مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تولید نوار قطره ای درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

متریال به کار رفته در تولید نوار قطره ایفروشگاه مرکزی نوار قطره ای اصل

مراکز متعددی در تولید نوار قطره ای فعالیت دارند. تولید نوار قطره های در سایز های مختلف صورت می گیرد که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخودار است همچنین بنا به نیاز مشتریان نوار های قطر ه ای ۱۲، ۱۶و ۲۰میلیمتر تولید می شود. مواد اولیه در تولید این محصول از پلی اتیلن و درجه بندی های مختلف می باشد.مراکز تولید نوار قطره ای درجه یک

متریال به کار رفته در تولید نوار قطره ای

متریال به کار رفته در تولید نوار قطره ای

کمبود آب بخصوص در بخش کشاورزی موجب پدید آمدن روش های آبیاری جدیدی شد، که آبیاری قطره ای نام دارد. این نوع آبیاری به خاطر آشنا نبودن کشاورزان از آن مورد مظلومیت واقع شده است.

مواد به کار رفته در تولید نوار قطره ای باغی و گلخانه ای پلاستیک است که پلی اتیلن جزو از انواع پلاستیک است. مواد پلاستیکی دارای مقاومت بالایی نسبت به پوسیدگی، سبک بودن و حمل آسان آن است. پس از ساخته نوارهای قطره ای در متراژهای متفاوت کلاف بندی شده و روانه بازار می شود.

بیشترین متراژ و کلافی که مورد استفاده قرار می گیرد ۱۰۰۰متر است و با توجه به نیاز باغدار و کشاورزان، می بایست از نوار با ضخامت بیشتر یا کمتر استفاده کرد. همانطور که می دانید نوارهای قطره ای ضخیم برای آبیاری سطحی و نواره قطرهای نازک برای آبیاری غیر سطحی استفاده می شود.

در تولید نوارهای قطره ای کیفیت مواد اولیه حرف اول و آخر را میزند زیرا مرغوب بودن مواد اولیه باعث بالا رفتن دوام و عمر طولانی آن شده که همین امر موجب می شود استهلاک محصول برای مشتریان پایین بیاید و بهترین بهره را از محصول مورد نظر داشته باشند.

فروشگاه مرکزی نوار قطره ای اصل

فروشگاه مرکزی نوار قطره ای اصل

شرکت ها و کارخانه مختلفی در سراسر کشور مشغول تولید و عرضه نوار قطره ای در متراژ های متفاوت هستند. امروز مشتریان می توانند با خرید از درب کارخانه و حذف واسطه بتوانند محصول با کیفیت را با قیمتی پایین تر از قیمت بازار تهیه کنند.

همچنین نمایندگی های فروش این محصولات در سراسر کشف دایر است و می توان به راحتی این محصول را خریداری کرد، این نمایندگی ها و فروشگاه‌های مجاز می توانند ما را در خرید بهتر و آگاهان تر راهنمایی کنند که موجب می شود خرید خوبی بر حسب نیاز خود داشته باشیم.

خرید اینترنتی نیز این روزها بازار داغی دارد و می توان بدون اتلاف وقت محصول مورد نظر را دریافت کنیم. برای آگاهی از قیمت و نوع محصولات می توان به سایت های این شرکت ها مراجعه کرد و اطلاعات تکمیلی را برای خرید محصولات به دست آورد.

این محصولات به صورت عمده و جزیی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و دارای ضمانت و استانداردهای بین المللی هستند که باعث می شود مشتریان به خرید آن رغبت کافی را نشان دهد.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *