مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید لوله پلی اتیلن 110 با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

شناخت خصوصیات انواع لوله پلی اتیلن مشبکراهنمای خرید لوله پلی اتیلن رولیپارامترهای شروع تجارت لوله پلی اتیلنفروش لوله پلی اتیلن 110 برق به قیمت پایین

لوله های پلی اتیلن از لوله های پر کاربرد در صنایع هستند که در سایز های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند، این لوله ها جایگزین لوله های پی وی سی و چدن قدیمی موجود در بازار شده اند. کارخانه های زیادی در کشور در زمینه تولید انواع لوله پلی اتیلن با بهترین کیفیت مشغول فعالیت می باشند، لوله پلی اتیلن 110 دارای قطر خارجی 110 میلی متر (4 اینچ) است که بیشترین کاربرد آن به عنوان لوله فرعی در انتقال آب در زمین های کشاورزی می باشد.

تولید لوله پلی اتیلن 110 با بهترین کیفیت

شناخت خصوصیات انواع لوله پلی اتیلن مشبک

شناخت خصوصیات انواع لوله پلی اتیلن مشبک لوله مشبک یکی از پرکاربردترین انواع لوله پلی اتیلن است که اغلب برای آبیاری گیاهان در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد، این لوله در سایزهای مختلف تولید شده و روانه بازار مصرف می گردد. لوله های پلی اتیلن مشبک در 25 سایز متفاوت ( از 16 تا 630 میلی متر) تولید می شوند، سایز این لوله ها اندازه قطر بیرونی آنها می باشد که بر اساس کاربرد آنها متفاوت است.

لوله های سایز 16 تا 110 میلی متری برای جا به جا کردن سیالات در فشار پایین، مانند آبیاری در زمین های کشاورزی و لوله های بزرگتر برای انتقال مایعات با فشار بالاتر کاربرد دارند. مثلا از لوله پلی اتیلن 125 میلی متری (5 اینچ) برای سیالات با دبی متوسط و از لوله 500 میلی متری (20 اینچ) برای عملیات انتقال آب و مایعات غیر اسیدی در فشار بالا استفاده می گردد.

استفاده از این لوله ها مزایای بسیار زیادی دارد و جایگزین لوله های فلزی قدیمی شده است، مهمترین مزیت لوله پلی اتیلن مشبک صرفه جویی در میزان آب مصرفی می باشد. مواد اولیه به کار رفته در لوله پلی اتیلن از بهترین مواد پلیمری می باشد که فاقد ماده سمی و زیان آور برای انسان و محیط زیست است. لوله پلی اتیلن در مقابل مواد اسیدی مقاومت بالایی داشته و خوردگی در آن ایجاد نمی گردد.

لوله های پلی اتیلن دارای استحکام بالایی هستند و دچار زدگی یا سوراخ شدگی نمی شوند، این لوله ها به دلیل انعطاف پذیری بالا در برابر خمش مقاومت نشان می دهند. کربن در لوله های پلی اتیلن مشبک ته نشین نمی شود و در صورت ته نشین شدن مقدار آن بسیار ناچیز است. لوله پلی اتیلن در دو نوع لوله مشبک یک لایه و پنج لایه تولید می شود و کاربردهای فراوانی در انواع صنایع دارد.

راهنمای خرید لوله پلی اتیلن رولی

راهنمای خرید لوله پلی اتیلن رولی لوله های پلی اتیلن به جهت انعطاف زیادی که دارند، پس از تولید در کارخانه به صورت رولی بسته بندی شده و آماده تحویل به خریداران می گردند، این لوله ها به نام لوله پلی اتیلن کلافی نیز شناخته می شوند. البته لوله های پلی اتیلن تا سایز ۱۲۵ میلی متری قابلیت رول شدن دارند و لوله های بزرگتر به صورت شاخه ای تولید شده و به بازار عرضه می گردند.

در ادامه مطلب نکاتی را ذکر می کنیم که می توانند به عنوان راهنمای خرید لوله پلی اتیلن رولی به کار برده شوند. لوله پلی اتیلن با کیفیت لوله ای است که سطح داخلی آن بدون تو رفتگی و زدگی و کاملا صیقلی و صاف باشد. اگر قسمت داخلی لوله بدون خلل و فرج باشد، نشان می دهد که از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است سطح بیرونی لوله نیز باید مات و یکدست باشد اگر لوله براق باشد کیفیت لازم را ندارد. هنگام خرید لوله پلی اتیلن توجه به علامت استاندارد و مشخصات تولید درج شده روی لوله که شامل تاریخ تولید و نوع مواد به کار رفته در آن می باشد، ضروری است.

لوله های مرغوب در صورت وارد شدن فشار تا نشده و نمی شکنند و به حالت خمیده در می آیند. برخی تولید کنندگان در تولید لوله از پلی اتیلن درجه دو استفاده می کنند که باعث جوش نخوردن لوله ها و نشتی می گردد. برخی فروشندگان سود جو لوله های پلی اتیلنی برق را که به عنوان حفاظ سیم برق تولید شده اند، به جای لوله پلی اتیلن آبیاری به مشتریان عرضه می کنند که دوام و طول عمر پایینی دارند و برای آبیاری مناسب نیستند.

پارامترهای شروع تجارت لوله پلی اتیلن

پارامترهای شروع تجارت لوله پلی اتیلن اگر تمایل دارید در زمینه خرید و فروش لوله پلی اتیلن مشغول به فعالیت شوید، باید ابتدا در این باره تحقیق کنید و در مورد فراز و نشیب های این کار آگاهی کسب کنید. ما در اینجا در مورد پارامترهای شروع تجارت لوله پلی اتیلن بحث می کنیم، لوله های پلی اتیلن به دلیل کاربردهای زیاد در صنایع مختلف و مزایایی که دارند از بازار خرید و فروش پر رونقی برخوردار هستند.

با توجه به افزایش بی رویه تورم در سال های اخیر و گران شدن محصولات برای شروع هر کسب و کاری از جمله تجارت لوله پلی اتیلن به سرمایه زیادی نیاز است و باید به فکر تامین سرمایه لازم برای راه اندازی آن بود. گرفتن تسهیلات کم بهره از بانک جهت راه اندازی کسب و کار روش مناسبی است. همچنین مطالعه و کسب اطلاعات کافی در مورد انواع لوله های پلی اتیلن و کاربردهای مختلف آنها لازم است.

شما باید بتوانید تمامی سوال های مشتریان را پاسخ داده و به آنها کمک کنید تا محصول مناسب با نیاز خود را خریداری کنند، به طور خلاصه هر معلوماتی را که باید به مشتریانتان ارائه کنید فرا بگیرید. تولید کنندگان معتبر را شناسایی کنید و با کارشناسان آنها در تماس باشید و در مورد نحوه خرید عمده محصولات و شرایط فروش و ارسال محصولات و غیره گفتگو کنید.

امروزه مشاوران کسب و کار بسیار با تجربه ای حضور دارند که در زمینه راه اندازی و شروع تجارت های گوناگون به افراد مشاوره های ارزشمندی ارائه می دهند. شما نیز سعی کنید از خدمات این مشاوران بهره بگیرید و از گرفتن تصمیم های یک شبه و ناگهانی برای شروع کسب و کار بپرهیزید و به اصطلاح بی گدار به آب نزنید!

فروش لوله پلی اتیلن 110 برق به قیمت پایین

فروش لوله پلی اتیلن 110 برق به قیمت پایین لوله پلی اتیلن برق لوله ای است که از آن برای عبور دادن سیم های برق و حفاظت از آنها در سیم کشی ساختمان استفاده می شود، فروش لوله پلی اتیلن 110 برق به قیمت پایین و با بالاترین کیفیت در مجموعه ما انجام می شود. لوله های پلی اتیلن برق عایق رطوبت هستند و می توان به راحتی از آنها در فواصل طولانی استفاده کرد. امکان خرید این لوله ها به صورت آنلاین نیز از طریق همین سایت فراهم گردیده است.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *