مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید لوله پلی اتیلن کردستانچگونگی تولید لوله پلی اتیلن درجه یکهمه چیز درباره لوله پلی اتیلن کیلوییروش تشخیص کیفیت لوله پلی اتلین کشاورزیعرضه مستقیم لوله پلی اتیلنفروشگاه معتبر لوله پلی اتیلنتوزيع مستقیم لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن محصولاتی هستند که با استفاده از مواد پلیمری بسیار مقاومی تولید شده اند و از آن ها به طور گسترده ای در زمینه انتقال دادن مایعات و سیالات مختلف مثل آب و فاضلاب استفاده می شود، برترین تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن صادراتی محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی و مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می نمایند و آن ها را در سطح بازار های خارجی توزیع کرده و به صورت گسترده به فروش می رسانند.

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن صادراتی

راهنمای خرید لوله پلی اتیلن کردستان

راهنمای خرید لوله پلی اتیلن کردستان اگر بخواهیم به عنوان یک مقدمه چینی شما را با لوله های پلی اتیلن آشنا کنیم، باید به محصولاتی که از پلاستیک تولید شده اند اشاره نماییم که امروزه به سرعت جایگزین انواع لوله های فلزی قدیمی می شوند و جای آن ها را در راه اندازی کردن شبکه های آب و فاضلاب پر می نمایند، به همین دلیل هم مراکز صنعتی متعددی در داخل یا خارج از کشور ما دست به تولید انواع لوله های پلی اتیلنی زده اند.

یکی از تولید کننده های برتر این لوله ها در ایران شرکت تولیدی کردستان است که به عنوان موفق ترین تولید کننده این محصولات شناخته می شود و محصول تولیدی این شرکت از رونق بسیار زیادی در کشور ما برخوردار است، اگر شما عزیزان قصد خرید لوله پلی اتیلن کردستان را دارید می تواند از راه های مختلفی برای انجام این کار اقدام کنید که ما در ادامه این مطلب توضیحات مختصری در این خصوص به شما ارائه خواهیم داد:

  1. یکی از راه های خرید این لوله ها این است که شما به صورت حضوری به سراغ کارخانه های تولید کننده یا مراکز عرضه و فروش عمده این محصولات در سطح کشور بروید و این لوله ها را با مشاهده دقیق و از نزدیک خریداری نمایید، این شیوه اگرچه ممکن است اطمینان بیشتری به شما بدهد اما هم وقت گیر است، هم پرزحمت و هم هزینه بر، چون شما باید زحمت حمل و نقل کردن محصول مورد نظر را خودتان بر عهده بگیرید.
  2. راه حل دوم برای خرید این محصولات این است که از وب سایت های فروشگاهی فعال در بستر فضای مجازی استفاده کرده و محصول مورد نظر را به سادگی از راه دور سفارش دهید، همانطور که مشاهده می کنید در این روش اصلا نیازی نیست که شما به سراغ واحد فروش محصول بروید در نتیجه دیگر زحمت انتقال آن را هم برعهده ندارید، بلکه خیلی راحت محصول را از پست یا پیک شرکت تحویل خواهید گرفت.

در این روزها که ما با خطر شیوع بیماری کرونا در داخل و خارج از کشور روبرو شده ایم و ملزم به رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی هستیم، استفاده کردن از روش خرید دوم خیلی عاقلانه تر به نظر می رسد، چون موجب می شود که از این بیماری در امان بمانیم.

چگونگی تولید لوله پلی اتیلن درجه یک

تولیدکنندگان مجاز لوله پلی اتیلن کشاورزی درجه یک که شامل لوله های کاروگیت ضخیم و باکیفیت هم می شوند، برای تولید کردن این لوله های پلیمری از یک پروسه مشخص بهره می برند که به صورت مختصر در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  1. روش تولید لوله های پلی اتیلنی ساده مثل کارخانه لوله پلی اتیلن کردستان به این صورت است که مواد پلیمری مشخص مانند پلی اتیلن، پی وی سی و سایر مواد شیمیایی مذاب با رنگدانه های مورد نظر ترکیب می شوند و بعد در داخل قالب هایی که به شکل لوله ها ساخته شده اند ریخته می شوند و این قالب ها در مجاورت هوای سرد قرار می گیرند تا مواد مذاب در داخل آن ها سخت شوند، در نهایت قالب گشوده شده و لوله از داخل آن خارج می گردد.
  2. کارخانه لوله کاروگیت اصفهان هم لوله های کاروگیت چند لایه را با همین روش تزریق تولید می کند، اما هر بار بر روی جداره اول مجددا مواد مذاب پلیمری را تزریق می نماید و اجازه می دهد این لایه هم سخت شود و به جداره قبلی بچسبد و به این ترتیب لوله هایی با کیفیت بالا تولید می نماید.

پس به طور کلی تولید این لوله ها نیز مانند تمام محصولات پلاستیکی دیگر با روش تزریق کردن مایع در داخل قالب انجام می شود که روشی سریع و راحت برای ساخت این لوازم می باشد.

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن کیلویی

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن کیلویی به طور کلی خرید لوله کاروگیت فاضلابی یا لوله پلی اتیلن آبی در بازار های داخلی کشور ما و تمام دنیا بر حسب متر انجام می شود و این لوله ها بر این اساس قیمت گذاری می گردند، اما در صورتی که مصرف کننده ها قصد خرید عمده این لوله ها را داشته باشند و بخواهند از هزینه های خود کم کنند آن ها را به صورت کیلویی خریداری خواهند کرد.

در این روش لوله ها به صورت کلی قیمت گذاری می شوند و از میزان ارزش افزوده دریافتی برای آن ها کاسته خواهد شد، در نتیجه مصرف کننده ها تنها ملزم به پرداخت کردن هزینه تولید این محصولات می باشند، در ضمن خرید و فروش لوله پلی اتیلن به صورت کیلویی در داخل شرکت های پخش عمده انجام می شود که آن را در حجم انبوه عرضه می کنند.

این شرکت ها با واحد های تولید کننده لوله پلی اتیلن گازی یا آبی ارتباط برقرار می کنند و محصول آن ها را به صورت یکجا خریداری می نمایند، سپس آن را به صورت کیلویی به فروش می رسانند که این روش خرید بیشتر مورد توجه سازمان های آبرسانی یا گاز رسانی شهری قرار می گیرد که باید این لوله ها را در حجم بالا تهیه کند و در نتیجه خرید و فروش آن به صورت متری برای آن ها کارساز نخواهد بود و پاسخگوی نیاز آن ها نیست.

پس اندازه لوله ها در وزن خیلی زیاد توسط باسکول های دیجیتالی محاسبه شده و با استفاده از ماشین های بزرگ حمل به محل مورد نظر منتقل می شوند تا مورد استفاده قرار بگیرند.

روش تشخیص کیفیت لوله پلی اتلین کشاورزی

لوله های پلی اتیلنی به دلیل تولید گسترده، در دسترس بودن و نرخ مناسبی که دارند به طور گسترده در امر کشاورزی و برای راه اندازی کردن سیستم های نوین آبیاری استفاده می شوند، اما لازم است که برای خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی به چند فاکتور مهم دقت شود که می توانند کیفیت و قابلیت های این محصول را نشان دهند، ما در ادامه این مطلب به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم و از شما می خواهیم با ما همراه باشید:

  • اولین ویژگی نشان دهنده کیفیت این محصولات توجه به میزان ضخامت جداره یا دیواره تشکیل دهنده آن ها است، این ویژگی میزان مقاومت و تحمل پذیری این محصولات در مقابل عواملی مانند فشار، ضربه، ساییدگی، فرسایش و خراشیدگی را نشان می دهد، هر چه لوله پلی اتیلن ضخامت بیشتری داشته باشد احتمال شکسته شدن آن پایین تر می آید و از طول عمر بیشتری برخوردار خواهد بود.
  • در ضمن باید به قطر دهانه و طول این لوله ها نیز دقت کنید، قطر دهانه این محصولات مشخص می کند که این لوله ها در هر ساعت قدرت انتقال دادن چه میزان آب یا سیالات دیگر را دارند و در ضمن این سیالات با چه میزان فشار، شدت و سرعت می توانند از داخل آن ها عبور کنند، این ویژگی نشان دهنده این است که لوله مورد نظر برای استفاده در چه وسعتی مناسب است.
  • ویژگی دیگر لوله کشاورزی پلی اتیلنی که حتما باید در نظر داشته باشید این است که این لوله ها با استفاده از چه مواد اولیه ای تولید شده اند، اگر در تولید لوله ها از مواد نو استفاده شده باشد هم ظاهر بهتری دارند و هم از دوام بالاتری برخوردار هستند، ولی لوله های تولید شده از مواد کهنه رنگ بندی کدری داشته و مقاومت چندان زیادی در مقابل فشار و سایر عوامل نخواهند داشت.
  • در ضمن شما باید به یک یا چند لایه بودن این محصولات توجه کنید، لوله های چند لایه یا چند جداره قاعدتا از تراکم یا چسبندگی سطحی بیشتری برخوردار هستند، تمام منافذ احتمالی آن ها بسته شده است و در نتیجه قدرت خیلی بیشتری دارند و بهتر می توانند سیالات را در خود حفظ کرده و از نشت آن ها جلوگیری کنند، در ضمن طول عمر این محصولات هم بالاتر می رود.
  • یکی دیگر از ویژگی هایی که نشان دهنده کیفیت این لوله ها است، قدرت تحمل اشعه های uv خورشید می باشد که منجر می شود این محصولات در برابر تابش اشعه های مادون قرمز و ماورای بنفش هیچ آسیبی نبینند، پس از این فاکتور هم غافل نشوید.

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن برخی از فروشگاه های فعال در سطح کشور ما برای عرضه انبوه انوع لوله های پلی اتیلنی و تامین کردن هر چه بهتر نیاز های داخلی مردم به این محصولات اقدام به خرید انبوه آن ها از جلوی درب کارخانه های تولیدی می نمایند و در اصل به عنوان یک نمایندگی مجاز برای تولید کننده های این محصولات فعالیت کرده و تولیدات آن ها را در تمام سطح ایران پخش می کنند تا به دست مصرف کننده ها برسانند.

این شرکت ها بعد از خرید لوله ها از جلوی درب کارخانه ها که با نرخ خیلی کم و بدون سود صورت می گیرد، آن ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه در نقاط مختلف ایران توزیع کرده و با احتساب کمترین میزان ارزش افزوده و قیمت بسیار مناسبی به دست مصرف کننده ها خواهند رساند و با این کار باعث می شوند که قدرت خرید مردم بالاتر برود.

وقتی که توانایی خرید مردم بیشتر می شود آن ها تمایل بیشتری برای خرید این محصولات از خودشان نشان می دهند و در نتیجه خرید و فروش آن هادر حجم بالاتری انجام می گیرد، که به سود تولید کننده ها و فروشنده های این محصول خواهد بود.

فروشگاه معتبر لوله پلی اتیلن

به روز ترین قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای یا آبیاری بارانی در داخل کشور ما توسط فروشگاه های معتبر عرضه این محصولات به عموم مردم اطلاع رسانی می شود، البته برای استعلام کردن نرخ این محصولات می توان از وب سایت های اینترنتی هم استفاده کرد که تغییرات لحظه به لحظه قیمت لوله ها در بازار جهانی را به مردم اطلاع می دهند.

فروشگاه های اصلی عرضه کننده این محصول، لوله های پلی اتیلن مرغوب و اصل را با ضمانت نامه کیفی به مصرف کننده ها عرضه کرده و باعث افزایش سطح اطمینان آن ها از خرید این محصولات می شوند، از این رو چنین مراکزی برای خرید توصیه می شوند به ویژه که لوله ها را بر حسب نرخ مصوب دولت به دست مصرف کننده ها می رسانند و خیال مردم از خرید لوله به قیمت روز آن راحت است.

این فروشگاه ها محصول مورد نظر را در حجم عمده عرضه می کنند و در صورت خرید کلی آن تخفیف های قابل توجهی را به مصرف کننده ها ارائه می دهند و تا حد زیادی از سود خود می کاهند، با این اوصاف استفاده از این مراکز خرید برای فعالان حوزه خرید و فروش لوله می تواند یک فرصت عالی در نظر گرفته شود و به کاهش یافتن هزینه های خرید آن ها کمک نماید.

توزيع مستقیم لوله پلی اتیلن

توزيع مستقیم لوله پلی اتیلن توزیع مستقیم لوله های درجه یک پلی اتیلنی در سطح کشور ما مزایای خیلی زیادی برای تمام مصرف کننده ها دارد، یکی از این مزایا کمک به کاهش نرخ تورم داخلی ایران است که منجر به تنظیم بازار شده و بر رونق این محصولات می افزاید، چون در این حالت تمام اقشار جامعه با هر میزان توانایی مالی قدرت خرید این لوله ها را خواهند داشت و اختلافات طبقاتی کمتر برای آن ها مشکل ساز می شود.

برای توزیع کردن انواع لوله ها در سطح کشور از روش های متفاوتی استفاده می شود که این روش ها هم به افزایش سطح رفاه مردم کمک شایانی می کنند، مثلا برخی از فروشنده ها مراکز فروش حضوری را به کار می گیرند که در فروشگاه های حقیقی انجام می شود و برخی از آن ها از روش فروش اینترنتی استفاده می کنند که به کمک وب سایت های اینترنتی صورت می گیرد.

مصرف کننده ها نیز بر اساس امکاناتی که در اختیار دارند یا با توجه به میل خودشان می توانند از یکی از این راه ها برای تهیه این محصول استفاده نمایند، ولی هوشمندانه ترین راه حل برای خرید محصول استفاده کردن از درگاه های مجازی است چرا که به مردم امکان سفارش لوله از راه دور را می دهد و آن ها را از مراجعه کردن حضوری به درب فروشگاه ها در نقاط مختلف ایران بی نیاز می کند.

با توجه به محبوبیت این روش خرید، همکاران ما در این مجموعه اقدام به عرضه انواع و اقسام لوله پلی اتیلنی در داخل این وب سایت کرده اند و آماده دریافت سفارشات شما هستند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *