مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم نوار تیپ در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

توضیح مختصری درباره نوار تیپبررسی مشخصات فنی نوار تیپراهنمای خرید نوار تیپ مرغوبعوامل موثر بر کیفیت نوار تیپخرید بی واسطه نوار تیپ در قممراکز عرضه نوار تیپ اصلشرکت پخش نوار تیپ با کیفیت

فروش مستقیم نوار تیپ در تهران، از یک سو سبب شده نیاز بازار در کمترین زمان تامین و قیمت ابن محصول کاربردی به تعادل برسد؛ از سوی دیگران خریداران هم از فروش مستقیم استقبال بسیار خوبی می کنند. فروش نوار تیپ آبیاری در عرضه مستقیم، قیمتی ارزان تر دارد و به همین دلیل آن دسته از خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند، ترجیح می دهند از فروشنده بی واسطه، خرید نوار تیپ را انجام دهند.

فروش مستقیم نوار تیپ در تهران

توضیح مختصری درباره نوار تیپ

توضیح مختصری درباره نوار تیپ

همانطور که می دانید مصرف بهینه آب به خصوص در بخش کشاورزی به خصوص در سال های اخیر که خشکسالی ها بیشتر شده، اهمیت دو چندانی یافته است. به همین دلیل به کارگیری روش های نوین آبیاری در صدر برنامه های کشاورزان قرار گرفته است تا هم بتوانند در مصرف آب صرفه جویی و هم تولیدات خود را تا چند برابر افزایش دهند.

یکی از این روش ها استفاده از روش آبیاری قطره ای می باشد. در آبیاری قطره ای از تجهیزات مختلفی استفاده می شود که مهمترین آن ها نوار تیپ نام دارد.

نوار تیپ نوعی لوله پلیمری بوده که در آبیاری های بارانی و قطره ای از آن استفاده می شود. بر روی این لوله سوراخ های منظمی تعبیه شده تا آبیاری در فواصل منظم و به یک اندازه در زمان مشخص صورت گیرد.

این نوع نوار آبیاری بر روی زمین پهن می شود و به راحتی می توان در زمین های وسیع کشاورزی، فضاهای سبز شهری و… از آن استفاده نمود. به طور کلی امروزه دو نوع نوار تیپ تولید و به بازار عرضه می شود.

  • نوار تیپ دارای قطره چکان
  • نوار تیپ بدون قطره چکان

نوار تیپ هایی که دارای قطره چکان هستند با نام نوار تیپ پلاک دار هم شناخته می شوند و مهمترین تفاوت آن با انواع نوارهای بدون قطره چکان در این است که نوارهایی که قطره چکان ندارند دارای درز هستند.

دو نوع نوار تیپ ذکر شده از نظر ضخامت دیواره، طول و عرض، فواصل سوراخ هایی که بر روی نوار تعبیه شده و همچنین قیمت باهم متفاوت هستند.

امروزه هم در کشاورزی هایی که به صورت سنتی انجام می گیرد و هم در گلخانه هایی که به خصوص در مناطق خشک احداث می شود از نوار تیپ برای آبیاری هرچه بهتر و مصرف بهینه استفاده می کنند.

بررسی مشخصات فنی نوار تیپ

برای تهیه نوار تیپ ابتدا باید مشخصات فنی جنس مرغوب آن را داشته باشیم تا بتوانیم جنس خوب و با کیفیت خرید کنیم. نوار تیپ یک لوله درب دار برای انجام آبیاری به ویژه آبیاری قطره ای می باشد. این نوع لوله برای اولین بار در آمریکا حدود 50 سال پیش به کار رفته است. ویژگی بارز این نوع لوله انعطاف پذیری و نرمی جنس آن می باشد. این نوع لوله ها وقتی آب وارد آن می شود حالت گرد پیدا کرده که آب جریان یابد و پس از پایان آن به شکل مسطح بر روی سطح زمین قرار می گیرد.

نوار تیپ های باید از جنس پلی اتیلن باشد که هم طول مناسبی در باغبانی پوشش دهد و هم در برابر گرما، سرما و شرایط محیطی مقاومت داشته باشد. پس می توان بر اساس سایز این نوع نوارها را به سه دسته زیر 1000 متر، 2000 متر و بالاتر از 2000 متر تقسیم نمود. همچنین ضخامت آن نیز بین 0.1 میلی متر تا 0.6 میلی متر متغیر خواهد بود. علاوه بر آن بر اساس کاربرد نیز می توان به انواع ذیل تقسیم کرد:

  • این نوع محصول برای کشت ها متراکم که دارای حجم بالای تولید مدنظر باشد برای جلوگیری از هدر رفت آب کاربرد دارد.
  • نوع دیگر کاربرد آن در کشت های ردیفی است که به دلیل طول مناسب در زمین های موازی به ویژه کشت صیفی جات، سبزی جات، علوفه، هندوانه، گوجه فرنگی و غیره بسیار پرکاربرد است.
  • نوع دیگر کاربرد این نوع نوارها در آبیاری زیر سطحی برای کاهش میزان تبخیر و تعرق در مناطق خشک و نیمه خشک است که سبب کاهش مصرف آب و افزایش بازدهی محصول می گردد.
  • کاربرد دیگر این نوع نوارها را می توان در گلخانه ها و کشت های گلخانه ای دانست که سبب می شود هزینه راه اندازی نصب شود چرا که هزینه لوله کشی حذف می شود و سبب سبکی سازه می شود پس با به کارگیری اصول و انتخاب نوع مناسب به نتیجه دلخواه که تولید با صرفه و با کیفیت می رسیم. پس انتخاب دست ماست.

راهنمای خرید نوار تیپ مرغوب

راهنمای خرید نوار تیپ مرغوب

اگر شما هم تصمیم گرفته اید برای بهینه کردن مصرف آب در بخش کشاورزی یا در گلخانه های خود از روش آبیاری قطره ای استفاده کنید، حتما با نوار تیپ و انواع متنوع آن آشنایی دارید. از آنجا که کیفیت نوار تیپ از اهمیت فوق العاده ای در بالا رفتن راندمان کاری برخوردار بوده، به همین دلیل در زمان خرید باید به برخی از موارد توجه بیشتری شود. در ادامه مطلب به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود.

  1. اولین نکته در خرید جنس است که باید از پلی اتیلن با کیفیت تولید شده باشد. برای اطمینان از این موضوع کارخانه تولید، مارک های تضمین کیفیت، مارک های استاندارد باید مورد وارسی قرار گیرد. از طرف دیگر خریداران قبلی محصول نیز منبع مناسبی برای راهنمایی جنس خوب از بد می باشند.
  2. دومین نکته در زمینه خرید، انعطاف پذیر می باشد که باید از انعطاف کافی برای پوشش کل سطح مزرعه مورد استفاده باشد. پس ما باید به این نکته دقت کنیم که حتما قبل از خرید تست انعطاف از آن صورت پذیرد که اطمینان در این زمینه حاصل گردد.
  3. مورد دیگر که باید دقت کنیم میزان طول نوار است که باید متناسب با اندازه زمین و حجم تولید باشد که در صورت عدم تناسب سبب خشک شدن محصول و عدم بازدهی مناسب می گردد. پس باید به شدت این موضوع مراقبت شود.
  4. نکته چهارم در این زمینه میزان روزنه یا بهتر بگوییم فاصله روزنه های روی آن می باشد که باید به تناسب فاصله کاشت هر محصول از یکدیگر تنظیم و خرید گردد. باید نازل آب دهنده کنار محصول و نه با فاصله با آن قرار گیرد. این موضوع سبب هم کاهش بازدهی و خشک شدن و هم سبب هدر رفتن آب می شود.
  5. مورد دیگر که راهنمای خوبی برای خرید است نظرات مشتریان در مورد آن جنس است که با یک بررسی ساده در سایت های فروش برخط و بررسی آنان به نتیجه دلخواه یعنی انتخاب مارک و جنس با کیفیت و مرغوب برسیم.

عوامل موثر بر کیفیت نوار تیپ

عواملی که بر کیفیت نوار تیپ موثر می افتد متعدد بوده بنابراین برای جمع بندی و حصول نتیجه به ذکر عوامل ذیل اکتفا می شود:

  • اولین مورد و مهم ترین مورد در این زمینه جنس مواد اولیه است که باید با وسواس و با دقت تمام خرید گردد. هر چه جنس مواد اولیه کیفیت بهتری برخوردار باشد در نتیجه محصول نهایی بهتر و با کیفیت تری را انتظار خواهیم داشت.
  • مورد دیگر تکنولوژی یا بهتر بگوییم فن آوری برای تولید است که هر چه ما از سنتی به سمت مدرن برویم انتظار داشتن محصول بهتر دور از انتظار نخواهد بود. پس با به کارگیری فن آوری به روز و جدید هم تولید با کیفیت خواهیم داشت و هم می تواینم میزان تولید خویش در کوتاه مدت و به تبع آن بلندمدت افزایش دهیم.
  • روش تولید مورد دیگر است که باید مدنظر باشد برخی بر روش های دستگاه محور برای کاهش میزان خطای انسانی متمرکز هستند و برخی دیگر بر روش های انسان محور متمرکز می باشند. اگر ما تولید زیاد بخواهیم پس باید به سمت روش های جدید و دستگاه های به روز رفته تا هم خطای انسانی را کاهش دهیم و هم بتوانیم تولید خویش را در فاصله اندک افزایش دهیم.
  • مهارت نیرو کار مورد دیگر است که بر کیفیت تاثیر دارد چرا که در روش دستگاه محور و چه در روش انسان محور حرف اول مهارت شخص به عنوان کنترل کننده یا به عنوان تولیدکننده ایفا می کند. پس ما برای به دست آورد کیفیت درجه اول باید به سمت جذب نیروهای ماهر و تثبیت و ارتقای جایگاه آنان حرکت کنیم.
  • مورد دیگر در این زمینه فضای کارخانه و تقسیم مناسب فضای تولید و بسته بندی است. پس ما باید این را بدانیم که تقسیم بندی و مرحله بندی درست فضای کارخانه در کیفیت محصول تاثیر غیرمستقیم دارد. پس ما باید با طراحی تولید به مقصد مورد نظر یعنی تولید کیفی محصول برسیم.

خرید بی واسطه نوار تیپ در قم

خرید بی واسطه نوار تیپ در قم

برای خرید نوار تیپ قم به شکل بی واسطه و با بهترین قیمت، کافی است به سایت ما مراجعه نمایید. در سایت انواع نوار تیپ های مخصوص آبیاری قطره ای و بارانی به صورت آنلاین در معرض دید خریداران محترم در سراسر کشور قرار گرفته است.

ما به عنوان عرضه کننده عمده در تلاشیم تا انواع تیپ آبیاری را به صورت اینترنتی از طریق سایت مان به مشتریان ارائه کنیم. فروش نوار تیپ یزد، قم، همدان و… به صورت عمده در جریان بوده تا آن دسته از خریدارانی که برای پیشبرد پروژه های کشاورزی خود نیاز به نوار تیپ های باکیفیت دارند راحت تر بتوانند خریدشان را نهایی کنند.

قیمت نوار تیپ همدان و دیگر انواع نوار تیپ های آبیاری ارائه شده بسیار مناسب تر از قیمت آن در بازار آزاد است. چون فروش بی واسطه بوده و شما می توانید ارزان تر بودن قیمت ها را با یک مقایسه کوتاه به راحتی متوجه شوید.

خرید محدود به زمان خاصی نبوده و شما می توانید هر ساعت از شبانه روز که تمایل به خرید داشتید، با مراجعه به سایت برای ثبت سفارشات خود اقدام کنید. مشاوران آنلاین در ساعات کاری حضور دارند و می توانند شما را در یک انتخاب صحیح همراهی کنند.

همه نوار تیپ های ارائه شده دارای توضیحات کامل بوده و شما می توانید قبل از انتخاب نهایی با مطالعه بخش راهنما بر اساس نوع کاری که می خواهید انجام دهید، نوار تیپ مناسب را انتخاب نمایید.

مراکز عرضه نوار تیپ اصل

مراکز عرضه، فروش نوار تیپ اصل را به شکل های مختلف انجام می دهند. از آنجا که استفاده از نوار تیپ در بخش کشاورزی و جهت مصرف بهینه آب و کاهش هدر رفت آن امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا عرضه آن به شکل بی واسطه در جلب نظر بیشتر خریداران بسیار موثر است.

امروزه مراکز عرضه علاوه بر فروشی که به صورت حضوری انجام می دهند، انواع نوار تیپ را مستقیما از طریق آنلاین هم به فروش می رسانند. با بسترسازی خوبی که در سال های اخیر در حوزه کسب و کارهای اینترنتی صورت گرفته، فروش نوار تیپ های آبیاری به صورت اینترنتی رونق دو چندانی پیدا کرده است.

به خصوص در دو سال اخیر که به دلیل شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها رو به تعطیلی رفته اند، عرضه محصولات مرتبط با کشاورزی به صورت آنلاین چند برابر شده است. در فروش به صورت غیرحضوری نوار تیپ اصل را می توانید در سایز مورد نظرتان هم به صورت عمده و هم جزیی سفارش دهید.

مزیت این روش خرید صرف زمان کمتر است. به عبارت دیگر شما نیاز به رفت و آمد و حضور در بازار نخواهید داشت و کافیست در خانه یا محل کار و حتی با یک گوشی با جستجو در بین محصولاتی که ارائه شده با توجه به نیاز خود خریدتان را انجام دهید.

در حال حاضر مرکز عرضه انواع نوار تیپ باکیفیت را که توسط برندهای معتبر و شناخته شده در کشور تولید شده اند را با قیمت مناسب تر و بدون حضور واسطه ها به خریداران محترم ارائه می کند.

شرکت پخش نوار تیپ با کیفیت

شرکت پخش نوار تیپ با کیفیت

شرکت پخش نوار تیپ باکیفیت را بیشتر به صورت عمده عرضه می کند. قیمت نوار تیپ آبیاری در فروش عمده مناسب تر بوده و به همین دلیل کشاورزان و آن دسته از افرادی که برای آبیاری نمودن زمین کشاورزی یا گلخانه خود نیازمند خرید در متراژ زیاد هستند، راحت تر می توانند نیازشان را به صورت یکجا تامین کنند.

از طرف دیگر فروش عمده، قیمت تمام شده محصول ارائه شده را کاهش می دهد. به عبارت دیگر فروشنده با سود کمتری که برای خود در نظر می گیرد سعی در جلب رضایت حداکثری خریداران دارد.

امروزه قیمت نوار تیپ 1000 متری در فروش انبوه بسیار مقرون به صرفه بوده و مشتریانی که به صورت یکجا خرید می کنند می توانند انواع نوار تیپ را در سایز و اندازه دلخواهشان از شرکت پخش بی واسطه و با قیمتی کمتر خریداری کنند.

در سال های اخیر پخش انواع نوارهای آبیاری از نوار تیپ به صورت غیرحضوری هم رونق بیشتری پیدا کرده است و خریداران زیادی ترجیح می دهند سفارشات خود را از راه دور و در هر کجا که حضور دارند به صورت اینترنتی انجام دهند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *