مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن ۵۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین ویژگی لوله پلی اتیلنانواع تقسیم بندی لوله پلی اتیلنتوزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن ۵۰

لوله پلی اتیلن یکی از تجهیزات صنعتی با جنس مواد پلیمری و پلی اتیلنی می باشد و به دلیل مقاومت در برابر مواد اسیدی و خورنده و واکنش های شیمیایی و استحکام مکانیکی و ضد سایشی بودن و وزن مناسب لوله ای پر کاربرد است، قیمت این لوله ارزان و مناسب و حمل و نقلی راحت و نصب و اجرا آسانی دارد، فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن ۵۰ آن را در کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن ۵۰

مهمترین ویژگی لوله پلی اتیلن

مهمترین ویژگی لوله پلی اتیلن به دلیل اینکه مشکی و دارای دوده می‌باشند نور را جذب می کند و گرما را در خود نگه می‌دارد که باعث داغ شدن و انبساط لوله می‌ شود پس در هنگام جابجایی دقت کنید تا از شکسته و خمیده نشود و تغییر شکل ندهد. لوله‌های داغی که مدت زیادی است در معرض تابش نور خورشید می باشد را جا به جا نشوید و همچنین در شرایط دمایی سرد نباید دقت ضربه‌ای به لوله‌ها وارد شود زیرا احتمال شکستگی وجود دارد. در زمان جابجایی و تخلیه لوله‌ها از انداختن لوله‌ها به زمین جلوگیری کنید و اگر با لیفتراک آن ها را حمل می کنید شاخک لیفتراک صاف باشد تا به جداره داخلی لوله و ابتدای لوله فشاری نیاید، محل انبار لوله‌ها باید صاف، هموار، بدون سنگ و عاری از هرگونه مواد مضر شیمیایی باشد، لوله ها را بر روی زمین نکشید و اینکه پلی‌اتیلن چون قابلیت اشتعال دارد از روشن کردن آتش در کنار آن جلوگیری کنید.

لوله های پلی اتیلن از ویژگی هایی اعم از سهولت بارگیری، حمل و نقل آسان و وزن پایین و نصب سریع و آسان، مقاومت در برابر ضربه و سایش و واکنش عالی در برابر مواد شیمیایی، جریان پذیری عالی سیالات در داخل لوله، اتصال پذیری راحت، انعطاف پذیری بسیار بالا و دارا بودن اتصالات متنوع برخوردار هستند و همین مزایا سبب خرید بالا و جذب مشتریان بسیار شده است.

و در شبکه‌های آبرسانی شهری و روستائی و شبکه‌های فاضلاب و گاز رسانی و زهکشی آنها و سیستم‌های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی و شبکه‌های آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره‌ای و بارانی و سیستم‌های آبیاری متحرک و پوشش کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری و پوشش کابل‌های برق و پوشش لوله‌های فلزی و کانال‌ های تهویه سیستم‌های لایروبی کاربرد و استفاده وسیعی از خود نشان می دهند.

انواع تقسیم بندی لوله پلی اتیلن

انواع تقسیم بندی لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن خوشنام از پرکاربردترین برندهای لوله در صنایع مختلف برای انتقال انواع سیالات است که دارای تک جداره و دوجداره می باشد که هرکدام دارای کاربری خاصی هستند و جایگزین دیگر لوله ها شده اند، این جایگزینی به دلیل استحکام، دوام و روش نصب آسان این لوله ها می باشد که بسیار پرفروش و پرکاربرد کرده، قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

لوله های پلی اتیلن در پروژه‌های آتش نشانی و پروژه‌های فشار قوی انتقال آب و سیستم‌های انتقال فاضلاب شهری، صنعتی و روستایی، پروژه‌های مخابراتی و کاور کردن و پوشش دادن کابل و برای انتقال گاز طبیعی در محیط‌های صنعتی و شیمیائی مورد استفاده قرار می گیرد، این لوله ها در سیستم های لایروبی و فاضلابی بسیار پر اهمیت و کاربردی هستند که به دلیل ساختار استاندارد و ترکیبات تولید این محصول میباشد که با ورود سیالات و فاضلاب اسیدی مشکلی برای لوله پیش نمی آید به همین دلیل و به دلیل داشتن تهویه در سیستم و پروژه های لایروبی کاربرد وسیعی دارند.

لوله های پلی اتیلن برای آبرسانی، گازرسانی و غلاف و کاور کردن خطوط برق و فیبرهای نوری و مخابرات مورد استفاده قرار میگیرند و شرایط جوی مانعی برای این لوله ها مشکلی ایجاد نمی کند.

توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن ۵۰

توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن ۵۰ لوله پلی اتیلن لوله های سیاه رنگ هستند که اگر دارای خط های آبی بودند برای برای آبرسانی و اگر دارای خط زرد بودند برای گازرسانی و اگر دارای خط قهوه ای بودند برای سیستم فاضلاب استفاده می شوند،

جنس آنها از پلیمر مصنوعی است و به خاطر ساختار شیمیایی مزیت های زیادی دارند و دارای مقاومت بالا در برابر مواد خورنده و فشار و ضربه و سایش و دما می باشند، توزیع بی واسطه لوله پلی اتیلن تهران در کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به شعب فروش سراسر کشور صورت می گیرد، لوله پلی اتیلن 20 یکی از دیگر انواع است که بسیار کاربردی با ضخامت مناسب در بسیاری از پروژه ها استفاده دارد.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *