مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت لوله پلی اتیلن تک لایه با کیفیت بالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های تشخیص لوله پلی اتیلن فشار قویکشورهای واردکننده لوله پلی اتیلن کابلی از ایرانصفر تا صد فرایند صادرات لوله پلی اتیلنخرید عمده لوله پلی اتیلن تک لایه به قیمت استثنایی

قیمت لوله پلی اتیلن تک لایه، چه برای مصرف کننده چه برای تولید کننده، باید دارای یک بازار واحد باشد که خریداران و تولید کنندگان لوله پلی اتیلن بتوانند در آن اجتماع پیدا کنند و به همدیگر دسترسی داشته باشند تا بتوانند در رابطه با خرید و فروش لوله پلی اتیلن با هم دیگر ارتباط برقرار کنند. با وجود چنین بازاری مشتریان می توانند لوله پلی اتیلن را در هر نوع خریداری کنند و دست سود جویان را از معاملات خرید و فروش این محصول کوتاه کنند.

قیمت لوله پلی اتیلن تک لایه با کیفیت بالا

روش های تشخیص لوله پلی اتیلن فشار قوی

روش های تشخیص لوله پلی اتیلن فشار قوی لوله پلی اتیلن فشار قوی پنج لایه که از انواع لوله های پلی اتیلنی محسوب می شود و در دسته HDPE است به لوله هایی اطلاق می گردد که با فشار کاری بالا معمولا از 6 تا 32 اتمسفر را تحمل می کنند و منظور ضخامت بالا نیست به نحوی که گرید PE100 که امروزه بیشترین مقاومت و استحکام را دارد، وزن کمتری نسبت به گرید PE80 با ضخامت و وزن بیشتر دارد.

توجه داشته باشید که لوله پلی اتیلن فشار قوی مشکی به نحوی است که با توجه به کاربردهای گسترده خود طبق قرارداد کلی، با توجه به نوار رنگی بر روی بدنه کاربرد آنها را مشخص می کنند.

به عنوان مثال: نوار زرد رنگ: کاربرد در خطوط انتقال گاز نوار آبی رنگ: کاربرد در خطوط انتقال آب نوار قرمز رنگ: کاربرد در خطوط انتقال فاضلاب ضمنا لوله پلی اتیلن فشار قوی نه تنها طوری طراحی شده که در برابر فشار بالای سیال داخلی مقاومت کند بلکه در برابر فشارهای خارجی و اشعه UV نیز بسیار مقاوم است و به عبارتی کلیه فشارهای داخلی و خارجی بسیار بالا را تحمل می کند.

مواردی که باعث شده لوله های پلی اتیلن فشار قوی کاربردهای گسترده ای داشته باشند و نسبت به هر نوع لوله دیگری فروش بیشتری را به خود اختصاص دهند شامل: ترک خوردگی به هیچ وجه رخ نخواهد داد وزن کمتری نسبت به سایر لوله ها دارد مقاومت بسیار بالا در برابر فشارهای داخلی و خارجی مقاومت بالا در برابر طیف دمایی گسترده تا منفی 40 درجه و بالای 80 درجه استقامت زیاد در برابر مواد شیمیایی و اسیدی به جهت استفاده در خطوط فاضلاب عدم تشکیل رسوب در سطح داخلی استقامت در برابر فشار ناشی زلزله عدم نشتی در شرایط مختلف و کاهش میزان تعمیرات و هزینه های جانبی و غیره

کشورهای واردکننده لوله پلی اتیلن کابلی از ایران

کشورهای واردکننده لوله پلی اتیلن کابلی از ایران در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی کارخانجات کشور ما جز برترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن استاندارد هستند. اهمیت زیادی که تولیدکنندگان به کیفیت لوله های پلی اتیلن می دهند موجب شده تا این محصول مناسب برای صادرات باشد.

صادرکنندگان تلاش می کنند تا بهترین لوله پلی اتیلن دو جداره استاندارد را به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کنند تا ارزآوری قابل قبولی برای کشور ایجاد نمایند.

کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران به تعداد زیادی وجود دارند که محصولات با کیفیت بالا و استاندارد تولید می کند. لوله پلی اتیلن دارای تنوع زیادی می باشد که صادر کننده لوله پلی اتیلن باید محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا را برای صادرات انتخاب کند تا بتواند بازارهای جهانی را در اختیار بگیرد. پخش لوله پلی اتیلن استاندارد به صورت انبوه توسط نمایندگی های معتبر در تنوع بالا و کیفیت مناسب صورت می پذیرد.

صفر تا صد فرایند صادرات لوله پلی اتیلن

صفر تا صد فرایند صادرات لوله پلی اتیلن صادرات لوله پلی اتیلن کلافی ایران به کشور هایی همچون عراق، پاکستان و همچنین کشور های واقع شده در منطقه خاورمیانه صورت می گیرد. لوله های تولید شده در داخل به دلیل کیفیت بالا قابلیت صادرات دارند و در حال حاضر تعداد ۲۷۰ واحد صنعتی تولید کننده این تجهیزات در کشور وجود دارد.

اولین بار کشور آلمان ساخت این قطعات را آغاز کرد و از آن زمان یعنی دهه ۱۹۵۰ میلادی ساخت و تولید این لوله ها در دیگر نقاط جهان نیز گسترش یافت. نخستین کارخانه لوله پلی اتیلن در کشور در سال ۱۳۵۴ راه اندازی شد و از آن زمان این صنعت در داخل کشور توسعه و گسترش یافت.

صادرات لوله پلی اتیلن اصفهان در بازار های فروش و بورس لوله پلی اتیلن موجب ارزآوری قابل توجهی به داخل کشور شده است. صنعت تولید این لوله و اتصالات در جایگاه خوبی در جهان قرار دارد و تولیدات ایرانی از برخی جهات دارای کیفیت بالاتری در مقایسه با تولیدات کشور های دیگر دارند. این لوله ها انواع مختلفی دارند که به دلیل مزیت های ویژه ای که دارند استفاده از آنها در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است. بخشی از مشتریان این تجهیزات که به بازار های فروش مراجعه می کنند بخش های دولتی مانند وزارت جهاد کشاورزی می باشند. این امر به دلیل استفاده گسترده و روزافزون از این قطعات می باشد.

در حال حاضر در کشور ۲۷۰ شرکت تولید کننده لوله پلی اتیلن وجود دارد که برخی از آنها از ارقام صادراتی می باشند. لوله های پلی اتیلن از نوعی پلاستیک مقاوم ساخته می شوند که نسبت به انواع لوله های قدیمی سبک وزن تر بوده و مقاومت بیشتری دارند.

قیمت این تجهیزات تابعی از موارد مختلف است که عبارتند از: قطر و ضخامت ابعاد تعداد لایه ها میزان استحکام و مقاومت میزان تحمل فشار کاربرد قیمت خرید مواد اولیه نوسانات نرخ ارز از آن جا تنوع موجود در این تجهیزات زیاد است، بنابراین صادرکنندگان لوله پلی اتیلن ابتدا مشخصات محصول مورد درخواست کشور های وارد کننده را بررسی نموده و بر طبق سفارش های آنها اقدام به تولید این قطعات می نمایند.

خرید عمده لوله پلی اتیلن تک لایه به قیمت استثنایی

خرید عمده لوله پلی اتیلن تک لایه به قیمت استثنایی لوله های پلی اتیلن به دو صورت یک جداره و یک لایه و یا دو جداره تولید می شود. از نوع اول معمولا برای کاربرد های ساده و انتقال آب و محافظت از کابل های مخابراتی استفاده می شود. نوع دوم نیز که شامل لوله هایی مانند لوله کاروگیت و لوله اسپیرال می شود برای انتقال آب و فاضلاب در شبکه های کوچک و بزرگ مناسب است.

بهترین این اقلام با بهترین مارک بازار تولید شده و شرکت های ایرانی با ارتقاء کیفیت تولیدات خود توانسته اند در این زمینه گام های جدی بردارند. شرکت های سازنده لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتری یا ابعاد کوچک تر یا بزرگ تر با استفاده از فناوری و دانش روز این اجناس را تولید کرده و روانه بازار های فروش داخلی یا خارجی می نمایند.

لوله پلی اتیلن دارای کاربرد های مختلف است که یکی از اساسی ترین کاربرد های آن در بخش کشاورزی برای آبرسانی گیاهان می باشد. این تجهیزات در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند که بر اساس مارک مشخص و برند ثبت شده به بازار عرضه می شوند و بر اساس سایز قیمت گذاری آنها صورت می گیرد. یکی از مراکز عرضه، نمایندگی های فروش می باشند که از سوی کارخانجات و مجتمع های تولید کننده تاسیس می شوند تا تولیدات شرکت مربوطه را به فروش برسانند.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *