مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید لوله پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع لوله پلی اتیلن خانگیمشخصات بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قویراهنمای انتخاب لوله پلی اتیلنعوامل موثر بر کیفیت لوله پلی اتیلنصادر کنندگان لوله پلی اتیلنمرجع پخش لوله پلی اتیلنتامین کنندگان لوله پلی اتیلن

مرکز تولید لوله پلی اتیلن کادری متخصص، مجرب و متخصص در این زمینه هستند که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال، پوشش انواع سیم و کابل، تولید لوله های ارتباطی مرغوب و عرضه مستقیم محصولات می باشد و با بالاترین کیفیت، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت این محصول را به سراسر کشور توزیع می کند.

مرکز تولید لوله پلی اتیلن

کاربرد انواع لوله پلی اتیلن خانگی

کاربرد انواع لوله پلی اتیلن خانگی استفاده از لوله پلی اتیلن و اتصالات پلیمری اتیلن گازی تقریباً قابل اشتعال است. لوله های پلی اتیلن به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت در برابر بسیاری از اسیدها، بازها و نمک ها و استانداردهای آب آشامیدنی به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های پلی اتیلن تک جداره از چندین سال پیش به طور گسترده برای پروژه های تامین آب و آبیاری تحت فشار استفاده می شوند.

این لوله ها دارای فشارهای مختلف و قطرهای متفاوتی نیز هستند. لوله پلی اتیلن یکی از محصولات اتیلنی است. این لوله ها عموما از دو نوع ماده اولیه مختلف PE80 و PE صد ساخته می شوند. در گذشته از PE 63 نیز استفاده می شد که به دلیل ناکارآمدی اقتصادی در ساخت لوله متوقف شد.

کارخانه لوله پلی اتیلن از لوله پلی اتیلن برای کابل، سیم، لوازم خانگی، قطعات مختلف مورد استفاده در صنعت خودروسازی، تامین آب، لوله های آبیاری، آب، مخازن نگهداری مواد شیمیایی و عایق الکتریکی تجهیزات آزمایشگاهی استفاده کرد. لوله های پلی اتیلن برای سیستم های آبرسانی بسیار مفید هستند لوله های آب آشامیدنی معمولا از پلی اتیلن ساخته می شوند.

لوله های پلی اتیلن از نظر شیمیایی بهترین لوله برای آب آشامیدنی هستند همچنین هر نوع آب دیگری از طرفی روش هایی که فشار آب را بالاتر از 1 اتمسفر فرض می کنند آبیاری تحت فشار نامیده می شوند. لوله های پلی اتیلن و نوع آن بهترین لوله ها برای تامین آب فشار قوی یا آبیاری تحت فشار هستند.

مشخصات بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله پلی اتیلن فشار قوی نوعی لوله پلی اتیلن است که در فشار کاری شش تا سی اتمسفر استفاده می شود. پلی اتیلن فشار قوی در واقع لوله های پلی اتیلن با گرید PE80 و PE100 هستند که می توانند فشارهای بالا را تحمل کنند. لوله های PE100 از نظر قیمت و ضخامت مقرون به صرفه تر هستند. فشار به این معنی است که مواد آنها قوی است، نه ضخیم، به عنوان مثال، قوی ترین و بادوام ترین PE100 امروزه وزن کمتری از PE80 دارد، ضخیم تر و سنگین تر نیز است.

این نوع لوله ها معمولا در معرض فشار مستقیم پمپ و تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند. بنابراین برای حفظ دوام و افزایش عمر مفید آن، استفاده از مواد حاوی ترکیبات ضد اشعه ماوراء بنفش در تولید آن ضروری می باشد. از طرفی لوله های پلی اتیلن فشار قوی اغلب برای انتقال آب پرفشار بر روی سطوح ناهموار و شیب دار استفاده می شود. این لوله ها به سفارش مشتری به دو صورت شش متری، کلاف و انشعاب دوازده متری، PE80 و PE100 در ده اتمسفر و شانزده اتمسفر تولید می شوند.

این لوله ها بسته به نوع کاربرد در اشکال، اندازه ها و قطرهای داخلی و خارجی مختلف تولید و عرضه می شوند. لازم به ذکر است که امروزه به جز مواد پلی اتیلن گرید PE100، منسوخ شده، تولید و استفاده از آنها به صرفه، بی کیفیت و نامناسب برای استفاده شکننده می باشد. پلی اتیلن سیاه به عنوان ماده اولیه در تولید لوله های فشار قوی استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن فشار قوی در سیستم های آبیاری تحت فشار مانند خطوط لوله گاز، خطوط لوله فاضلاب صنعتی، شهری و روستایی، آبیاری سیار، سیستم های آبیاری قطره ای، بارانی ها، شبکه های زهکشی و سیستم های انتقال مایعات مورد استفاده قرار می گیرد.

از طرفی نیز لوله های پلی اتیلن در برابر آتش و زنگ زدگی مقاوم و بادوام هستند، از این رو لوله های پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن به یکی از اصلی ترین لوله های مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و حتی معدن تبدیل شده اند.

لوله های پلی اتیلن آبیاری: لوله های پلی اتیلن بهترین انتخاب در مناطق کشاورزی است که فشار کاری بالا برای انتقال آب به شبکه آبیاری تحت فشار باران و قطره ای مورد نیاز می باشد. این لوله ها در شبکه تحت فشار عملکرد بهتری نسبت به لوله های فلزی دارند که این امر منجر به جایگزینی لوله های پلی اتیلن در بخش کشاورزی شده است که نسبت به سایر صنایع بسیار بالاتر است.

یکی دیگر از دلایلی که کشاورزان از لوله های پلی اتیلن فشار قوی استفاده می کنند، نصب و استفاده آسان این لوله ها و پایین بودن هزینه اتصالات است. اتصالات و شیرهای پلیمری به راحتی به لوله های پلی اتیلن متصل می شوند و کاملا آب بندی می شوند. ابتکارات مورد استفاده در اتصالات پلیمری نیاز به اتصالات، شیرها و مهره ها را به حداقل می رساند و هزینه های عملیاتی را به شدت کاهش می دهد.

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن

  1. راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن استاندارد به این صورت است که توصیه می شود اتصالات پلی اتیلن را از تولید کننده لوله پلی اتیلن گازی خریداری کنید، زیرا نقطه ذوب اتصالات بسته به استفاده از مواد اولیه مختلف درجه یک، دو و مواد زائد متفاوت خواهد بود. اگر در نظر گرفته نشود، اتصال ضعیف ایجاد می کند. ابتدا باید توجه داشت که لوله پلی اتیلن باید دارای علامت استاندارد، برند معتبر، نام سازنده، تاریخ ساخت، شماره خط تولید، نوع ماده اولیه پلی اتیلن و کلاس فشار کاری نیز باشد.
  2. بر اساس این اطلاعات می توانید اطلاعات اولیه در مورد لوله های پلی اتیلن را به دست آورید و در صورتی که لوله هیچ یک از این موارد را نداشته باشد می توانید از خرید لوله پلی اتیلن مورد نظر منصرف شوید. لوله های پلی اتیلن در ایران مطابق با استاندارد INSO 14427-2 موسسه ملی استاندارد ایران ساخته می شود و جدول این استاندارد مرجع آزمایشگاه تولید و کنترل کیفیت می باشد.
  3. قبلا استاندارد آلمانی DIN 8074 مرجع بود و در آن زمان استاندارد ملی برای لوله های پلی اتیلن وجود نداشت که در سال های اخیر برطرف شد اما این استاندارد و جداول آن می تواند به عنوان مرجع برای شما باشد اما آزمایشگاه مرجع این کار را انجام می دهد. نه کنترل کیفیت اعتباری اکنون که مارک ها و استانداردسازی لوله های پلی اتیلن را تایید کرده ایم، باید اطمینان حاصل کنیم که سازنده و سابقه آن شناخته شده و معتبر است و محصولات کمیاب و با تقاضای بالا در بازار هستند.
  4. برای بازدید از کارخانه که نقش بسیار مهمی در خرید لوله پلی اتیلن در مرحله تایید کارخانه سازنده دارد حتما هماهنگی های لازم را انجام دهید. امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن در شبکه آبرسانی رو به افزایش می باشد و مجریان پروژه در حال جایگزینی انواع دیگر لوله ها با لوله های پلی اتیلن هستند. استحکام، دوام، سهولت نصب و هزینه لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن بر تصمیم مدیریت تاثیر زیادی نیز گذاشته است.
  5. از این رو در اکثر پروژه های جاری سعی بر این است که از این محصول برای افزایش راندمان پروژه استفاده کنیم تا با توجه به ماهیت لوله پلی اتیلن رضایت متقابل حاصل شود. لوله های پلی اتیلن کاربردهای مهمی در بخش تولید دارند، بنابراین اگر به آنها توجه کنید می توانید خرید بسیار خوبی داشته باشید و لوله های پلی اتیلن شما بهترین کیفیت، مقرون به صرفه ترین قیمت و مقرون به صرفه ترین راه حل را داشته باشند.

عوامل موثر بر کیفیت لوله پلی اتیلن

به طور کلی عواملی که بر کیفیت تولید لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد متفاوت است. فرآیند تولید لوله های پلی اتیلن شامل مراحل مختلفی می باشد که عبارتند از:

  1. مواد اولیه: کیفیت و نوع ماده اولیه نقش مهمی در کارایی و کاربرد لوله های پلی اتیلن دارد. عواملی مانند چگالی، توزیع وزن مولکولی، محتوای کربن، نوع کربن، حداکثر مقدار ذرات کربن، نحوه توزیع کربن، سنگ زنی دانه ای و میزان رطوبت، همگی در کیفیت لوله نقش دارند. پلی اتیلن مذاب پس از سرد شدن متبلور می شود، هر چه زنجیره مولکول پلی اتیلن کوتاهتر باشد، درجه انشعاب کمتر، تبلور بهتر و چگالی بیشتر می شود.
  2. مکانیزم ماشین: برای تولید لوله های پلی اتیلن باکیفیت فقط باید از ماشین آلاتی که مطابق با استاندارد طراحی شده و برای این نوع تولید در نظر گرفته شده اند استفاده شود. امروزه شرکت های زیادی در اروپا و آسیا در زمینه تولید اکسترودر فعال هستند اما تعداد تولیدکنندگان معتبر و موفق تجهیزات به خصوص لوله های پلی اتیلن کم است. در تولید لوله های پلی اتیلن فرآیند تزریق بسیار حساس بوده و عملکرد آن در دراز مدت کیفیت محصول را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
  3. در خاتمه عوامل موثر بر عملکرد مناسب خطوط تولید پلی اتیلن به این شرح می باشد. هماهنگی و دقت بالا بین گیربکس و موتور اکسترودر برای حذف یکنواخت مواد اولیه از انتهای اکسترودر یا قالب. طول های استوانه ای و مارپیچ که حرکت مواد اولیه و فرآیند پخت را تنظیم می کند. طراحی مارپیچ برای اتصال و سیستم اختلاط مارپیچی نصب شده بر روی مارپیچ که منجر به حذف مواد بسیار پخته و فشرده از اکسترودر می شود.
  4. -حداکثر خطای c2 + استفاده از بخاری، ترموستات و ترموکوپل های تنظیم شده. قرار دادن مناسب قالب از ورودی مواد توزین شده تا خروجی قالب باعث می شود که مواد به صورت مارپیچی حرکت کنند و به فشردگی لازم برای عبور از موانع خاص و شبکه های کوچک دست یابند. به طور کلی چندین عامل اصلی وجود دارد که باعث بهبود و کاهش کیفیت لوله های پلی اتیلن در تولید لوله های پلی اتیلن می شود.
  5. خلوص و منحصربفرد بودن مواد پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت لوله های پلی اتیلن مهم ترین اصلی است که می تواند طول عمر لوله های پلی اتیلن را در شرایط مناسب افزایش دهد و امکان استفاده از آنها را تا پنجاه سال فراهم کند.
  6. در این میان اما یکی از چالش های موجود در بخش تولید رقابت قیمت لوله های پلی اتیلن است که متاسفانه در برخی موارد لوله های پلی اتیلن تولید شده در محل پروژه چندان خوب نیستند. جوش داده شده یا اتصال کوتاه لوله های درجه OFF یا لوله های بازیافتی معمولا برای پوشش خطوط فیبر نوری و موارد مشابه استفاده می شود.

صادر کنندگان لوله پلی اتیلن

صادر کنندگان لوله پلی اتیلن صادرات لوله پلی اتیلن به منطقه و سایر کشورها یکی از اهداف میان مدت شرکت ما بوده و از ابتدا تاکنون محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند. مجموعه ما با همکاری صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن مدرن ترین ماشین آلات صنعتی خطوط تولید لوله پلی اتیلن ​​را از آلمان وارد کرده و دائما در حال بروز رسانی ماشین آلات خود می باشد.

کارخانه لوله کاروگیت اهواز با تولید محصولات باکیفیت و منحصر به فرد در منطقه الگوی خوبی برای سایر صنایع بوده و به عنوان یک صادرکننده موفق محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر و لوله های پلی اتیلن را با افتخار به کشورهای دیگر صادر کرده است. صادرات فرآیند بسیار دشواری است و رقبای جهانی همچنان به محصولات در سطح جهانی نیاز دارند.

صادرات لوله های پلی اتیلن بسیار دشوارتر از سایر محصولات و تولیدکنندگان از طریق یکی از مراکز عمده تولید و تولید نفت در خاورمیانه به این کشورهای رقیب سرسخت است. نامگذاری و صادرات لوله های پلی اتیلن برای مدیریت و تولید محصولات با کیفیت کار بسیار دشواری است.

امروزه کارخانجات ما به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی جزو پیشتازان تولید لوله های پلی اتیلن استاندارد هستند. تولیدکنندگان اهمیت زیادی به کیفیت لوله های پلی اتیلن می دهند که این محصول را برای صادرات مناسب می کند. صادرکنندگان در تلاش هستند تا با ایجاد ارز معتبر کشور، بهترین لوله های پلی اتیلن استاندارد را به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کنند به طوری که قیمت اتصالات پلی اتیلن جوشی نیز در این زمینه مقرون به صرفه بوده و به کشورهای دیگر نیز صادرات می شود.

مرجع پخش لوله پلی اتیلن

امروزه از لوله های پلی اتیلن برای مصارف مختلفی استفاده می شود. لوله پلی اتیلن فاضلاب یکی از انواع لوله های پلی اتیلن می باشد. از این رو خرید لوله پلی اتیلن استاندارد برای انتقال فاضلاب استفاده می شود. جهت اطلاع از انواع لوله پلی اتیلن فاضلاب با استعلام توزیع در نقاط مختلف کشور می توانید به مرجع پخش لوله پلی اتیلن مراجعه کنید.

استحکام بالا، مقاومت در برابر دمای بالا و طول عمر خوب از ویژگی های اصلی انواع لوله های پلی اتیلن می باشد. اندازه لوله های پلی اتیلن بسته به نوع کاربرد متفاوت است. در اکثر شهرهای کشور برای انتقال فاضلاب شهری از فاضلاب پلی اتیلن استفاده می شود. اندازه این لوله ها از یک و نیم اینچ تا شانزده اینچ می باشد. طول این لوله ها شش متر و دوازده متر می باشد. البته ضخامت انواع لوله های پلی اتیلن نیز متفاوت است.

لوله های پلی اتیلن فاضلاب چهار فشار جوی معمولا برای لوله های فاضلاب خانگی استفاده می شود. با افزایش فشار اتمسفر این لوله ها ضخیم تر می شوند. افزایش ضخامت باعث باریک شدن سوراخ لوله می شود. بنابراین بهتر است لوله فاضلاب پلی اتیلن با فشار چهار اتمسفر باشد.

بیش از هفتاد سال از بازار لوله پلی اتیلن می گذرد و این صنعت همچنان پیشرو در ایران و جهان است و در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در کشور ما شرکت های مختلفی تولید و پخش کننده لوله های پلی اتیلن تک جداره استاندارد می باشند و این محصول بی نظیر و بادوام برای انتقال انواع مایعات در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد.

تامین کنندگان لوله پلی اتیلن

تامین کنندگان لوله پلی اتیلن تامین کنندگان همواره با در نظر گرفتن دستاوردهای خود در توسعه پایدار برای حفاظت از محیط زیست ارزش قائل بوده اند. تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران بسیار زیاد است. که مشتریان می توانند برای خرید لوله پلی اتیلن جوشی به سایت تامین کنندگان این محصول مراجعه کنند.

از طرفی انواع مختلفی از اتصالات لوله برای اهداف و عملکردهای مختلف در بازار وجود دارد. اتصالات لوله در سیستم های لوله برای اتصال چندین لوله با اندازه های مختلف، تنظیم جریان یا اندازه گیری جریان استفاده می شود. آنها از مواد مختلفی مانند مس، آهن، برنج و پی وی سی ساخته می شوند.از این رو می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره خرید لوله کاروگیت فاضلابی به سایت ما مراجعه کنید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *