مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن گازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید لوله پلی اتیلن دوجدارهسایز بندی متنوع لوله پلی اتیلن دوجدارهاطلاعاتی مفید درباره لوله پلی اتیلن دو جدارهراهنمای انتخاب بهترین لوله پلی اتیلن دو جدارهپخش مستقیم لوله پلی اتیلن گازیصادر کننده لوله پلی اتیلن گازیمراکز توزیع لوله پلی اتیلن گازی

لوله های پلی اتیلن نسل جدیدی از لوله ها هستند که تحول عظیمی در صنعت لوله کشی شهری ایجاد کرده اند و موجب کاسته شدن از هزینه های بالای انجام این امر گردیده اند از این رو بیشترین محبوبیت را در دنیا دارند، کارخانه های تولید کننده لوله پلی اتیلن گازی انواع و اقسام این لوله ها را در سایز های متنوع تولید می نمایند و به صورت عمده و با نرخ مقرون به صرفه در بازار توزیع می کنند.

تولید کننده انواع لوله پلی اتیلن گازی

فرایند تولید لوله پلی اتیلن دوجداره

فرایند تولید لوله پلی اتیلن دوجداره حتما همه شما به خوبی با انواع لوله ها آشنا هستید، برای توضیح بیشتر باید به این نکته اشاره کنیم که لوله در اصل وسیله ای شبیه به شیلنگ است با این تفاوت که ساختار آن به نرمی و انعطاف پذیری شیلنگ نیست و حالت مستحکم تری دارد، در گذشته در تمام جوامع بشری از لوله های فلزی برای راه اندازی کردن خطوط انتقال گاز، آب و فاضلاب استفاده می شد اما در چند دهه اخیر لوله های پلی اتیلنی به خوبی جایگزین آن ها شده اند.

تولید لوله های پلی اتیلنی خیلی راحت تر، سریع تر و در عین حال کم هزینه تر از لوله های فلزی قدیمی است و همین فاکتور ها موجب شده اند که تمایل برای استفاده از آن ها به شدت در دنیا افزایش یابد و اینک ما قصد داریم توضیحات مختصری را در خصوص روش تولید لوله پلی اتیلنی دوجداره یا دو لایه خدمت شنا عرض کنیم و از شما هم دعوت می کنیم که با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید:

  1. به طور کلی فرآیند ساخت لوله ها پلی اتیلنی مانند هر محصول پلیمری یا پلاستیکی دیگری با روش تزریق کردن صورت می گیرد، یعنی یک سری قالب از پیش ساخته شده با شکل و ابعاد لوله مورد نظر آماده می شوند و مواد پلیمری مذاب را در داخل آن ها تزریق می کنند و درب قالب ها را بسته و آن ها را در یک محیط با دمای مشخص قرار می دهند.
  2. بعد از گذشت دو الی سه روز که مواد مذاب در داخل قالب ها کاملا سخت شدند و خود را گرفتند، قالب ها را به دمای معمولی انتقال می دهند و درب آن ها را باز می کنند و اولین لایه لوله پلی اتیلنی را از داخل آن ها خارج می کنند.
  3. سپس این لوله ها در داخل قالب های دیگری قرار داده می شوند و ماده مذاب دیگری در داخل این قالب ها تزریق می گردد که جداره دوم لوله ها تشکیل می دهد، این ماده مذاب در طی سخت شدن به لایه اول می چسبد و یک لوله دوجداره با ضخامت و مقاومت بیشتر را تشکیل می دهد.

سایز بندی متنوع لوله پلی اتیلن دوجداره

از آنجایی که از لوله های پلی اتیلن دو یا سه جداره برای انتقال دادن گاز، فاضلاب شهری و صنعتی یا حتی آب استفاده می شود، این لوله ها متناسب با نوع کاربری و حجم موادی که باید انتقال بدهند دارای ابعاد و سایز بندی متفاوتی هستند، در ضمن برای اندازه گیری قطر دهانه این لوله ها یک بار قطر داخلی را اندازه گیری می کنند و یک بار قطر خارجی این وسایل را، چون ضخامت آن ها زیاد است و بر روی قطر بیرونی این وسایل تاثیر می گذارد.

به عنوان مثال تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن سایز رایج این لوله ها را به صورت زیر درجه بندی می کنند:

  1. لوله های دوجداره با سایز صد و ده میلی، قطر داخلی دهانه لوله صد و ده میل و قطر خارجی لوله صد و سی میل.
  2. لوله های دو جداره پلی اتیلن با سایز صد و شصت میل، قطر داخلی دهانه لوله صد و شصت میل و قطر خارجی لوله صد و هشتاد میلی متر.
  3. لوله های دوجداره پلی اتیلنی با سایز دویست میل، قطر داخلی دهانه لوله دویست میلی متر و قطر خارجی لوله دویست و سی میل.
  4. لوله های دو لابه پلی اتیلن با سایز پانصد، قطر داخلی لوله پانصد میل و قطر خارجی لوله پانصد و هشتاد میلی متر.
  5. لوله های دوجداره پلی اتیلن با سایز ششصد میلی متر، قطر داخلی دهانه لوله ششصد میل و قطر خارجی لوله هفتصد میل.
  6. لوله های دو لایه پلی اتیلن با سایز هفتصد میل، قطر داخلی لوله هفتصد میل و قطر خارجی لوله هشتصد و بیست میل.

لوله هایی که سایز بندی کوچک تری دارند برای مصارف محدودتر مثل لوله کشی خانه های مسکونی و آپارتمان ها استفاده می شوند، اما لوله های بزرگ تر که قطر دهانه آن ها خیلی زیاد است، برای استفاده در مقیاس بزرگ مانند لوله کشی شهری یا صنعتی مناسب هستند و حجم زیادی از گاز و سیالات مختلف را در هر ساعت از خودشان عبور می دهند.

اطلاعاتی مفید درباره لوله پلی اتیلن دو جداره

اطلاعاتی مفید درباره لوله پلی اتیلن دو جداره لوله های پلی اتیلنی دوجداره محصولاتی هستند که در آن ها از مواد پلیمری بسیار مقاومی استفاده شده است و از این رو از مقاومت بسیار زیادی در مقابل فشار بیرونی و داخلی برخوردار هستند، یعنی هم می توانند فشار سیال عبوری از داخل خود را به خوبی تحمل کنند و هم فشار هایی که از محیط به آن ها وارد می شود را تاب می آورند و از این رو به عنوان لوله های فشار متوسط یا فشار قوی شناخته می شوند.

تولیدکنندگان مجاز لوله پلی اتیلن دو لایه برای اینکه این محصولات حداکثر پایداری را داشته باشند در هر لایه از آن ها از مواد پلیمری مختلفی استفاده می کنند، لایه بیرونی باید از موادی تشکیل شود که نهایت مقاومت را در برابر نفوذ رطوبت، تغییرات دمایی، یخ بندان، تابش اشعه های مضر خورشید و ضربه داشته باشد و بتواند تا سال ها به خوبی عمر کند.

لایه داخلی این لوله ها را نیز با موادی می سازند که سازگاری صد در صد با موادی که از داخل آن ها عبور می کند داشته و در اثر تماس با این مواد دچار واکنش شیمیایی، خورندگی، آسیب و شکاف نگردند و به این ترتیب این وسایل می توانند به خوبی از نشت این مواد به بیرون جلوگیری نمایند و یک خط انتقال ایمن را ایجاد کنند.

با توجه به اینکه در برخی موارد لوله های مورد نظر برای راه اندازی خطوط انتقال گاز یا فاضلاب در زیر لایه های خاک قرار می گیرند، باید قابلیت تحمل کردن فشار و گرمای وارده از این موقعیت را هم داشته باشند یا در مقابل حمله جانوران موذی جونده مثل موش به خوبی بتوانند از خود مقاومت نشان دهند.

راهنمای انتخاب بهترین لوله پلی اتیلن دو جداره

اگر شما عزیزان برای راه اندازی کردن شبکه های لوله کشی مختلف در ساختمان های مسکونی، ادری یا صنعتی و زمین های کشاورزی خود به لوله های پلی اتیلن دوجداره نیاز دارید، باید بتوانید بهترین انواع این لوله ها را انتخاب کنید و ما در ادامه این قسمت قصد داریم شما را برای انجام این کار راهنمایی کنیم، پس لطفا ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  1. اول از همه شما باید با توجه به نوع نیاز خود و سیالی که قرار است با این لوله ها انتقال پیدا کنند دست به انتخاب و خرید بزنید، مثلا برای خط انتقال آب و فاضلاب یک نوع مخصوص از لوله کاروگیت نیاز است و برای لوله برق هم نوع دیگری از این محصول را به کار می برند که درجه کیفی کمتری دارد.
  2. در وهله دوم باید به شدت، فشار و حجم موادی که قرار است از لوله ها منتقل شوند دقت کنید و بر این اساس لوله هایی با سایز و قطر دهانه مناسب را برگزینید.
  3. همچنین متناسب با نوع موادی که از داخل لوله ها عبور می کنند، باید به جنس، ضخامت و ساختار آن ها توجه نمایید، مثلا گاز شهری با مواد خاصی سازگار است و فاضلاب شهری و با یک نوع مواد پلیمری هماهنگی دارد.
  4. یکی از نکاتی که شما حتما باید در مورد این لوله ها به آن دقت کنید این است که محصول مورد نظر تاییدیه های کیفی و استاندارد های مورد نیاز را دارا می باشد یا نه.
  5. در ضمن خیلی مهم است که به نام تجاری و شرکت سازنده این محصولات هم دقت کنید و توصیه می شود که تا حد ممکن از محصولاتی که برند معتبر و سرشناس دارند استفاده نمایید چون مسلما کیفیت بیشتری دارند.
  6. در ضمن باید دقت کنید که متناسب با مساحت و متراژ محل مورد نظر باید به خرید لوله پلی اتیلن بپردازید و بست و پیچ های مورد نیاز را هم تهیه کنید.

پخش مستقیم لوله پلی اتیلن گازی

 پخش مستقیم لوله پلی اتیلن گازی شرکت های بزرگ فعال در زمینه پخش و فروش لوله پلی اتیلن نمونه های مختلفی از این لوله های دوجداره را در حجم انبوه از جلوی خط تولید کارخانه های تولید لوله کاروگیت خریداری می کنند و سپس آن ها را در شعبه های متعددی که در شهرهای مختلف راه اندازی کرده اند توزیع می نمایند تا این محصولات را به شکل مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کننده ها برسانند.

مزیت شرکت های پخش مستقیم در عرضه این محصولات این است که به دلیل کاهش قابل توجه میزان ارزش افزوده دریافتی آن ها قیمت لوله پلی اتیلن برق، گاز و آب تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و در نتیجه کمی از تورم داخلی کشور ما کاسته می شود و بر قدرت خرید مردم اضافه می گردد، در نتیجه مردم تمایل بیشتری به خرید این محصولات از خود نشان می دهند و رونق عرضه آن ها در بازار افزایش پیدا می کند.

این امر باعث می شود که تولید کننده ها و فروشنده های این محصولات به درآمد بیشتری دست پیدا کنند و در نتیجه عرضه مستقیم و بدون واسطه لوله به نفع تمام مردم اعم از مصرف کننده ها و تولید کننده ها تمام می شود و از این رو یک روش فروش بسیار هوشمندانه در نظر گرفته خواهد شد.

صادر کننده لوله پلی اتیلن گازی

با توجه به افزایش جمعیت دنیا نیاز جوامع بشری به استفاده از لوله های پلی اتیلنی روز به روز افزایش پیدا می کند و از این رو تولید، خرید و فروش عمده این محصولات برای تامین کردن نیاز کشور های مختلف اهمیت زیادی دارد و می تواند به رشد اقتصادی دولت ها کمک شایانی کند، از این رو کشور ما به دلیل توان تولیدی فراوانی که در این حوزه کسب کرده است، در عرصه صادرات جهانی لوله های گازی پلیمری گام نهاده است.

صادرات این محصولات بیشتر در حوزه خلیج فارس، کشور های منطقه و نواحی خاورمیانه صورت می گیرد چون که این مناطق به عنوان طرف های تجاری اصلی ایران شناخته می شوند و ارسال کالا به این نواحی با هزینه و مشکلات کمتری صورت می گیرد، در ضمن می توان برای ارسال محصول به این کشور ها از مرزهای زمینی هم استفاده کرد که خیلی راحت تر و ارزان تر خواهد بود.

شرکت های صادر کننده لوله های پلی اتیلن مخصوص گاز این محصولات را با رعایت تمام اصول و استاندارد های بین المللی و حداکثر کیفیت تولید می نمایند و بعد از پشت سر گذاشتن یک سری آزمایش کنترل کیفی و اخذ مجوز های لازم از سازمان استاندارد آن ها را در کشور های دیگر عرضه می کنند، در ضمن برای شناسایی بازار های مناسب جهت عرضه محصولات خود با شرکت های بازرگانی ایران مشورت می نمایند.

قبل از اقدام به حمل و صادرات محصول مورد نظر هم مالیات های مربوطه و هزینه ترخیص کالا از مرز را به اداره گمرک ایران پرداخت کرده و از آن یک اجازه نامه کتبی برای خروج از کشور و انجام تجارت دریافت می نمایند و به این ترتیب کار آن ها جنبه قانونی به خود می گیرد.

مراکز توزیع لوله پلی اتیلن گازی

مراکز توزیع لوله پلی اتیلن گازی مراکز متعددی در سطح کشور ما به عنوان توزیع کننده عمده لوله گازی پلی اتیلن فعالیت می کنند و با راه اندازی کردن دفاتر و شعبه های فروش متعدد در تمام استان ها تلاش می کنند که با تمام هم میهنان ما ارتباط برقرار کنند و به آن ها خدمات ارائه دهند، اما کار این مراکز فقط به همین حوزه های فروش محدود نمی شود.

بلکه مدیران این واحد ها برای اینکه بتوانند تمامی حد و مرزهای موجود را از بین خود و مردم بردارند و فاصله ها به حداقل برسانند، به استفاده کردن از فروشگاه های آنلاین فعال در بستر فضای مجازی روی می آورند و به این ترتیب کار خرید و فروش لوله پلی اتیلن را با حداکثر سرعت و سهولت انجام می دهند و مردم را از مراجعه حضوری به درب فروشگاه ها بی نیاز می کنند.

این مراکز بهترین مرجع برای استعلام کردن به روز ترین قیمت اتصالات پلی اتیلن جوشی و قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی 200 به حساب می آیند و این محصولات را با قیمت عمده و سود کم به مردم ارائه می دهند، این امر موجب می شود که مصرف کننده ها قدرت مالی بیشتری برای خرید لوله داشته باشند و بر سطح رضایت مندی آن ها می افزاید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *