مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش لوله پلی اتیلن در اصفهان به قیمت پایین

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات لوله پلی اتیلن کشاورزینکاتی هنگام خرید لوله پلی اتیلن کابلیسرمایه لازم برای صادرات لوله پلی اتیلنمراکز خرید لوله پلی اتیلن در اصفهان به صورت عمده

فروش لوله پلی اتیلن اصفهان و انواع آن با توجه به مواد اولیه قیمت این لوله ها متفاوت است.و همچنین خلوص مواد اولیه در لوله های پلی اتیلن در بستن این لوله تاثیر بسزایی دارد. منظور از خلوص مواد مصرفی میزان ترکیب مواد اولیه‌ اصلی با مواد ضایعاتی می باشد. قیمت این محصول با توجه به قطر و فشار آن بستگی دارد و هرچه قدر فشار بالایی انتخاب کنید قیمت آن افزایش می یابد.

فروش لوله پلی اتیلن در اصفهان به قیمت پایین

مشخصات لوله پلی اتیلن کشاورزی

مشخصات لوله پلی اتیلن کشاورزی لوله های پلی اتیلن کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی داشته و کمک زیادی به صرفه جویی آب در این بخش نموده اند. این لوله ها برای انتقال آب در باغات، مزارع، و گلخانه ها مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر انتقال آب برای انتقال مواد شیمیایی و کود ها نیز از این لوله ها بهره گرفته میشود. لوله های پلی اتیلن برای آبیاری های بارانی، قطره ای، برای استخرها و حوضچه های آبی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. لوله های پلی اتیلن برای آبیاری قطره ای در انواع دریپر دار و قطره چکانی موجود بوده و کمک بسیار زیادی به کاهش مصرف آب می نمایند.

این لوله ها دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند که به سبب همین مزیت ها بازار فروش آنها روز به روز رونق یافته تر میشود. این لوله ها در برابر اشعه های مضر آفتاب چون ماورای بنفش و مادون قرمز مقاوم بوده و رنگ آنها ثابت می ماند. این لوله ها دارای انعطاف پذیری قابل توجهی بوده و در برابر ترک خوردگی و شکنندگی و خمیدگی مقاوم می باشند. استفاده ی آسان، نصب بدون دردسر، آب بندی کامل و ایمن، کم هزینه بودن، مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، سطح صاف و صیقلی که از گرفتن رسوبات و لجن درون لوله ها جلوگیری به عمل می آورد، مقاومت مکانیکی بالا از دیگر مزایای این لوله ها می باشد.

لوله پلی اتیلن کشاورزی برای صرفه جویی و مصرف بهینه آب در کشاورزی با روش‌های مدرن آبیاری فراوانی که بوجود آمده است و هر روز در حال توسعه می‌باشد عنصر اصلی است. انتقال و کنترل آب به‌ وسیله ی لوله‌های پلی اتیلن و انجام برخی از سیستم‌های مدرن آبیاری شامل موارد زیر می‌باشد : آبیاری تحت فشار, آبیاری قطره‌ای, آبیاری بوسیله نوار آبیاری, آبیاری بارانی ، آبیاری موضعی همچنین در روش‌های سنتی آبیاری و آبیاری سطحی جهت انتقال آب از لوله‌های پلی اتیلن بهره می‌برند تا از تبخیر آب و فرورفتن آب در خاک جلوگیری نمایند و لوله‌ پلی اتیلن دریچه‌دار از بارزترین انواع لوله‌های پلی اتیلن در این امر می‌باشد.

نکاتی هنگام خرید لوله پلی اتیلن کابلی

نکاتی هنگام خرید لوله پلی اتیلن کابلی از انواع لوله پلی اتیلن،لوله پلی اتیلن آبرسانی،لوله پلی اتیلن برای گازی،لوله پلی اتیلن فاضلابی،لوله پلی اتیلن غلافی،لوله پلی اتیلن فشار قوی،لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای، پلی اتیلن آب لوله و …غیره است. کاربرد لوله پلی اتیلن،خطوط آب برسانی مصارف شهری،خطوط فاضلاب شهری،خطوط گاز رسانی، شبکه های زهکشی،فاضلاب های صنعتی،سیستم آبیاری تحت فشار،سیستم آبیاری متحرک،پوشش کابل های برق، مخابراتی و فیبر نوری، پوشش لوله های فلزی، سیستم های لایروبی،کانال های تهویه، است. این لوله ها در انواع اینچ ها از سایز 4 اينچ تا 39اینچ وجوددارد.

لوله های پلی اتیلن کابلی به عنوان پوشش کابل و فیبر نوری استفاده می‌گردند و قاعدتاً کابلهای برق و فیبرهای نوری که در پروژه ها استفاده میگردد دارای بار مالی زیاد و بالایی به لحاظ قیمتی میباشند از اینرو باید کیفیت لوله ها به نحوی باشد که در گذر زمان شکسته و یا به عبارتی خشک نشوند بنابراین پیشنهاد میگردد از لوله هایی با کیفیت نسبی قابل قبول در این زمینه استفاده نمود.لوله های پلی اتیلن کابلی را به صورت کلاف خریداری نمایید، چرا که در هنگام اجرای پروژه با مشکل پیچش کابل و یا فیبر نوری مواجه نمی‌شوید و این به جهت جوشهایی است که در مقاطع مختلف در لوله های پلی اتیلن ایجاد شده به این دلیل که در هنگام جوش دادن زائده هایی در داخل و خارج لوله بوجود می‌آید .

لوله پلی اتیلن باید نشان استاندارد را داشته باشد , برند معتبری باشد , نام کارخانه تولید کننده , تاریخ تولید , شماره خط تولید , نوع مواد اولیه پلی اتیلن , رده فشار کاری باید بر روی لوله درج شده باشد و شما با رجوع به این اطلاعات می‌توانید اطلاعات پایه‌ای در مورد لوله پلی اتیلن را بدست آورید و اگر لوله‌ای فاقد یکی از این موارد است از خرید لوله پلی اتیلن صرف نظر کنید.

سرمایه لازم برای صادرات لوله پلی اتیلن

سرمایه لازم برای صادرات لوله پلی اتیلن کشور ایران نسبت به سایرین کشورها دارای منابع نفتی غنی میباشد. مواد پلیمری مشتق شده از نفت مانند پلی اتیلن بیشترین کاربری را برای وسائل خانگی، تجهیزات ساختمانی و … دارد. بنابراین نیاز به پلی الفین های مشتق شده از نفت با توجه به پتانسیل بالایی که کشور ایران برای تولید انواع گریدهای پلی اتیلن دارد؛ سبب میشود بخش صادرات آن به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، عراق، ارمنستان، آذربایجان، چین، افغانستان، پاکستان و … فعال باشد.

برای صادرات هر چه بیشتر این محصول باید بر کیفیت مناسب، تنوع محصولی، کاهش قیمت مبادرت داشت. همچنین فرایندهای صادراتی باید بدون دغدغه، صحیح و قانونی انجام پذیرد که علاوه بر دانش فنی، وجود کارخانه‌ها و مواد خام نفتی باید بانک اطلاعاتی اتاق بازرگانی ایران در خصوص نحوه صحیح و آسان صادرات تلاش کند. جهت صادرات باید نیازهای هر کشور سنجیده شود و با توجه به آن به تولید گرید با تناژ خاصی پرداخت. پلی اتیلن دارای انواع گریدها از جمله پلی اتیلن سنگین ، پلی اتیلن سبک و … است.

قیمت رقابتی برای صادارت بسیار اهمیت دارد تا بازار را از دیگر کشورهای تولید کننده در دست گرفت. یکی از مسائل موجود این است که برای تولید محصولات بالادستی مشتق شده از نفت نیاز به کاتالیست است. در صورتیکه کشور ایران از تولید کاتالیست غنی نیست. همین امر سبب میشود تولید آنرا با مشکل و هزینه بالاتری در برخی مواقع رو به رو کند. با این حال، تولیدات و صادرات آن نسبت به صنایع پایین دستی بیشتر است. صادرات میتواند به صورت قطعی و موقت صورت گیرد.

مراکز خرید لوله پلی اتیلن در اصفهان به صورت عمده

مراکز خرید لوله پلی اتیلن در اصفهان به صورت عمده فروش لوله پلی اتیلن عمده در بعضی از شهر های ایران انجام می شود. این نوع از لوله ها به دلیل این که مورد استقبال زیادی از طرف مردم قرار گرفته اند به صورت عمده و جزئی با قیمت های متنوعی به فروش می رسند. در اصفهان که یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شهر های ایران است این نمونه ها به صورت عمده با قیمتی بسیار ارزان به فروش می رسند. زیرا در این نقطه از کشورمان کارخانه های تولید کننده زیادی وجود دارند که انواع این کالا را با کیفیت های مختلفی تولید کرده و به بازار فروش ارسال می کنند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *