مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز سفارش لوله پلی اتیلن رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز بندی متنوع لوله پلی اتیلنمزایای مهم لوله های پلی اتیلن آب رسانیشرکت فروش لوله پلی اتیلن رنگی

مجموعه ما، مرکز سفارش لوله پلی اتیلن رنگی به صورت عمده و با کیفیت تضمینی و قیمت ارزان تولیدی می باشد. جنس لوله پلی اتیلن اراک به گونه ای است که می توان از آن در خطوط انتقال آب و گاز با اطمینان کافی بهره برد‌. شما می توانید برای خرید لوله پلی اتیلن 5 به صورت عمده، از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

مرکز سفارش لوله پلی اتیلن رنگی

سایز بندی متنوع لوله پلی اتیلن

سایز بندی متنوع لوله پلی اتیلن در لوله های پلی اتیلن (PE)، مانند هر مصالح ساختمانی، زمینه کاربرد با خواص فیزیکی از جمله سایز لوله تعیین می شود. بنابراین، برای مثال، بسته به روش تولید، پلی اتیلن فشار کم، متوسط ​​و بالا جدا می شود. پلی اتیلن فشار قوی کمترین استحکام مکانیکی را دارد و برای تولید لوله های فاضلاب یا به عنوان غلاف محافظ برای خطوط کابل استفاده می شود. از طرف دیگر پلی اتیلن کم فشار بادوام ترین است. به این ماده پلی اتیلن با چگالی بالا نیز می گویند.

لوله های خطوط لوله تحت فشار از ماده ای ساخته شده است که قادر به تحمل بارهای مکانیکی قابل توجه و فشار آب است. محدودیت اصلی برای همه انواع پلی اتیلن گداخت پذیری است، در دمای 80 درجه سانتیگراد، مواد نرم شده و در دمای 105 تا 135 درجه سانتیگراد کاملاً ذوب می شوند. این ویژگی هنگام استفاده از لوله های پلی اتیلن تعیین کننده است.

محدوده لوله های پلی اتیلن دامنه استفاده از مواد به دماهای بالا محدود می شود. با این حال، با وجود این، زمینه استفاده از لوله های پلی اتیلن بسیار گسترده است که شامل

  • سیستم های آبیاری در کشاورزی;
  • فاضلاب؛
  • تامین آب سرد؛
  • حفر چاه،
  • حفاری چاه;
  • سیستم های تامین گاز کم فشار؛
  • کار الکتریکی (به دلیل خواص دی الکتریک عالی مواد).

الزامات و مقررات تعدادی از الزامات برای لوله های پلی اتیلن و همچنین سایر محصولات اعمال می شود که شامل الزامات ذخیره سازی و حمل و نقل با در نظر گرفتن ایمنی حمل و نقل و انطباق با اسناد حفاظت از کار.

ایجاد ماده ای که مواد مضر را در اتمسفر و آب (که می تواند قابل شرب باشد) در تمام محدوده دمای عملیاتی منتشر نمی کند از دیگر الزامات مهم ساخت لوله های پلی اتیلن است.

مزایای مهم لوله های پلی اتیلن آب رسانی

مزایای مهم لوله های پلی اتیلن آب رسانی اخیراً لوله ها و اتصالات پلی اتیلن برای تامین آب در حال گسترش است؛ محبوبیت این ماده با خواص منحصر به فرد آن توضیح داده می شود که به لطف آن تفاوت قابل توجهی با همتایان سنتی دارد.

فن آوری های مدرن از مقایسه ویژگی های استحکام پلی اتیلن با آنالوگ های فولادی اطمینان حاصل کرده اند و دوام و مقاومت در برابر سایش مواد حتی بالاتر است. در تامین آب سرد، این ماده برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است، هر ساله پلی اتیلن به طور فزاینده ای جایگزین فلز می شود.

لوله های تولید شده به روش فشار کم، بادوام و مقاوم در برابر فشار بالا هستند . آنها برای ساخت خطوط لوله فشار بالا که در برابر آسیب های مکانیکی مقاوم هستند در نظر گرفته شده اند. لوله های LDPE برای سازه هایی در نظر گرفته شده است که در ساخت آنها هیچ الزامی برای مقاومت مکانیکی وجود ندارد.

باید در نظر داشت که پلی اتیلن دمای ذوب پایینی دارد و از از 60 درجه سانتیگراد تا 135 درجه سانتیگراد میباشد. این واقعیت باید هنگام استفاده از خط لوله مطابق با هدف عملکردی آن در نظر گرفته شود. دامنه کاربرد بستگی به روش ساخت دارد، می توانید با علامت گذاری هدف محصول را تعیین کنید.

شرکت فروش لوله پلی اتیلن رنگی

شرکت فروش لوله پلی اتیلن رنگی مجموعه ما شرکت فروش انواع لوله پلی اتیلن رنگی ازجمله لوله پلی اتیلن زنجان میباشد که توانسته دسترسی اینترنتی و آسان را برای مشتریان عمده داخلی و صادرات ایجاد نماید و گام های استواری برای صادرات این محصول بردارد. الزامات فنی و کیفی در تولید لوله های پلی اتیلن می‌تواند به افزایش رضایتمندی تجار صادراتی منجر شود، از این رو تولیدکنندگان ایرانی میتواند با بهره گیری از تکنولوژی های جدید، بازارهای صادراتی جدیدی را برای خود فراهم نمایند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *