مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده لوله پلی اتیلن صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای تشخیص لوله پلی اتیلن باکیفیتتقسیم بندی لوله های پلی اتیلنبازار فروش لوله پلی اتیلن صادراتی

لوله پلی اتیلن صادراتی در دو نوع تک جداره و دو جداره از بهترین مواد پلی اتیلن تولید می شود. با سفارش عمده لوله پلی اتیلن فشارقوی می توان صرفه جویی خوبی در هزینه ها به عمل آورده و این محصول را با قیمت پایین تری در مقایسه با خریدهای جزئی دریافت کرد. کارخانه تولیدکننده لوله پلی اتیلن خوی، محصولاتی در سطح استاندارد بین المللی تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کند. کاربرد هر لوله پلی اتیلن با توجه به ضخامت و قطر آن تعیین می شود.

سفارش عمده لوله پلی اتیلن صادراتی

راهنمای تشخیص لوله پلی اتیلن باکیفیت

راهنمای تشخیص لوله پلی اتیلن باکیفیت یکی از محصولات مهم پتروشیمی، پلی اتیلن است که برای تولید بسیاری از ابزار و تجهیزات خانگی، تجاری یا صنعتی به کار گرفته می شود. لوله پلی اتیلن یکی از همین ابزارآلات است که با مواد درجه یک پلی اتیلن ساخته شده و برای مواردی مانند انتقال آب، فاضلاب، دیگر سیالات، کابل های انتقال برق و … به کار گرفته می شود. برای تشخیص لوله پلی اتیلن با کیفیت، توجه به نکاتی ضروری می باشد:

  • تولیدکننده معتبر: کارخانه های تولید کننده پلی اتیلن باید دارای نشان استاندارد و گواهینامه های مختلف کنترل کیفیت باشند. محصولی که تمامی شاخص های استانداردسازی را داشته و نشان استاندارد دریافت کرده است، یک لوله پلی اتیلن مرغوب خواهد بود.
  • سایز: برندهای معتبر در تولید لوله پلی اتیلن، جدول سایزبندی مشخصی را دنبال می کنند و مطابق با آن اقدام به تولید خواهند کرد. در مورد تولید لوله پلی اتیلن، ضخامت جداره و قطر دهنه لوله ملاک سایزبندی قرار می گیرد. به عنوان مثال لوله پلی اتیلن 450 دارای قطر خارجی ۴۵۰ میلیمتری است و برای انتقال آب بیش از همه کارایی دارد.
  • مواد اولیه: مواد و متریال سازنده لوله پلی اتیلن متنوع است و در میزان تحمل فشار آن تاثیر مستقیم می گذارد. تولیدکننده ملزم است نوع مواد سازنده لوله را بر روی بدنه آن درج کند.
  • تاریخ تولید: در مورد لوله پلی اتیلن، تاریخ تولید محصول حائز اهمیت است. این موضوع همانند علامت استاندارد، باید بر روی بدنه حک شده باشد.

تقسیم بندی لوله های پلی اتیلن

تقسیم بندی لوله های پلی اتیلن همان طور که در قبل گفته شد، لوله های پلی اتیلن بر حسب نوع، جنس، ضخامت و قطر دارای کارایی های متفاوتی خواهند بود. می توان این نوع از لوله ها را به ۵ دسته کلی تقسیم بندی کرد:

  • لوله های پلی اتیلن تک جداره: به این نوع لوله، مدل فشار قوی هم گفته می شود که بیش از همه در انتقال سیالات تحت فشار یا محافظت از کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لوله تا ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل خواهد کرد.
  • لوله پلی اتیلن دو جداره: زمانی که نیاز به انتقال سیالات بدون فشار باشد، از لوله های دو جداره استفاده می شود. در انتقال فاضلاب هم از نوع دو جداره استفاده خواهد شد.
  • لوله های آبیاری: این نوع لوله در زیر محموعه لوله تک جداره پلی اتیلن قرار می گیرد. ضخامت این نوع لوله کم بوده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی ندارد.
  • لوله PEX: به پلی اتیلن شبکه ای شده PEX می گویند که مواد اولیه آن نوعی پلاستیک با چگالی بالا یا متوسط است. این نوع لوله برابر حرارت مقاومت خوبی داشته و در سیستم های آتش نشانی کاربرد دارد.
  • لوله PERT: این لوله نوع خاصی از پلی اتیلن است که در آن ساختار مولکولی به شکلی طراحی شده که تعداد کافی زنجیر اتصالی برای فعال سازی در دمای بالا را در اختیار دارد. این نوع لوله در برابر عوامل شیمیایی و حرارت زیاد بسیار مقاوم است.

بازار فروش لوله پلی اتیلن صادراتی

بازار فروش لوله پلی اتیلن صادراتی به لطف کیفیت بالا و قیمت مناسب انواع تولیدات پلیمری در کشور، بازار فروش لوله پلی اتیلن صادراتی رونق خوبی داشته و کشورهای زیادی خواستار خرید انواع مختلف این محصول از کارخانه های معتبر ایرانی هستند. با سفارش مستقیم و عمده لوله پلی اتیلن، می توان از قیمت ارزان تر آن بهره مند شده و در هزینه نهایی صرفه جویی خوبی به عمل آورد. این محصول باید از برندهای شناخته شده و دارای استاندارد خریداری شود تا اطمینان کافی در مورد کیفیت آن وجود داشته باشد.

نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف کشور مشغول به فعالیت بوده و آمادگی دارند محصول درجه یک و صادراتی را بی واسطه و با قیمتی مناسب به دست مشتریان برسانند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *