مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت لوله پلی اتیلن تک لایه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دو مدل پرطرفدار لوله پلی اتیلنخرید ویژه لوله پلی اتیلن تک لایه

لوله هایی که از جنس پلی اتیلن ساخته می شوند در مدل های تک لایه و چند لایه هستند که هر یک در بخش خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های تک لایه از بازه قیمتی مناسبی برخوردار بوده و شما به راحتی می توانید آنها را در بخش های کشاورزی و جهت آبیاری یا در بخش منازل مسکونی و جهت انتقال آب استفاده کنید. قیمت لوله پلی اتیلن تک لایه صادراتی در بازار بستگی به قطر و ضخامت لوله ها دارد، به طور معمول آن دسته از لوله هایی که در ایران تولید و عرضه می شوند بازه قیمتی کمتری در مقایسه با نمونه های وارداتی دارد.

قیمت لوله پلی اتیلن تک لایه صادراتی

دو مدل پرطرفدار لوله پلی اتیلن

دو مدل پرطرفدار لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن برق و لوله پلی اتیلن کشاورزی دو مورد از پرطرفدارترین و پراستفاده ترین لوله های موجود در بازار هستند. برخی از لوله ها به نحوی طراحی شده اند که از آنها در داخل زمین و زیر خاک استفاده می شود، این نوع لوله ها جهت انتقال کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرد و در برابر شرایط جوی و اسیدها بسیار مقاوم است. لوله هایی که در بخش کشاورزی استفاده می شود نیز هر یک در ضخامت خاصی ساخته شده اند. لوله هایی با ضخامت کم برای آبیاری های قطره ای و لوله های ضخیم تر برای آبیاری های تحت فشار بالا استفاده می شود.

صادرات لوله پلی اتیلن در مدل های مختلف انجام می گیرد، نمونه های صادراتی این محصولات مطابق با سفارش مشتریان خارج از ایران بارگیری و به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد، پلی اتیلن های صادراتی باید درجه کیفی بالایی داشته باشند و مطابق با استاندارد جهانی تولید شده باشند. شما در داخل کشور نیز می توانید به انواع لوله های پلی اتیلن صادراتی دسترسی داشته باشید.

خرید ویژه لوله پلی اتیلن تک لایه

خرید ویژه لوله پلی اتیلن تک لایه خرید ویژه لوله پلی اتیلن تک لایه به صورت گسترده در ایران انجام می شود، برخی از این لوله ها بر روی خاک قرار گرفته و برخی نیز در عمق خاک قرار می گیرند. یک لوله خوب باید در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و سرما و یخبندان نیز نتواند به آن آسیبی وارد کند. آن دسته از پلی اتیلن هایی که دقیقا مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده باشند این ویژگی را داشته و به راحتی دچار پوسیدگی و مشکل نخواهند شد. زمزم پایپ یک سایت فعال در بخش فروش انواع لوله های پلی اتیلن با سایز دلخواه می باشد. اگر قصد سفارش نمونه های تک لایه پلی اتیلن را دارید هم اکنون با قسمت پشتیبانی ارتباط تلفنی گرفته تا شما را در این زمینه یاری کنیم.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *