مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان لوله ی کاروگیت اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

دو مدل پرطرفدار لوله کاروگیتپخش کننده لوله ی کاروگیت باکیفیت

لوله ی کاروگیت لوله‌ای است به رنگ سیاه با جداره های بسیار مستحکم که حالت فنری دارد این محصول معمولاً از ماده ی پلی اتیلن ساخته می شود. قیمت این محصول بر اساس مواد استفاده شده برای تولید لوله، طول، ابعاد، میزان استحکام، دوام و وزن آن تعیین می شود. در ایران نیز توزیع‌کنندگان لوله ی کاروگیت اصل وجود دارند که خریداران می توانند با مراجعه به آنها با اطمینان خاطر کالای مرغوب تهیه کنند.

توزیع کنندگان لوله ی کاروگیت اصل

دو مدل پرطرفدار لوله کاروگیت

دو مدل پرطرفدار لوله کاروگیت شاید تا حالا از خود پرسیده باشید که لوله کاروگیت چیست و پر طرفدارترین لوله کاروگیت کدام نوع است؟ یک لوله کاروگیت لوله ای است که بیش ترین کاربرد آن در انتقال فاضلاب صنعتی و خانگی و انتقال دادن سیالات است. لوله های کاروگیت عموما از جنس پلی اتیلن ساخته می شود و به دونوع تک جداره و دوجداره تقسیم می شوند. این دو‌نوع لوله پر فروش ترین و پرطرفدارترین نوع لوله کاروگیت هستند.

لوله های گاروگیت دو جداره: در این مدل لوله ی کارگیت یک لوله درون لوله ی دیگر قرار می گیرد. از مزایای این لوله ها می توان به این موارد اشاره کرد. این محصول در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد و نیز در مقابل خوردگی. این لوله به آسانی دچار سایش نشده و به همین علت حتی بر اثر زمین لرزه نیز ترک برنداشته و دچار شکستگی نمی شود. همچنین وزن کمی دارد و مقاومتش در برابر سرما و گرما بسیار خوب است.و بیشتر در سیستم های آبیاری تحت فشار زمین های کشاورزی، خطوط توزیع و انتقال آب، خطوط انتقال گاز، پوشاندن کابل های برق، انتقال فاضلاب های صنعتی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های کاروگیت تک جداره: نام دیگر لوله ‌های تک جداره،لوله های پلی اتیلن فشار قوی است. این نوع لوله برای انتقال سیالات تحت فشار به کار برده می شوند. به عنوان مثال در حوزه های کشاورزی و برای انجام آبیاری تحت فشار در باغها، آبیاری قطره ای در زمین های کشاورزی و آبیاری تحت فشار در باغات از این مدل لوله با قطر کم و استفاده می‌شود. همچنین از لوله پلی اتیلن تک جداره برای منتقل کردن آب شرب شهری و ساختن لوله‌‌های مورد استفاده در کارهای آتش نشانی استفاده می شود. لوله های کاروگیت تک جداره به دلیل استفاده فراوانی که ساخت و ساز شهری دارند بسیار کاربردی و موثر و پرطرفدار هستند.

پخش کننده لوله ی کاروگیت باکیفیت

پخش کننده لوله ی کاروگیت باکیفیت در کشور ما نیز کارخانه هایی برای تولید لوله کاروگیت وجود دارد که محصولات متنوع و با کیفیتی تولید می کنند.لازم به ذکر است وظیفه ی پخش و توزیع این محصول به عهده پخش کننده لوله ی کاروگیت با کیفیت است. خریدار با مراجعه به این مراکز می تواند لوله کاروگیت ارزان و‌ با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *