است که به سفارش مجدد منتهی خواهد شد.

توزیع این محصول هم اکنون به تمام نقاط کشور در حال انجام است. انواع لوله پلی اتیلن را می توانید از این نمایندگی با اطمینان کاملی خرید نمایید. بهترین لوله پلی اتیلن رضایت مندی بالایی از مشتریان را جلب کرده است.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *