مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی مختصر با لوله پلی اتیلنلوله پلی اتیلن فشار قوی چیستسفارش عمده لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

این لوله که به لوله ثانویه یا لوله غیر استاندارد معروف است اغلب در کابل کشی برق و تلفن برای نگه داشتن سیم استفاده می شود. از آنجایی که فشار آب در داخل این لوله وجود ندارد، در این موارد مانند تولید لوله پلی اتیلن درجه یک نیازی به استفاده از مواد مرغوب نیست. شرکت پخش لوله پلی اتیلن غیر استاندارد این محصول را به سراسر کشور به روش حضوری و اینترنتی توزیع می کند و خریداران بنا به روش دلخواه خود می توانند اقدام به خرید نمایند.

شرکت پخش لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

آشنایی مختصر با لوله پلی اتیلن

آشنایی مختصر با لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن مدلی از پرمصرف ترین لوله ها در صنعت، کشاورزی و پروژه های ساختمانی است که در اندازه ها و ابعاد مختلف برای مصارف گوناگون ساخته می شود. پلی اتیلن یک مدل پلاستیکی پرکاربرد در صنعت است و جالب است بدانید که تقریباً پرمصرف ترین پلاستیک در جهان است. از این نوع پلاستیک تا حد زیادی برای ساخت لوله استفاده می شود. در حین تولید ماده با افزودن مواد به ساختار آن می توان خواص مختلفی در آن ایجاد کرد تا در شرایط خاصی از خواص مطلوب (مانند استحکام بیشتر) استفاده شود.

لوله های پلی اتیلن یکی از رایج ترین لوله های مورد استفاده در کشاورزی، صنایع آب، فاضلاب و گاز، لوله های آتش نشانی، لوله های انتقال نفت، لوله های فاضلاب صنعتی، لوله های تهویه مطبوع و لایروبی هستند. این لوله‌ها که در صنعت پتروشیمی کشور کاربرد فراوانی دارند، کیفیت بالایی دارند و قابل رقابت با نمونه‌های خارج از کشور بوده و حتی بهتر از ساخت آن‌ها در اندازه‌های مختلف هستند. با توجه به مزایای مواد پلی اتیلن، لوله ها از کارخانه های بزرگ تا منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

دلیل انتخاب پلی اتیلن ها در صنعت شکل پذیری آسان، قیمت مناسب، مقاومت در برابر ضربه و نور خورشید و از مهم ترین مزایای آن ها مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی، وزن سبک، سهولت لوله کشی، حمل و نقل و نصب است. آسان است. پلی اتیلن در پتروشیمی های مختلف در سراسر کشور تولید می شود و به راحتی قابل دسترسی است، بنابراین قیمت آن برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است.

لوله پلی اتیلن فشار قوی چیست

لوله پلی اتیلن فشار قوی چیست لوله پلی اتیلن فشار قوی نوعی لوله پلی اتیلن است که در فشار کاری 6 تا 32 اتمسفر استفاده می شود. پلی اتیلن فشار قوی در واقع لوله های پلی اتیلن با گرید PE80 و PE100 است که می تواند فشار بالا را تحمل کند. لوله های PE100 از نظر قیمت و ضخامت مقرون به صرفه تر هستند.

فشار به این معنی است که مواد آنها قوی است نه ضخیم. به عنوان مثال، گرید PE100 که امروزه بالاترین استحکام و دوام را دارد، وزنی کمتر از گرید PE80 دارد که ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. این نوع لوله ها اغلب تحت فشار مستقیم پمپ و در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند. بنابراین برای حفظ استحکام و افزایش طول عمر آن باید از موادی با ترکیبات ضد UV (ضدآفتاب) در تولید آن استفاده کرد.

لوله های پلی اتیلن فشار قوی اغلب برای انتقال آب با فشار بالا به ویژه در سطوح ناهموار و شیب دار استفاده می شود. این لوله ها در دو شکل کلاف و شاخه های 6 متری و 12 متری بنا به درخواست مشتری و در فشارهای 10 اتمسفر و 16 اتمسفر PE80 و PE100 ساخته می شوند. این لوله ها بسته به کاربرد با ابعاد مختلف، قطر داخلی و خارجی تولید و عرضه می شوند.

سفارش عمده لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

سفارش عمده لوله پلی اتیلن غیر استاندارد لوله پلی اتیلن غیر استاندارد توسط تولید کننده های مختلفی در کشور تولید و توزیع می شود، این لوله ها پس از تولید به دو روش حضوری و اینترنتی عرضه می شوند و خریداران می توانند به یکی از این دو شکل محصول را تهیه فرمایند.

اگر جزو خریدارانی هستید که قصد خرید لوله پلی اتیلن باکیفیت را به صورت عمده دارید ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می دهیم، در این روش دیگر نیاز به مراجعه ی حضوری و صرف وقت و هزینه های گزاف نیست.

مجموعه ی ما یک فروشگاه ها اینترنتی معتبر است که در زمینه ی فروش انواع لوله پلی اتیلن از جمله: لوله پلی اتیلن غیر استاندارد، لوله پلی اتیلن رولی، لوله پلی اتیلن 50 و … فعالیت می کند به جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *