مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید لوله پلی اتیلن مشبک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید انواع لوله پلی اتیلنمزایای استفاده از لوله پلی اتیلنعوامل موثر بر قیمت پلی اتیلن مشبکبررسی کیفیت پلی اتیلن مشبکقیمت روز لوله پلی اتیلن مشبکمراکز عرضه لوله پلی اتیلن اصلفروش بی واسطه لوله پلی اتیلن مشبک

سالهاست که استفاده از لوله پلی اتیلن مشبک بسیار رایج شده و جایگزین لوله هایی مانند لوله های فلزی ، چودنی و حتی پی وی سی شده است استفاده از لوله های پلی اتیلن مشبک دارای مزیت های فراوانی است، که در موارد ذکر شده در متن زیر سعی بر ان شده تا به صورت کامل لوله های پلی اتیلن مورد ارزیابی قرار گیرد.

ما در این واحد فروش با عرضه مستقیم انواع لوله پلی اتیلن در اندازه و مدل های متفاوت سعی بر آن داشته ایم تا با ارائه با کیفیت ترین و مناسب ترین لوله ها رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

شما عزیزان برای کسب اطلاعت بیشتر ، می توانید با تماس با مشاوران مجرب ما در واحد فروش از تجربه خرید بهتری برخوردار گردید.

بازار خرید لوله پلی اتیلن مشبک

مراحل تولید انواع لوله پلی اتیلن

مراحل تولید انواع لوله پلی اتیلن برای تولید لوله با کیفیت ، اولین گام تهیه مواد اولیه مرغوب می باشد،برای تولید نیاز به دستگاهی به نام اکسترودر می باشد که مواد خامی که به صورت گرانول به این دستگاه وارد می شود را با دمایی بسیار بالا ذوب می کند و طی مسیری به سمت جلو میرود و در قالبی ریخته می شود،و بعد از این که از قالب خارج شد، از کالیبراتور رد می شود بعد از این مراحل تمام مواد در محفظه ای به نام وکیوم با میزان فشارهای از قبل تعیین شده شکل می گیرند.

سپس دوباره از کالیبراتور و وکیوم عبور کرده و در قالب قرار می گیرند،با این تفاوت که اینبار مراحل را با شلنگ ها و تانک های سرمایشی که برای خنک کردن محصول تولید شده قرار دارند ، به ارامی و طی چند مرحله خنک سازی می کننند تا ضریب شکنندگی به حداقل برسد،سپس لوله تولید شده را با دستگاه های کشنده از مخازن وکیوم خارج می کنند.

گام نهایی دستگاه زننده برچسب و مشخصات لوله است که پس از ان لوله ها در اندازه ها واشکال متفاوت بسته به نیاز و استاندارد های بازار برش داده می شود.

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن

1-مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی:استفاده از لوله هایی مانند لوله های فلزی در شرایطی مانند شرایط جوی زیر دریا ،بخاطر عامل خوردگی، به سرعت لوله ها خورده شده و موجب شکستن لوله ها و اتصالات می گردد، به همین دلیل استفاده از لوله های پلی اتیلن در شرایط سخت بسیار رایج شده است.

2-مقاومت بسیار زیاد در برابر پوسیدگی،در برابر سایش و در برابر ضربه های سنگین:لوله های پلی اتیلن بخاطر ساخت در شرایط جوی سخت که با دادن گرمای زیاد برای مخلوط شدن و یکدست شدن مواد اولیه و به ارامی و طی چند مرحله خنک سازی انها که موجب بالا رفتن ضریب سختی این نوع لوله ها شده در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم است و بخاطر یکپارچگی در تولید ،عمل سایش در انها بسیار دیر اتفاق می افتد.

خاصیت انعطاف پذیری: یکی از مواردی که استفاده از این لوله ها را بسیار محبوب کرده،منعطف بودن انهاست که موجب شده تا از اتصالات کمتری استفاده شود ، چون در لوله های فلزی حتما می بایست مسیر صاف طی شود ولی در لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیری موجب شده تا هزینه نهایی چه در کارهای ساختمانی و چه در پروژه های صنعتی بسیار کمتر شود.

اتصالات بسیار محکم و نفوذ ناپذیر: بخاطر پلاستیکی بودن لوله و اتصالات به جای پیچ شدن اتصالات به لوله ها از روشهای گرمایی مانند جوش های الکتروفیوژن و یا روش فلنج استفاده می شود که پلاستیک را یکدست می کند و نفوذ پذیری و شکنندگی از بین می رود.

عوامل موثر بر قیمت پلی اتیلن مشبک

عوامل موثر بر قیمت پلی اتیلن مشبک مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت لوله های پلی اتیلن ،مواد اولیه تشکیل دهنده ی انهاست،بسته به گرید پلیمر pe که منظور از گرید درجه کیفیت و خلوص مواد اولیه بکار گرفته شده در انهاست در نتیجه در تولید لوله های متفاوت از گریدها و درصد خلوص متفاوتی استفاده می شود، مثلا در تولید اتصالات فاضلابی پلی اتیلن بخاطر اینکه اتصالات مهمترین و دارای اسیب پذیری بیشتری می باشند و معمولا شکستگی ها از این نقاط اتفاق می افتند از مواد اولیه با گرید بهتر استفاده می شود.

از موارد دیگری که متفاوت با اتصالات اند و فشار کمتری در خط لوله بر روی انهاست، لوله پلی اتیلن فاضلابی است در این مدل معمولا از لوله هایی با گرید پایین تر استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن فشار قوی از مواردی است که بخاطر کاربرد ان در صنعت ، و بخاطر اینکه دائما تحت فشارند از گرید و مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود و عموما دارای خط تولید متفاوتی است.

و مانند موارد گفته شده در بالا که نشان دادند که عوامل موثر بر قیمت بستگی به استفاده لوله ها و کاربرد انهاست، بر این اساس قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ نیز بسیار پایین است و علت این امر است که از عمده موارد استفاده این لوله معمولا استفاده های سطحی و موقت است.

و بر خلاف مورد بالا ،خرید لوله پلی اتیلن دوجداره و یا خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی معمولا از گرانترین ها در این صنعت به شمار می ایند و علت ، این است که این لوله ها در شرایط جوی ای که معمولا لوله ها بسیار تحت فشارند استفاده می شود و برای جلوگیری از شکستگی و پوسیدگی و حتی فشار وزن باید از بهترین و بالاترین گرید و مواد اولیه با خلوص بالاتری استفاده شود.

بررسی کیفیت پلی اتیلن مشبک

polyethylene cross-linked واژه پلی اتیلن مشبک به زبان انگلیسی است ، که معمولا با نماد pex در جوامع علمی شناخته می شود.

polyethylene را با نماد مخفف شده pe که همان پلی اتیلن است و cross-linked را با کلمه انگلیسی x که به عنوان سمبلی برای آن در ریاضیات شناخته می شود ، همینطور cross در منابع و جوامع علمی نماد عرض می باشد که در ریاضیات با x اندازه گیری می شود ، همانطور که گفته بودیم pex یا همان لوله مشبک شده که با ضریب جرم حجمی بالا، یا همان چگالی که نتیجه ی آن لوله پلی اتیلن سخت شده است و با کیفیت مرغوب تولید می شود.

چگالی عامل بسیار مهمی در تولید پلی اتیلن می باشد چون با بر اورد چگالی درست می توان لوله مناسب برای شرایط جوی مختلف را با کیفیت و گرید متفاوت و مناسب تولید نمود که معمولا برای کارهای صنعتی بزرگ مانند انتقال خطوط نفت و یا کارهای سفارشی استفاده از ضریب چگالی از جمله ملزومات برای داشتن کیفیت مناسب می باشد.

از جمله دلایل استفاده روز افزون از لوله پلی اتیلن در خطوط انتقال اب یکپارچگی و صیقلی بودن سطوح داخل لوله است، این امر موجب این می شود که رسوب در داخل لوله ها تشکیل نشود و اب سالم تری به دست مردم برسد ،و معمولا بخاطر این سطوح در داخل لوله عمر استفاده از این لوله ها چندین برابر دیگر لوله هاست.

بخاطر دلایل گفته شده در بالا لوله پلی اتیلن بخاطر تولید در اندازه های متفاوت و ماندگاری بالا از محبوب ترین و پر کاربرد ترین لوله ها قرار بگیرد، همچنین بخاطر وزن کم، جابجایی بسیار اسان شده و هزینه های کلی کار بسیار پایین می اید.

قیمت روز لوله پلی اتیلن مشبک

قیمت روز لوله پلی اتیلن مشبک توجه کنید که عوامل بسیاری در قیمت لوله پلی اتیلن مشبک تاثیر گذار هستند که بخاطر اینکه شما عزیزان خرید درست تری داشته باشید نیاز است تا به این نکته توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت تمام شده ، نوع استفاده شما از لوله است ،منظور این است که بخاطر گستردگی این صنعت ،لوله ها از تنوع ضخامت بسیاری برخوردارند و همچنین از انواع مواد اولیه و یا حتی خطوط تولید متفاوت و به گرید های گوناگون دسته بندی می شوند.

همه ی این اوامر نشان دهنده این است که شما باید در درجه اول به کارایی که لوله مد نظر قرار است برای شما داشته باشد توجه کنید چون در صورت خرید اشتباه امکان دارد هزینه نهایی ، برای شما چندین برابر لوله مورد نیازتان تمام شود و یا حتی در صورت خرید لوله اشتباه امکان دوباره کاری وجود دارد که باید در این مورد خیلی بیشتر متحمل هزینه های سنگین شوید.

برای مثال تصور کنید شما برای ابیاری مزارع سفارش لوله های گرید بالا بدهید این امر به این خاطر که شما لوله هایی بسیار قوی تر از نیازتان خریداری نموده اید عملا هزینه ای بسیار بالا بوجود می اورد، یا مثلا شما برای انتقال خط لوله از زیر زمین و در شرایط مرطوب از لوله هایی با ضخامت کم استفاده کنید خب مشخص است که پس از مدت کمی شما باید لوله ها را به کلی عوض کنید تا جواب گوی نیاز تان باشد، پس به طور کلی بهترین خرید، خریدی است که با اگاهی از نیاز انجام گردد .

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن اصل

ما در اینجا میخواهیم فرق بین لوله پلی اتیلن اصل ، غیر اصل و عرضه لوله پلی اتیلن اصلی که با خرید ان نتیجه ی بهتری برای استفاده خواهید داشت را برای شما بصورت مختصر به اندازه ای که بتوانید خرید مطمئن و درستی را انجام دهید ، توضیح دهیم تا شما عزیزان حتی الامکان متضرر نگردید.

برای یک خرید خوب و مطمئن که بتوانید نتیجه مناسب و دلخواهی بگیرد ، باید به این نکات توجه کنید :

1- اولین و مهم ترین نکته برای تشخیص اصلی بودن لوله های پلی اتیلن این است که دارای نشان و لوگوی استاندارد باشد ، استاندارد بودن به این معناست که از اصول اولیه تولید و از مواد اولیه بکار رفته در ان طبق چهارچوبی که برای یک لوله ی مرغوب و اصلی باید وجود داشته باشد پیروی کرده است و برای این امر نیاز به نمونه گیری در ازمایشگاه های معتبر کشور می باشد پس داشتن یک لوگوی استاندارد اولین شرط خرید مطمئن و کالای اصلی به شمار می اید.

2- دومین نکته که باید هنگام خرید درست محصول مورد توجه قرا گیرد این است: بر روی لوله های پلی اتیلن اصلی، تاریخ تولید، شماره تولید ، ضخامت لوله ، میزان تحمل فشار ، اندازه لوله، میزان تحمل دما ، مدل لوله، قطر لوله، الیاژ ساخت، وزن ، مقاومت شیمیایی ، مقاومت سایشی ،تراکم الیاژ و نام برند قرار گرفته است.

موارد قرار گرفته بر روی لوله برای ان است که مثلا شما با دانستن ضخامت متوجه نوع استفاده ان شوید و یا در تحمل میزان فشار شما باید بدانید که ایا جوابگوی فشار جوی وارده در شرایط استفاده شما هست یا خیر.

یا مثلا مقاومت شیمیایی برای این است که برای انتقال گاز یا اب و یا حتی سوخت های فسیلی ،نوع واکنشی که درون لوله اتفاق می افتد با مقاومت شیمیایی لوله سازگار باشد تا موجب خوردگی و فرسایش لوله نشود.

تراکم الیاژ میزان نفوذ ناپذیری یا عایق بودن لوله را نشان می دهد، و یا مدل لوله نشانگر نحوه تولید ان است ،چون در تولید سفارشی خطوط تولید باید توانایی تولید سفارش شما را داشته باشد و در مدل های متفاوت فرایند خنک سازی متفاوت اند.و یا تحمل دما برای این امر است که لوله ها در دماهای متفاوت مقاومت خود را از دست می دهند برای نمونه بعضی لوله ها در دمای 30 درجه و بعضی در دمای 50 درجه و بعضی نیز در دمای 70 درجه مقاومت شان را از دست می دهند.

3- مراکزی که فروش لوله را به عهده دارند نیز یکی از اصلی ترین شروط خرید مناسب می باشد. چون خرید درست باید به همراه ضمانت کالا و جوابگو بودن فروشنده باشد.

و بتواند مشاوره درستی به خریدار ارائه دهد تا خرید، متناسب با کاری که می خواهد انجام دهد صورت گیرد و مشتری تجربه خرید خوبی را داشته باشد.

با خواندن و رعایت شرایط ذکر شده در بالا امیدواریم تا شما خرید خوب و عالی ای را تجربه کنید.

فروش بی واسطه لوله پلی اتیلن مشبک

فروش بی واسطه لوله پلی اتیلن مشبک برای خرید به صرفه هر کالایی، خرید از منابع فروش اصلی و یا تولید کننده ها ، بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر قرار می گیرد، یعنی با حذف واسطه ها شما می توانید جنسی بسیار مرغوب تر را را با قیمتی بسیار ارزان تر بدست اورید ، به همین دلیل توصیه ما به شما ،خرید از فروشگاه لوله پلی اتیلن شیراز است زیرا ما در این واحد فروش با بهترین تولید کنندگان این محصولات به صورت مستقیم در ارتباطیم و از انها درخواست تولید بهترین و مرغوب ترین محصولات را داشته ایم تا شما عزیزان بهترین محصولات را بدست اورید.

ما در این واحد فروش سعی بر ان داریم تا با ارائه بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ،عرضه محصول را به صورت عمده در بازار داخل و در بازار های صادراتی انجام دهیم.

شما عزیزان برای داشتن تجربه ای بهتر ، برای خرید از انواع محصول و حتی در صورت نیاز لوله های خاص و سفارشی سازی شده ، می توانید با مشاوران فروش ما که برای خدمت رسانی به شما عزیزان امادگی لازم را دارند، تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست اورید، و ابهام های خود را در خصوص خریدتان بر طرف سازید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *