مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلایل پرکاربرد بودن لوله پلی اتیلنوزن و خاصیت انبساط لوله پلی اتیلننقاط ضعیف قابل بررسی در لوله کشی فاضلاببررسی تحمل فشار در لوله‌های پلی اتیلنعرضه بی واسطه لوله کشی فاضلاب پلی اتیلنفروش مستقیم لوله فاضلاب پلی اتیلنتولید عمده لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن لوله های سیاه رنگ هستند که با خط های آبی (برای آبرسانی) خط زرد برای (گازرسانی) و خط قهوه ای (برای فاضلاب) استفاده می شوند. لوله‌ پلی‌اتیلن که به اختصار PE گفته می‌شود، نوعی لوله است که از پلیمریزاسیون اتیلن تولید می‌شود.

تعیین قیمت در لوله پلی اتیلن با توجه به اندازه ابعاد آن صورت می گیرد البته عواملی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت لوله و همچنین شرکت تولید کننده نیز بر روی قیمت نهایی تأثیرگذار هستند. مواد اولیه ای که در لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن به کار می رود دارای گرید 40، 63، 80 و 100 است که با توجه به نوع گرید، قیمت آن نیز تغییر می کند.

قیمت خرید لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن

دلایل پرکاربرد بودن لوله پلی اتیلن

دلایل پرکاربرد بودن لوله پلی اتیلن پلی اتیلن، پلیمری است که در پالایشگاه های نفت خام و در اثر واکنش های پلیمریزاسیون واحدهای منومر اتیلن تشکیل می شود و با توجه به اینکه تحت چه شرایطی سنتز شده است، ویژگی های خاصی دارند.

لوله و اتصالات پلی اتیلن بهترین گزینه برای سیستم‌های انتقال سیالات در پروژه‌های مختلف صنعتی، نیروگاه ها، خطوط انتقال فاضلاب، سیستم‌های آبیاری تحت فشار قطره‌ای و بارانی، خطوط انتقال گاز، خطوط انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی می‌باشد.

استفاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، استفاده در شبکه های گازرسانی، استفاده در شبکه ها و سیستم های زهکشی، سیستم های انتقال مایعات و فاضلاب صنعتی، سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی)، به عنوان پوشش کابل های مخابراتی، کابل برق و فیبر نوری، خطوط سیالات در فرآیندهای کارخانجات، خطوط آب سرد برای واحدهای صنعتی (پالایشگاه‌ها ،کارخانجات پتروشیمی و نیروگاه‌ها)، شبکه‌های اطفاء حریق – لوله‌های آتشنشانی، خطوط انتقال آب با سختی بالا و انتقال آب دریا، لوله لایروبی، به عنوان کانال های تهویه، خطوط انتقال محصولات نفتی، مخزن های نگهداری مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی، استفاده در پرورش ماهی ها، در فضای سبز شهری ( آبیاری و جمع‌آوری آب ‌های اضافی و آب ‌نما ها )،در بخش ورزشی ( آبیاری و جمع ‌آوری آب‌ های اضافی زمین ‌های ورزشی فوتبال و گلف و … )، در تزریق سیمان و بتن و در پی ساختمان‌ ها، در گرمایش از کف، در محل‌های دفن بهداشتی زباله، در راه‌آهن و قطار شهری، در فرودگاه ها، سیستم لوله کشی کشتی ها و صنایع دریایی….

وزن و خاصیت انبساط لوله پلی اتیلن

پلی اتیلن دارای وزن سبکی بوده و همچنین به دلیل انعطاف پذیری، در برابر فشارهای محیطی از قبیل زمین لرزه و یا رانش زمین، آسیب نمی بیند. از مهم ترین دغدغه ها در هنگام انجام پروژه های مربوط به سیستم های فاضلابی زیرزمینی، ایجاد نشتی در آن می باشد و استفاده از لوله پلی اتیلن فاضلابی این دغدغه را رفع می کند زیرا دارای اتصالات محکم و غیرقابل نفوذ است. از مزایای دیگر لوله پلی اتیلن فاضلابی می توان به مقاومت آنها در برابر اشعه نور خورشید اشاره نمود، میزان خرابی لوله ها بسیار پایین بوده و به همین علت نیز هزینه های جانبی مربوط به آن نیز کم می شود و در کل باعث منفعت مجریان طرح می گردد.

مواد پلی اتیلن بطور کلی در برابر مواد شيميائی دارای ثبات زیادی مي باشند، بدلیل استحکام در برابر فشارهای ضربه ای و بالا بودن ضریب کشش لوله های پلی اتیلن در برابر زلزله ، رانش و ارتعاشات از مقاومت بالایی برخوردار هستند. با توجه به این خاصیت نصب لوله ها آسان تر خواهد بود و و نیاز کمتری به استفاده از اتصالات می شود. مقدار شعاع مجاز خمش لوله پلی اتیلن بطور میانگین ۲۰ برابر قطر خارجی آن است.بدلیل وزن کمتر این لوله ها نسبت به لوله های فولادی، حمل و نقل وانبار کردنشان بسیار راحت تر خواهد بود و در نتیجه باعث کاهش هزینه ها می شود. خاصیتی که در طی تغییر فصول و انبساط و انقباض مطرح می شود، لوله های پلی اتیلن نسبت به سایر لوله ها از خاصیت جمع شوندگی مناسبتری برخوردار هستند.

نقاط ضعیف قابل بررسی در لوله کشی فاضلاب

نقاط ضعیف قابل بررسی در لوله کشی فاضلاب برای خارج کردن فاضلاب از ساختمان و انتقال آن به سیستم‌های فاضلاب شهری از لوله‌کشی فاضلاب استفاده می‌کنند. در صورت خطا و یا عدم تکامل این سیستم تمام لوله کشی فاضلاب دچار مشکل شده و می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی از نظر مالی و یا محیط زیستی برای ساکنین شود.

به همین منظور پیش از اتمام لوله کشی فاضلاب ساختمان و نهایی کردن آن برای اطمینان از انجام کار به شیوه صحیح باید این لوله کشی را تست یا آزمایش کرد. روش‌های گوناگونی برای انجام این کار وجود دارد که بعضی از آنها بسیار تخصصی و برخی عمومی تر هستند.

پلی اتیلن خالص پس از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید شکننده می شود.

محصولات در برابر درجه حرارت بالا مقاومت نمی کنند، آنها عمدتا برای حمل و نقل مایعات و گازهای سرد در نظر گرفته شده اند.

عمر لوله های پلی اتیلن رابطه‌ای بین فشار داخلی وارده و دمای سیال است , عمر لوله‌های پلی اتیلن تا ۱۰۰ سال پیش بینی و تعیین شده است با فرض بر این که دمای سیال ۲۰ درجه سانتیگراد باشد و دمای محیط نیز تاثیر بسیار کمی دارد و لوله پلی اتیلن در دماهای محیطی بسیار گرم تا بسیار سرد مقاوم هستند و مشکلی برایشان پیش نمی‌آید.

در تولید لوله های پلی اتیلن تک جداره و لایه داخلی لوله‌های دوجداره کاروگیت, لوله‌های پلی اتیلن بر اثر خلاء و مکش , شکل خود را پیدا میکنند و تا میزان فشاری که قرار است تحمل نمایند در مقابل مکش نیز مقاوم هستند , چون هوا هم یک سیال با فشار متغییر است و لوله پلی اتیلن نیز تحت تاثیر این فشار خواهد بود.

یکی از نقاط ضعف لوله های پلی اتیلن هنگامی بوجود می‌آید که حمل و نقل با رعایت دستور العمل‌ها انجام نشود و بدنه خارجی لوله دچار خراشیدگی‌های عمیق میشود. تحمل فشار در لوله‌های پلی اتیلن تک جداره بر اساس میزان ضخامت لوله است و اگر خراشیدگی در حد چند میلیمتر بوجود بیاید , در آن نقطه تحمل فشار از میزان استاندارد و تعریف شده کمتر خواهد بود.

لوله های پلی اتیلن در مقابل برخی از مواد نفتی مقاوم نیستند و برای انتقال بنزین و گازوئیل و نفت توصیه نمیشوند و همچنین برخی از مواد شیمیائی ازقبیل الکلها ، هالوژنها و آروماتیکها بروی لوله ها تاثیر سوء می گذارند.

بررسی تحمل فشار در لوله‌های پلی اتیلن

یکی از تست های مهم برای لوله پلی اتیلن مربوط به اکسید شدن است. در واقع معیاری از میزان واکنش پذیری لوله است که در برابر عوامل اکسید کننده فعالیت می کند. اشعه ماورا بتنش و اسیدها در این راستا اهمیت دارد. از سوی دیگر تست پایداری حرارتی از دیگر موارد مهم برای لوله پلی اتیلن محسوب می شود به طوری که توانایی تحمل دمای بالا را دارد. این موضوع برای لوله هایی که در شرایط کاری بسیار گرم هستند بسیار مهم بوده و می بایست بررسی شود.

سختی و استحکام لوله ها از دیگر مواردی است که باید بررسی شود. لوله ها به صورت دفنی در عمق خاک قرار می گیرند و تحت شرایط کاری با فشار بالا اهمیت زیادی خواهد داشت. آزمون های مختلف در جداول آزمایشگاهی وجود دارد که می بایست بررسی شود.

عرضه بی واسطه لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن

عرضه بی واسطه لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن لوله پلی اتیلن نوعی ممتاز از لوله ها می باشد که امروزه بیش از گذشته مورد نیاز می باشند و به همین دلیل به طور انبوه تولید و عرضه می شوند.

به طور کلی لوله هایی که از جنس پلی اتیلن تولید می گردند نمونه های با کیفیتی از این محصولات به شمار می روند و در صنعت های مختلف و به حصوص در فاضلاب بسیار پرکاربرد می باشند، اگر بخواهیم در رابطه با کاربرد لوله پلی اتیلن در انتقال فاضلاب صحبت نماییم باید بگوییم که این محصول بی رقیب بنا بر دلیل های زیر در فاضلاب به میزان زیاد مورد استفاده قرار گرفته می شود:

این محصول که از جنس مطلوب پلی اتیلن است دارای دوام زیادی است در این عرصه به کار گرفته می شود و به این صورت است که دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی گردد.

لازم به ذکر است که ضخامت این لوله مرغوب نیز بسیار خوب و مناسب است و هیچگونه ترکیدگی و ترک خوردگی در این محصول به وجود نمی آید.

لوله پلی اتیلن کاروگیت می تواند به دلیل اندازه های متنوعی که دارد به خوبی به نقل و انتقال فاضلاب اقدام نماید و در این روند دچار آسیب دیدگی نشود.

امروزه روش قدیمی لوله کشی فاضلاب و استفاده از لوله های آهنی کنار گذاشته شده است و از لوله های فاضلاب پلی اتیلن که مزایای خیلی بهتری نسبت به لوله های آهنی دارد استفاده میشود و از همه جهت نیاز های مشتری را برآورده میکند.

فروش مستقیم لوله فاضلاب پلی اتیلن

فروش ویژه لوله پلی اتیلن در کشور برای انواع کاربرد های آبرسانی، گازرسانی، پوشش فیبر های نوری و کابل های برق در سایز های مختلف از جمله، 16، 20، 25، 35 و… توسط سایت های فروشنده آن انجام می گیرد.

لیست قیمت فروش لوله پلی اتیلن ضمانتی در سطح کشور از طریق سایت های اینترنتی قابل استعلام می باشد؛ زیرا مراکزی وجود دارد که به صورت غیرحضوری در فضای مجازی برندهای متنوع از شرکت های تولیدی مختلف را در معرض فروش قرار داده اند.

سایت های اینترنتی امکانی را فراهم آورده اند که خریداران بتوانند به راحتی قیمت کالاهای مورد نیاز خود را در مراکز فروش مختلف مقایسه نمایند بدون اینکه نیازی به بیرون آمدن از خانه داشته باشند.

در این سایت ها می توان قیمت بسیاری از محصولات از جمله موارد زیر را مورد بررسی قرار داد:

قیمت لوله پلی اتیلن ۷۵، قیمت لوله پلی اتیلن جوشی، قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی، قیمت لوله پلی اتیلن 63 گازی و…..و سایر محصولات را به فروش رساند از جمله فروش لوله گاز پلی اتیلن و بسیاری از محصولات و تولیدات پلی اتیلنی را می‌توان از طریق سایت های فروش به معرض نمایش گذاشت. راه اندازی سایت های آنلاین موجب شده خریداران دیگر نگرانی از بابت عدم دسترسی به این محصولات را نداشته باشند؛ چرا که در هر نقطه از کشور و بدون محدودیت زمانی قادرند سفارش خود را به این مراکز ارائه دهند. خریداران می توانند قبل از خرید مشخصات لوله پلی اتیلن مورد نیازشان را نیز به طور کامل و دقیق از این طریق بررسی نمایند.

این سایت ها بیشتر از جانب صاحبان کارخانه لوله پلی اتیلن راه اندازی می شوند؛ چرا که دیگر نیازی به صرف هزینه جهت دایر کردن مراکز فروش سنتی نمی باشد؛ و علاوه بر آن می توانند در وقت و زمان خود صرفه جویی لازم را اعمال کنند.

امر صادرات از جمله فعالیت هایی است که می تواند رشد و شکوفایی اقتصادی کشور را به شدت تحت تاثیر قرار دهد؛ و علاوه بر آن می تواند در روند افزایش سود تولیدکنندگان نقش موثری داشته باشد.

صادرات لوله پلی اتیلن ضمانتی از جمله اموری است که تولید کنندگان آن را در دستور کار خود قرار داده اند و سعی در افزایش کیفیت این محصولات جهت رقابت در بازارهای جهانی دارا می باشند.

تولید عمده لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن

تولید عمده لوله کشی فاضلاب پلی اتیلن لوله پلی اتیلن فاضلاب در ایران با نام برند های مختلفی عرضه می گردد و به همین سبب زمینه برای انتخاب گسترده مشتریان فراهم می آید. با این وجود مشتریان می توانند محصولات را در درجه های کیفی متفاوت که از نظر قیمت با هم فرق دارند تهیه کنند.

به منظور رفاه حال مشتریان تدابیر بسیاری برای خرید و فروش محصولات اندیشیده می شود که از این موارد می توان به به شیوه پخش شان اشاره کرد. پخش لوله پلی اتیلن اغلب به طور عمده انجام می شود که با این وجود افراد می توانند به صورت حضوری نیاز های خود را رفع کنند و در پرداخت هزینه های خرید خود نیز صرفه جویی کنند.

فروشگاه لوله پلی اتیلن شیراز، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های لوله پلی اتیلن را عرضه می‌کند، که امروزه به شدت محبوب شده است. در حال حاضر تولیدی های بسیار زیادی در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و فروش لوله پلی اتیلن به صورت عمده فعالیت می کنند اما، شما همیشه باید به دنبال بهترین فروشنده باشید.

لوله پلی اتیلن فاضلابی یکی از پر کاربرد ترین انواع لوله های پلی اتیلن می باشد که می تواند مناسب ترین گزینه برای انتقال پسماند های کارخانه های صنعتی و فاضلابی شهری باشد.

پخش مستقیم لوله پلی اتیلن در کاربرد های فاضلابی، ابرسانی، گازی و کشاورزی با قیمت درب کارخانه توسط مرکز فروش به سرتاسر کشور انجام می شود.

قیمت تمام شده پخش مستقیم لوله پلی اتیلن فاضلابی به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله ای انها موارد زیر می باشند:

مواد اولیه که توسط کارخانجات پتروشیمی تولید می شود، معروفیت و برند بودن کارخانه ی تولید کننده، علامت استاندارد، داشتن ایزو وهمچنین هزینه انبار و حمل و نقل لوله های پلی اتیلن فاضلابی در قیمت تمام شده تاثیر می گذارد.

لوله پلی اتیلن به روش های مختلف به دست مصرف کننده می رسد

فروشگاه های عرضه کننده لوله پلی اتیلن، خرید به صورت مستقیم از کارخانه، استفاده کردن از سایت ها و فروشگاه های مجاز مجازی

مجموعه ما با کادری مجرب در زمینه تولید، خرید و فروش و صادرات لوله و اتصالات پلی اتیلن مشغول به فعالیت می باشد.

کافیست با ما تماس بگیرید تا در این زمینه راهنمایتان باشیم.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *