مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت لوله پلي اتيلن 4 اينچ به صورت عمده ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین انواع لوله پلی اتیلن گازیچند نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن کابلیمراحل صادرات لوله پلی اتیلن به عراقتولید لوله پلي اتيلن 4 اينچ در ایران

مراکز فروش و تولیدی های مختلف بهترین مرجع برای تعین قيمت لوله پلي اتيلن 4 اينچ به صورت ارزان و عمده جهت استفاده در مصارف مختلف گازی، آبی، گازی و مخابراتی و تاسیسات درون شهری هستند و این قیمت با توجه به سایز لوله و کیفیت ساخت و نوسانات ارزی در هر تولیدی مقدار ناچیزی متغیر است و برای خرید عمده می توانید همواره از مشاوره و استعلام جدیدترین قیمت انواع لوله پلی اتیلن به صورت رایگان و بر اساس نوعی نرم افزار محاسبه گر قیمت لوله های پلی اتیلن و یا کاتالوگ قیمت ها برخوردار گردید.

قیمت لوله پلي اتيلن 4 اينچ به صورت عمده ای

مشخصات بهترین انواع لوله پلی اتیلن گازی

مشخصات بهترین انواع لوله پلی اتیلن گازی از مهمترین مشخصات لوله های پلی اتیلن گازی مقاومت در برابر فرسودگی، فشار، حرارت، مطابق با استاندارد های شرکت ملی گاز و اداره استاندارد ایران و سایر استانداردهای کنترل کیفیت بین المللی است.

دو نوع پر طرفدار این نوع لوله ها در این طرفدارها زیادی دارد که به دو صورت EPE80 و EP100 نامگذاری شده و دارای مقاومت فشاری 8 و 10 مگاپاسکال هستند و بالاترین درجه کیفیت را در میان لوله های نوع گازی به خود اختصاص داده اند و لوله پلی اتیلن 2 اینچ برای گاز رسانی شهری انتخاب مناسبی است.

همچنین از جوش الکتروفیوزن در مراحل تولید و از نوار شبرنگ زرد نشان دهنده مخصوص انتقال خطوط گاز خانگی یا شهری در بسته بندی این لوله ها برای متمایز شدن از دیگر لوله ها در هنگام فروش و انبارداری استفاده می گردد.

برای مصارف خانگی سایز متعارف دو اینچ در بین مهندسین و تکنسین ها استفاده می گردد و بیشترین استقبال و مصرف را در ایران دارد و در هنگام تولید از نوعی پلی اتیلن خود رنگ استفاده می گردد که همواره مقاوم در برابر زنگ زدگی و رطوبت محیط است.

یک ویژگی مهم دیگر لوله های پلی اتیلن مقاومت در برابر آفتاب فشار گاز و یخ زدن های مکرر در فصل زمستان است که برخی شرکت ها از پوشش های محافظ برای مقاومت کاری بالا در فشار اتمسفر استفاده می کنند و البته امکان انتخاب لوله های فشار قوی و متوسط با توجه به ناهمواری های زمین وجود دارد که یک مطلب تخصصی در زمینه اجرای شبکه لوله گاز شهری و روستایی است.

چند نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن کابلی

چند نکته درباره خرید لوله پلی اتیلن کابلی به عنوان مالک فروشگاه تاسیسات برق و مخابرات و یا صادر کننده تجهیزات لوله و اتصالات پلی اتیلن رعایت نکاتی مهم در هنگام خرید و انتخاب لوله های پلی اتیلن کابلی ضروری است که در زیر به چند نکته مهم اشاره خواهد شد.

اولین نکته انتخاب لوله با کیفیت مطلوب و ماندگاری که در اثر فشار و ضربه و فرسودگی به راحتی دچار افت کیفیت و خرابی نگردد و در طول سالیان متمادی عمر آن نیازی به تعمیر و جایگزینی نباشد.

اگر قصد صادرات لوله پلی اتیلن کابلی را دارید حتما لوله های پلی اتیلن باید دارای نشان استاندارد کیفیت، مرغوبیت مطابق با نیاز مشتری و توجه به سایز بندی و بسته بندی، نوع پوشش را در دستور کار خود قرار دهید تا از نظر میزان سوددهی و آوری در بالاترین درجه قرار گیرید.

لوله های پلی اتیلن بیشتر برای مصارف صنعتی برق و مخابرات استفاده می شود و بیشتر مواقع نمی توان از آنها در صنایع کشاورزی استفاده کرد که از مهمترین مزایای این لوله ها پوشش کابل و تاسیسات مخابراتی، چراغ های راهنمایی و رانندگی و فیبرهای نوری است.

این لوله ها که در سایزهای حداکثر 800 میلی‌متر یافت می شوند و 10 بار فشار تحمل نموده و کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن کابلی برای صادرات به هرکشوری ضروری به نظر می رسد و مرکز فروش ما در استان البرز و تهران آماده همکاری با مشتریان در سراسر ایران است.

مراحل صادرات لوله پلی اتیلن به عراق

مراحل صادرات لوله پلی اتیلن به عراق لوله های پلی اتیلن با فشار ۱۰ بار و اتصالات آنها در تمام مصارف صنعتی ساختمان و کشاورزی در کشورهای مختلف مورد استفاده است به همین دلیل در این بخش به مراحل مختلف صادرات این نوع لوله پلی اتیلن و تاییدیه ها و امور گمرکی آن در کشور مقصد یعنی عراق می پردازیم.

کیفیت تولید و بسته بندی لوله های پلی اتیلن صادراتی باید با استانداردهای کشور عراق مطابقت داشته باشد تا بعد از ارسال و تایید کیفیت صادرات اتوماتیک ادامه یابد.

لوله های پلی اتیلن برای رقابت در بازار عراق باید درجه یک بوده و نوع لایه ها، استاندارد کیفیت و بازرسی، تعرفه گمرکی و قیمت روی عرشه کشتی و طریقه ارسال آن از قبل توسط طرفین مشخص گردد تا انتقال آن با توجه به پیچیدگی حمل به راحتی صورت می گیرد.

در این راستا تولیدی های مختلف عرضه لوله های پلی اتیلن درجه یک با تحمل فشار 8 تا 10 بار، حمل و بارگیری از کارخانه تا بندر را برای مشتریان عراقی که اقلیم کردستان عراق در صدر آنها قرار دارد، انجام می دهند.

در هر کدام از مراحل صادرات این نوع لوله ها باید قوانین ترخیص و بازرسی و تامین کالا و تسویه کالا از ناحیه دو طرف معامله که معمولا در ایران در مراکز صنعتی و شهرک های صنعتی واقعند،بر اساس قوانین گمرکی هر کشور رعایت شود.

تولید لوله پلي اتيلن 4 اينچ در ایران

تولید لوله پلي اتيلن 4 اينچ در ایران روش اکستروژن یکی از بهترین روش ها در تولید لوله های پلی اتیلن 4 اینچ در بین کارخانجات ایران است و بیشتر از این روش استفاده می گردد و از مواد گرانولی و با کیفیت به منظور دوام بالا در ساخت لوله استفاده می شود.

ابتدا گرانول را در دستگاه اکسترودر ریخته و حرارت می دهند و به وسیله میله های مارپیچ به درون قالب رانده می شود و در نهایت در تانک وکیوم شکل داده می شود و لایه های بیرونی لوله ها با آب سرد خنک کاری می گردد.

لوله های تا سایز 4 اینچ و تک جداره را در پایان توسط دستگاه مارک زن علامت گذاری کرده و با توجه به لزوم علامت استاندارد ایران بر روی لوله هک و بعد از ثبت توسط دستگاه های مخصوص در طول های مختلف برش داده شده و برای فروش در انبار تولیدی ذخیره می گردد.

لوله های تاشو پلی اتیلن در سایزهای مختلف به منظور بهینه سازی در مصرف آب استفاده می شود که ما اقدام به فروش این لوله ها به دو صورت تک و دولایه از تولیدی های مختلف جهت استفاده در مصارف کشاورزی و مزارع و باغات نموده ایم و برای کلاف نمودن لوله های پلی اتیلن معمولا از دستگاه های وایندر استفاده می گردد که برای تولید انبوه در کارخانجات به ناچار از این روش استفاده می گردد و بسیار مقرون به صرفه و راندمان کاری را بالا می برند.

ما به عنوان نماینده و شرکت تولید لوله های پلی اتیلن آماده همکاری با مشتریان در سراسر ایران به منظور خرید انواع لوله های پلی اتیلن در سایزهای مختلف هستیم.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *