مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید لوله پلی اتیلن سنگین به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلنتفاوت لوله پلی اتیلن گازی با آبیاریمیزان صادرات لوله پلی اتیلن به خارجفروش بدون واسطه لوله پلی اتیلن سنگین به صورت عمده

کالای مصرفی لوله پلی اتیلن، دارای خرید عمده از بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های معتبر داخل کشور و حتی در خارج از مرز می باشد. خرید عمده لوله صادراتی باعث شده تا بسیاری از تولید کننده آن اقدام به تولیدی بیشتر برای بازار کنند. این عمل در روند اقتصادی کشور پیشرفت خوبی را به دنبال خواهد داشت. برای حمایت از تولید کننده لوله زهکشی بهتر است که خرید خود را به صورت عمده انجام دهیم تا علاوه بر خرید ارزان قیمت لوله پلی اتیلن سنگین خود از بازار سطح شهر زاهدان، باعث فروش بالاتر این محصول شویم و سود مناسبی را برای تولید کننده داخلی ایجاد کنیم. قیمت و تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد است و ممکن است هنگام خرید دچار سردرگمی شویم.

خرید لوله پلی اتیلن سنگین به قیمت عمده

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلن

آشنایی با انواع لوله پلی اتیلن لوله PEX یا پلی اتیلن متقاطع یکی از جدیدترین و محبوب ترین لوله هایی است که وارد بازار لوله کشی شده است. PEX فقط برای تامین آب استفاده می شود. PEX لوله ای است که به اندازه کافی سفت و سخت است که بتواند فشار آب را تحمل کند و به اندازه کافی انعطاف پذیر است که در سراسر دیوارها، سقف ها، زیرزمین ها استفاده شود. PEX لوله کشی تامین آب را برای دست اندرکاران و لوله کش های حرفه ای آسان کرده است.

لوله پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یک نوع لوله لوله کشی خط تخلیه یا دریچه است. پی وی سی در ابتدا به دلیل سبک تر و آسان تر بودن کار با لوله های فولادی گالوانیزه سنتی محبوبیت پیدا کرد. نصب لوله پی وی سی نسبتاً آسان است و برای برش به کمی بیشتر از یک اره برقی و جعبه میتر نیاز دارد.

مس سخت اغلب برای خطوط آبرسانی داخل خانه استفاده می شود. مس سفت و سخت به راحتی با اره برقی یا با برش لوله مسی مخصوص برش داده می شود. لوله مسی سفت و سخت برای تامین آب عالی است، زیرا هیچ خطری برای سلامتی ندارد.

لوله ABS (اکریلونیتریل بوتادین استایرن) عمدتاً به عنوان دریچه و خط تخلیه استفاده می شود. لوله ABS بسیار شبیه لوله پی وی سی است با این تفاوت که مشکی و کمی نرمتر است. برای تعیین اینکه کجا می توانید از این محصول استفاده کنید، حتماً با کدهای محلی خود مشورت کنید.

HDPE: پلی اتیلن با چگالی بالا به قدری سخت و بادوام است که می توان از آن برای تمام نیازهای لوله کشی استفاده کرد. همچنین می تواند فشار آب را کاهش دهد زیرا ضریب اصطکاک پایینی دارد و به آب اجازه می دهد به راحتی در داخل جریان یابد.

تفاوت لوله پلی اتیلن گازی با آبیاری

تفاوت لوله پلی اتیلن گازی با آبیاری 1. از منظر تولید:

لوله پلی اتیلن سفید (PE) با مواد خالص با اضافه کردن مستربچ سفید یا بدون مستربچ در طول فرآیند تولید، تولید می شود. در حالی که لوله پلی اتیلن سیاه (PE) با مقدار مشخصی مستربچ در طول فرآیند تولید تولید می شود.

2. از منظر تاثیر نور بر خط لوله:

ماده اولیه لوله آبرسانی پلی اتیلن (PE) سفید است و پس از افزودن مستربچ مشکی در حین تولید به لوله سیاه تبدیل می شود. عملکرد اصلی جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش است که می تواند به طور موثر از آسیب اشعه ماوراء بنفش به زنجیره مولکولی پلی اتیلن جلوگیری کند. بنابراین، هنگام استفاده از لوله های آبرسانی پلی اتیلن (PE) در هوای آزاد، باید از لوله های پلی اتیلن (PE) مشکی استفاده شود که می تواند به طور موثری از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری کند و به راحتی باکتری ها را پرورش نمی دهد. برعکس، برای کاربردهای دفن شده، نیاز رنگ نسبتاً کم است و معمولاً از لوله های آبرسانی پلی اتیلن سفید (PE) استفاده می شود.

3. از منظر استفاده بازیافتی:

لوله های پلی اتیلن سیاه (PE) به دلیل اضافه شدن مستربچ رنگ مشکی، به راحتی مقداری زباله بازیافتی را اضافه می کنند. برای لوله های آب آشامیدنی در استانداردهای ملی این امر مجاز نیست و در این لوله ها باید از مواد با کیفیت بالا استفاده شود تا آب رسانی به بهترین و با کیفیت ترین شکل اتفاق افتد.

میزان صادرات لوله پلی اتیلن به خارج

میزان صادرات لوله پلی اتیلن به خارج پخش لوله پلی اتیلن با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا در سراسر کشور انجام می شود و کارفرمایان و صاحبان پروژه های بزرگ می توانند برای صرفه جویی در هزینه ها، آن را در حجم عمده سفارش دهند. خرید لوله پلی اتیلن تولید ایران بسیار ارزان تر از دو نمونه خارجی آن بوده و به گفته کارشناسان استحکام و مقاومت بالاتری دارد

صادرکننده لوله پلی اتیلن در تصمیم های جدید به هر صورت برنامه ریزی می کند که اجناس ایمن و بسیار باکیفیتی مجوز ورود را به عموم کشورهای خارجی پیدا نمایند یعنی چون احساس نیاز به این محصولات ایرانی اعلا بسیار زیاد است پس به هر صورت خواهید دید، تمام پک های بسته بندی شده در تعداد زیاد ولی با قابلیت اجرایی ویژه قابل دسترسی می شوند. هم چنین به این مساله مهم تاکید داریم چون به تازگی سری جدیدی از لوله پلی اتیلن بدون عیب و نیز با ساختار محافظتی ضخیم تر وارد بازارهای فروش شده اند پس به هر حال به عنوان اجناسی پر فایده، آماده ارسال به نقاط طرف قرارداد می شوند ولی بدانید در این بین، صادر کننده هم با نظارت های ویژه خود نشان داده که به خاطر تخصص عالی از بهترین معامله گرهای اقتصادی در هزینه های مطمئن به شمار می رود.

فروش بدون واسطه لوله پلی اتیلن سنگین به صورت عمده

فروش بدون واسطه لوله پلی اتیلن سنگین به صورت عمده مراکز خرید زیادی در سطح کشور وجود دارد که شما می توانید خرید لوله پلی اتیلن را از طریق آنها انجام دهید، این مراکز سعی دارند تا فروش لوله پلی اتیلن را به خوبی انجام دهند، کاربردهای زیادی انواع لوله پلی اتیلن باعث شده تا فروشنده های زیادی نیز داشته باشد و این فروشنده ها سعی می کنند این کار را به خوبی انجام دهند تا بازار دچار کمبود نشود. اما هر چقدر هم تلاش و سعی کنیم باز هم سودجویان و دلال هایی هستند که باعث افزایش قیمت در بازار محصولات صنعتی می شوند، ما سایتی را طراحی کرده ایم که شما می توانید از طریق آن این نوع محصول را به صورت مستقیم از ما خریداری کنید و دست دلالان و سود جویان را از بازار قطع کنید. شما می توانید به راحتی این نوع لوله پلی اتیلن را از ما خریداری کنید تا فرآیند ثبت سفارش در سایت ما به صورت راحت و تنها با یک گوشی ساده اندروید بتوانید این کار را انجام دهید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *