مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید لوله کاروگیت 250

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کامل لوله کاروگیت 250فرایند تولید لوله کاروگیت ساوهسایز بندی متنوع لوله کاروگیتموارد استفاده از لوله کاروگیتصادر کنندگان لوله کاروگیت 250توزیع بی واسطه لوله کاروگیت 250قیمت عمده لوله کاروگیت 250

خرید و فروش لوله کاروگیت از بازار های خرید و فروش گسترده و فعال در ایران می باشد. همانطور که می دانیم لوله کاروگیت انواع مختلفی را دارد که یکی از انواع اصلی آن لوله کاروگیت 250 می باشد. این نوع لوله کاروگیت کاربرد های مختلفی را شامل می‌شود که خود کاربردهای گسترده‌ای را دارند. به عنوان مثال لوله کاروگیت استاندارد این روزها بازار خرید گسترده‌تری را نسبت به سایر لوله های کاروگیت پیدا کرده است.

بازار خرید لوله کاروگیت 250

مشخصات کامل لوله کاروگیت 250

مشخصات کامل لوله کاروگیت 250 با توجه به توانایی لوله کاروگیت در تحمل بارهای سنگین که هر فشاری را به راحتی به زمین نرم منتقل می کند، می توان از این محصول به راحتی در فاضلاب یا سایر مصارف استفاده کرد. ویژگی حفظ طبیعت لوله موجدار آن را برای شرکت هایی که پروژه های آب و فاضلاب را انجام می دهند حتی در صورت خم شدن مفیدتر می کند.

یکی دیگر از ویژگی های لوله کاروگیت که به راحتی با استفاده از کوپلر متصل می شود، استفاده از این نوع لوله ها را راحت کرده و در نتیجه سرعت کار را افزایش می دهد که در نهایت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

انعطاف پذیری و انعطاف لوله کاروگیت باعث آسیب پذیری کمتر این لوله ها و تداوم بیشتر در استفاده از این محصولات می شود. می توان گفت پیکربندی های کلی و مواد به کار رفته در ساخت این محصولات منحصر به فرد است.

این محصولات را می توان با هزینه کم و طیف وسیعی از قطرها را خریداری کرد. یکی از عواملی که در انتخاب قطر لوله کاروگیت دخیل است، میزان جریان سیال در هر مقطع یا در ثانیه است.

این لوله را می توان از ترکیبی از فولاد یا پلاستیک مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یا PVC ساخته که می تواند لایه بیرونی لوله را بپوشاند یا همچنان آکاردئون باقی بماند. پوشش های معمولی برای لوله های فولادی شامل گالوانیزه، آلومینیوم، پلیمر و قیر است. لوله های موجدار پلاستیکی می توانند طیف وسیعی از pH مواد شیمیایی را تحمل کنند.

فرایند تولید لوله کاروگیت ساوه

لوله کاروگیت در سایزهای مختلف به صورت لوله کاروگیت و لوله کاروگیت مارپیچ تولید می شود که در واقع فقط یک روش تولید متفاوت است. در تولید لوله کاروگیت مواد پلی اتیلن به صورت تک تکه قالب گیری و پرس می شوند اما در تولید لوله. مارپیچ کاروگیت روش تولید متفاوتی دارد.

در روش کاروگیت مارپیچی، پروفیل اصلی یا برآمدگی های روی لوله توسط اکسترودر تولید کننده پروفیل لوله خنک می شود، پس از خنک شدن و عبور از آب داخل وان، سرد شده و به صورت مارپیچ نورد می شود و سپس این پروفیل.

توسط اکسترودر به هم جوش داده می شود. و لایه داخلی مستر بچ به لوله ها تزریق می شود. پس از تزریق لایه داخلی به لوله کاروگیت زرد رنگ که به رنگ زرد است توسط غلطک هایی با فشار زیاد به سطح داخلی لوله چسبانده می شود. این لوله ها معمولا در سایزهای بالا یعنی از 1000 تا 3200 تولید می شوند.

لوله های کاروگیت انواع مختلفی را دارند که برای همه آنها فرایند ساخت مشابه باشد با هم به بررسی اگر بخواهیم به دو تقسیم بندی لوله های کاروگیت را از نظر ساخت تقسیم کنیم.

دسته اول لوله لوله کاروگیت اصفهان لوله کاروگیت قزوین، لوله کاروگیت گرمسار ،لوله کاروگیت اردستان، لوله کاروگیت اردبیل خواهد بود. دسته دوم لوله کاروگیت بتنی خواهد بود. به اختصار به دسته اول لوله کاروگیت استاندارد می‌باشد.

سایز بندی متنوع لوله کاروگیت

سایز بندی متنوع لوله کاروگیت با هم به بررسی انواع سایز بندی متنوع لوله کاروگیت می پردازیم و بعد به شاخص های این سایز بندی ها به طور کلی می پردازیم امیدوارم که مطالب برای شما گویا باشد.

سایزبندی لوله کاروگیت به ترتیب از 110 میلی متر و به ترتیب از 125، 160، 200، 250، 315، 400، 500، 600، 700، 800، 900، 1000 و 1200 میلی متر و در ادامه کاروگیت 1200 و 1200 میلی متر پلی اتیل 140، 1200، 1200، 1200، 1200، 1200، 120، 200، 250، 250، 315. مارپیچ، 2000، 2500 و 3000 میلی متر

شاخه های لوله های کاروگیت به دو صورت به هم متصل می شوند. از سایز 110 تا سایز 1200 با استفاده از کوپلر و واشر کوپلر، لوله کاروگیت در حین تولید به کل جوش داده می شود و به صورت نر و مادگی لوله ها به هم می روند و واشر داخل شیار کاروگیت قرار می گیرد.

لوله برای آب بندی واشرها از EPDM یا PVC ساخته شده اند. نوع دیگر کوپلر، باندهای کوپلینگ با واشر یا بدون واشر است که لوله ها را به هم محکم می کند.

روش دوم اتصال لوله های کاروگیت جوش اکستروژن است که از سایز 800 تا سایز 3500 میلی متر با این روش انجام می شود. در این روش لوله ها روبه روی هم قرار می گیرند و مواد اولیه توسط تفنگ اکسترودر گرم شده و لبه های لوله ها به هم جوش می شوند.

لوله کاروگیت در شاخه های 3، 6 و 12 متری تولید می شود. لوله های کاروگیت را می توان در شاخه های بلند تولید کرد و به صورت قوس در محل نصب تحویل داد.

برای جلوگیری از افزایش نقطه اتصال و تعداد اتصالات می توان لوله های کاروگیت را به صورت انشعابات بلند تولید کرد. به عنوان مثال یک لوله 12 متری را می توان به راحتی توسط تریلر حمل کرد و تعداد اتصالات آن کاهش می یابد.

هنگام انتخاب لوله کاروگیت 6 متری یا 12 متری، انتخاب حالت بهینه بین دو پارامتر هزینه حمل و نقل و جابجایی و هزینه نصب مهم است. از این لوله ها برای زهکشی سطحی و زیرسطحی نیز استفاده می شود. سوراخ ها اجازه می دهد تا رواناب از خاک اطراف به داخل لوله نفوذ کند.

موارد استفاده از لوله کاروگیت

له های کاروگیت سایز کوچک را می توان در کاربردهای آشنا مانند لوله زهکشی که برای حمل رواناب از ناودان های روی لبه بام خانه استفاده می شود، مشاهده کرد. لوله های سایز بزرگتر به عنوان زهکشی طوفان و آبچکان زیر پل ها و کنار جاده ها استفاده می شود.

انعطاف پذیری لوله موجدار باعث می شود که برای مصارف مختلف مناسب تر از لوله صاف صلب باشد. درجه راه راه با ارتفاع برآمدگی ها اندازه گیری می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، لوله انعطاف پذیری بیشتری دارد.

لوله کاروگیت راه راه می تواند اصطکاک را در داخل لوله ایجاد کند یا زباله ها را در برآمدگی ها به دام بیندازد. در برخی از کاربردها، پوشش یا آستر می تواند جریان مواد را از طریق لوله بهبود بخشد. لوله های پلاستیکی را می توان به صورت موج دار در بیرون و صاف در داخل ساخت.

برای کاربردهایی که نیاز به دفن لوله و تحمل شرایط محیطی دارند، ملاحظات بیشتری باید در نظر گرفته شود. pH خاک و مقاومت الکتریکی برای لوله فولادی موجدار مرتبط است. یا pH و مقاومت باید در محدوده مناسب قرار گیرند، یا لوله باید پوشش داده شود تا سطوح را تحمل کند.

پوشش‌های معمولی برای لوله‌های فولادی عبارتند از گالوانیزه روی، آلومینیوم، پلیمر و آسفالت. لوله پلاستیکی موجدار می تواند محدوده pH بسیار وسیع تری را تحمل کند و رسانایی ندارد. مقاومت الکتریکی یک عامل نیست.

قطعات لوله کاروگیت با روش های مختلفی به هم متصل می شوند. برخی از لوله ها با اتصالاتی به نام توپ و اسپیگوت در دو انتهای یک بخش ساخته می شوند. بخش ها با یک واشر برای آب بندی لوله در کنار هم قرار می گیرند.

بخش های لوله را می توان با استفاده از باندهای اتصال با واشر یا بدون واشر به هم متصل کرد. لوله های راه راه را می توان در طول های طولانی تولید کرد و به صورت رول به محل نصب تحویل داد. بخش ها فقط در صورت لزوم بریده می شوند تا تعداد اتصالات به حداقل برسد.

صادر کنندگان لوله کاروگیت 250

صادر کنندگان لوله کاروگیت 250 لوله کاروگیت در ایران در شهرهای ساوه، گرمسار، سنندج، مشهد، تبریز، قزوین، اهواز، قم و کرمان تولید می شود. نکته مهم در خرید در نظر گرفتن هزینه حمل لوله تا محل پروژه در محاسبات مالی است. لوله های کاروگیت حجیم و سبک هستند بنابراین واردات این نوع لوله مقرون به صرفه نیست.

بنابراین با توجه به نیاز کشور، شرکت های ایرانی و سرمایه گذاران داخلی خطوط تولید لوله کاروگیت را از کشورهایی مانند آلمان، هند، چین و لهستان وارد کرده و در ایران لوله کاروگیت تولید کردند.

از طرفی لوله های فاضلاب PVC یا پلی اتیلن به دلیل اینکه مواد اولیه در پتروشیمی های ایران تولید می شود و برای تولیدکنندگان ارزانتر است، هزینه کمتری خواهند داشت.

کارخانه تولید لوله کاروگیت شامل سوله ای برای نگهداری مواد اولیه و سوله تولیدی است که شامل خطوط تولید شامل اکسترودرها، کرگیتورها، کاترها و داک ها می باشد.

مجموعه ما قیمت لوله کاروگیت را تعیین کرده است زیرا هزینه های تولید بسیار پایین است و محصول نهایی با قیمت مناسب به دست مشتری می رسد و شما می توانید به راحتی خریدی مقرون به صرفه انجام دهید.

ناگفته نماند که لوله های تولید شده در این کارخانه در هنگام تغییرات خاص از طول عمر بیشتر و کیفیت بهتری برخوردار خواهند بود، بنابراین نگرانی از بابت استحکام و دوام لوله ها وجود نخواهد داشت. ناگفته نماند که این تغییرات در قالب های لوله ایجاد می شود. و نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته است.

توزیع بی واسطه لوله کاروگیت 250

قیمت کلیه لوله ها و اتصالات ارائه شده در سایت های فروش اینترنی به روز بوده و با این قیمت ها تخفیف هایی در نظر مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. همانطور که این قیمت ها شامل تضمین بهترین قیمت در سایت های مختلف نیز می باشد.

با توجه به اینکه تمامی محصولات موجود در سایت با گارانتی اصلی ارائه می شوند، در صورت خرید هر یک از انواع لوله و اتصالات ارائه شده در سایت، قطعا تمامی تخفیفات مربوطه فروش ویژه هر برند شامل خریداران محترم می شود.

اتصالات فلزی برای اتصال لوله های فلزی و سایر اقلام لوله کشی مانند فلنج های جوش، دریچه های چدنی، دریچه های برنجی، مهر و موم لاستیکی، مهر و موم آکاردئونی و غیره استفاده می شود. اتصالات فلزی با توجه به نوع لبه های چیده شده برای اتصالات و آلیاژها به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

1- اتصالات مانیسان: این نوع اتصالات فلزی با مانوز و لوله های درز و همچنین آلیاژهای آنها بر اساس استاندارد ASTM A234 WPB و ابعاد آن بر اساس ASME B16.9 به هم جوش می شوند. در فرآیند ساخت آنها از هیچ گونه درز جوشی استفاده نمی شود. اتصالات مانوز برای سیستم های دمای بالا و فشار بالا مناسب است. اتصالات مانوز در ضخامت های مختلف از جمله اتصالات مانوز درجه 40، SGP و STD در سایت پیپ محصول موجود است.

2- اتصالات مشکی: این نوع اتصالات فلزی نیز مانند اتصالات مانوز جوشی هستند و در فرآیند ساخت با اتصالات مانوز تفاوت دارند. این اتصالات با قالب گیری و جوشکاری درز بر روی بدنه خود ساخته می شوند که تحمل فشار و دمای کمتری نسبت به اتصالات مانوز دارند.

3- اتصالات دنده گالوانیزه: این نوع اتصالات رزوه ای و با لوله های گالوانیزه نصب می شود، سطح این اتصالات گالوانیزه و مناسب برای مناطقی با رطوبت بالا و امکان خوردگی و خوردگی می باشد. بالا است. اتصالات گالوانیزه با برندهای هاب برزیل، مک چین و جرج فیشر در سایت پایپل موجود است.

4- اتصالات فشار قوی: این نوع اتصالات فلزی دارای دو نوع چرخ دنده و صدا خفه کن هستند. نوع دنده ای آن فشار و دمای بسیار بالاتری نسبت به اتصالات دنده گالوانیزه دارد. آلیاژهای این اتصالات فلزی مطابق با ASTM A105 و ابعاد ASME B16.11 آنها می باشد..می باشد..

قیمت عمده لوله کاروگیت 250

قیمت عمده لوله کاروگیت 250 لوله های کاروگیت دو جداره پلی اتیلن در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام با توجه به اندازه و بار داخلی و خارجی تحمل کننده فشار قیمت متفاوتی خواهند داشت. بودن.

لوله های کاروگیت شرکت ها با استفاده از دانش ماشین آلات تولیدی مدرن و ارتقاء آلمانی و قیمت های بسیار مناسب این امکان را به خریدار می دهد که بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت ممکن لوله های دوجداره کاروگیت در سراسر ایران داشته باشند.

لیست قیمت لوله کاروگیت دوجداره در سایز (میلی متر و اینچ)، تحمل فشار خارجی و طبق جدول استاندارد لوله کاروگیت دوجداره مشخص و در فروشگاه های این فروشنده ها اعلام می گردد. نحوه محاسبه قیمت تمام شده لوله کاروگیت از فرمول زیر استفاده می کنند.

قیمت لوله کاروگیت = وزن هر متر لوله کاروگیت فاضلاب * قیمت مواد اولیه پلی اتیلن + سود شرکت سازنده

وزن هر متر بر اساس مقاومت و نوع استفاده تعیین می شود. قیمت مواد اولیه را پتروشیمی های تولید کننده مواد تعیین می کنند. سود کارخانه شامل هزینه های تولید، هزینه های انرژی، حقوق پرسنل و سود سهامداران است.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *