مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش لوله پلی اتیلن دو جداره به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های تشخیص بهترین نوع لوله پلی اتیلن کشاورزیبررسی سایزبندی لوله پلی اتیلن کابلیقوانین صادرات لوله پلی اتیلنمرکز خرید و فروش لوله پلی اتیلن دو جداره

لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلاب را می توان به صورت مستقیم از مراجع و فروشگاه های اینترنتی خریداری کرد. این مراکز با حذف واسطه های مختلف در خرید و فروش انواع لوله های پلی اتیلن مانند لوله های آب و فاضلاب به هموطنان خود این امکان را می دهد که با هر بودجه ای کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند. کافی است برای خرید این محصول به سایت فروش لوله پلی اتیلن دو جداره به قیمت عمده مراجعه کرده و از قیمت لوله پلی اتیلن دو جداره مطلع شده و خرید خود را تکمیل نمایید.

فروش لوله پلی اتیلن دو جداره به قیمت عمده

روش های تشخیص بهترین نوع لوله پلی اتیلن کشاورزی

روش های تشخیص بهترین نوع لوله پلی اتیلن کشاورزی لوله پلی اتیلن لوله ای انعطاف پذیر است که از مواد پلی اتیلن رولی ساخته شده است و معمولا برای انتقال مایعات و گازها استفاده می شود و کاربردهای گسترده ای در همه کشورها دارد. اتصالات پلی اتیلن یونیک بهترین انتخاب برای استفاده در آبرسانی، شبکه گاز، شبکه فاضلاب، خط انتقال دوغاب، آبیاری روستایی، کانال زهکشی می باشد. کارشناسان می توانند با انداختن کیفیت صدا روی زمین و گوش دادن به صدا نظرات خود را بیان کنند.

این لوله ها باید چندین سال در معرض نور مستقیم خورشید باشند. یکی از مهمترین ویژگی های کیفیت لوله این است که به درستی جوش داده شده و استحکام جوش خود را برای سالیان متمادی حفظ می کند. سطح صاف و صیقلی داخل لوله نشان دهنده کیفیت آن است. همچنین لوله های پلی اتیلن هرگز نباید شکننده یا خشک باشند. جوشکاری لوله های پلی اتیلن یکی از ویژگی های کیفی لوله های پلی اتیلن می باشد.

لوله های درجه دو فاقد مهر و موم استاندارد هستند اما دارای پنج سال گارانتی جوشکاری از طرف سازنده لوله می باشند. این لوله ها طبق وزن 63PE تولید می شوند. البته بسیاری از تولیدکنندگان لوله های کلاس دو برای بهبود کیفیت لوله ضخامت لوله را افزایش می دهند و نمی توان دقیقا گفت که چه جدول وزنی رعایت می شود. به عنوان مثال کلاف لوله پلی اتیلن کلاس دو با فشار شش اتمسفر از پنجاه و هشت کیلوگرم تا شصت و هشت کیلوگرم تولید می شود.

بررسی سایزبندی لوله پلی اتیلن کابلی

بررسی سایزبندی لوله پلی اتیلن کابلی لوله های پلی اتیلن داخل سفید بسته به سایز به چندین نوع تقسیم می شوند که هر کدام در مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. لوله پلی اتیلن 3/8 اینچ: این لوله کوچکترین لوله پلی اتیلن است و اندازه آن شانزده میلی متر است. لوله های پلی اتیلن 3/8 اینچی به طور گسترده در تولیدات کشاورزی، سیستم های آبیاری قطره ای، محصولات گلخانه ای، اتصالات قطره ای استفاده می شود و سازگار با محیط زیست و بادوام هستند.
  2. لوله پلی اتیلن 1/2 اینچ: لوله های پلی اتیلن نیم اینچی یا بیست میلی متری در کشاورزی و سیستم های آبیاری نیز کاربرد دارند و به آنها لوله های تک جداره می گویند. در انتخاب و خرید لوله 1/2 اینچی به فشار آب مزرعه توجه کنید و یکی از طرح های لوله فشار شش الی بیست بار را بر اساس آن انتخاب کنید.
  3. لوله پلی اتیلن 3/4 اینچ: لوله های پلی اتیلن بیست و پنج میلی متری با سیم پیچی های صد و صدو پنجاه متری به دلیل استحکام و قابلیت آب بندی بالا در باغ ها و مایعات کم حجم کاربرد فراوانی دارند. لوله های پلی اتیلن 3/8 اینچ دارای دو نوع فشار کاری شانزده و ده بار بوده و اتصال آنها نسبت به اتصال پلی اتیلن بیشتر است.
  4. لوله پلی اتیلن 1 اینچ: لوله هایی در این سایز سی و دو میلی متر با اختلاف فشار شش تا سی و دو بار به صورت کلاف های صد الی صد و پنجاه متری تولید می شوند. لوله های پلی اتیلن 1 اینچی به طور گسترده در کشاورزی و مایعات کم جریان استفاده می شود.
  5. لوله پلی اتیلن 11/4 اینچ: این نوع لوله پلی اتیلن برای کشاورزی و آبرسانی کاربرد دارد و با فشار کاری شش تا سی و دو ساخته می شود. لوله های پلی اتیلن چهل میلی متری کرمانشاه با انشعاب ها و کلاف های مختلف مانند کلاف های صد تا صدو پنجاه متری و شاخک های شش متری در بازار به فروش می رسد.

قوانین صادرات لوله پلی اتیلن

قوانین صادرات لوله پلی اتیلن در سال های اخیر، صادرات پلیمر به سومین صادرات بزرگ کشور تبدیل شده است. ویروس کرونا نیز به کاهش این صادرات کمک کرده است. لوله های پلی اتیلن با کد تعرفه 391721 (کد HS) برای گمرکات جهانی شناخته شده است. این کد شامل لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشد. تمام گزارش های بعدی بر اساس آنچه در گمرک در پایان سال 2018 اظهار و ثبت شده است می باشد.

با مطالعه این گزارش ها سعی می کنیم فضای کسب و کار محصول مورد نظر شما را بهتر بشناسیم و نتایج قوی تری در مورد کسب و کار خود بگیریم. برای صادرات محصولات پلیمری از لوله و اتصالات پلی اتیلن باید کارت بازرگانی داشته باشید. سپس کالا به گمرک منتقل می شود.در صورت زیاد بودن حجم، کالای موجود در گمرک طبق ماده پنجاه و هفت قانون ارزش گذاری می شود.

ضمنا صادرات این محصول معادل پانزده درصد ارزش پایه کالا می باشد، مبلغ پایه صادرات در سایت گمرک ایران نیز درج شده است و سپس باید مالیات صادرات را پرداخت کنید. یکی از مشکلات کنونی پیش روی صادرات، وضعیت تحریم‌ها علیه ایران است که به ایران اجازه نمی‌دهد محصولات خود را به درستی به کشورهای دیگر صادر کند و همچنین وضعیت شیوع ویروس کرونا نیز بر صادرات تاثیر بسیاری گذاشته است.

مرکز خرید و فروش لوله پلی اتیلن دو جداره

مرکز خرید و فروش لوله پلی اتیلن دو جداره فروش ویژه لوله پلی اتیلن برای مصارف مختلف از جمله آبرسانی، گازی مشهد، کابل فیبر نوری، کابل برق و … که توسط سایت های فروش این محصول به فروش می رسند. لوله های پلی اتیلن یکی از بهترین لوله های تولید شده برای کاربردهای مختلف می باشد. لوله های با کیفیت بالا که معمولا در کارخانه ها و پروژه های مختلف استفاده می شود. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت نصب آسان و دوام آن است.

البته علاوه بر این عوامل، قیمت ها در بازار لوله پلی اتیلن متغیر است، بنابراین برای خرید و فروش لوله پلی اتیلن باید ابتدا قیمت روز را از تولید کننده و فروشنده بگیرید سپس اقدام به خرید نمایید. از این رو مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به مرکز خرید و فروش لوله پلی اتیلن دو جداره می توانند این محصول را با قیمت به روز و منطقی خریداری نمایید، از طرفی چون این محصول از کیفیت بالایی بر خوردار است به کشورهای دیگر نیز صادرات می شود.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *