مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده لوله پلی اتیلن 2 اینچ

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی لوله پلی اتیلناطلاعاتی در رابطه با لوله پلی اتیلن 2 اینچفروش مستقیم لوله پلی اتیلن 2 اینچ

لوله پلی اتیلن، از پرکاربردترین لوله ها در صنایع بوده و از آن برای انتقال مایعات و سیالات استفاده می شود. با اینکه از زمان تولید این لوله ها مدت زیادی نمی گذرد اما تولید آن، رشد چشمگیری داشته و هر روز بر میزان تولید آن، افزوده می شود. کیفیت این محصول مثال زدنی می باشد. به گونه ای که در کشورهای دیگر نیز مشتریان فراوانی دارد و کشور ما علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرکننده لوله پلی اتیلن 2 اینچ به کشورهای همسایه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

صادر کننده لوله پلی اتیلن 2 اینچ

بررسی کیفی لوله پلی اتیلن

بررسی کیفی لوله پلی اتیلن امروزه برای اینکه محصولی تولید و روانه بازار شود باید بارها و بارها در کارخانه تولیدی، مورد آزمایش قرار گیرند و پس از تایید نهایی در حجم انبوه تولید شوند. لوله پلی اتیلن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به علت اینکه کاربرد وسیعی دارند و در برخی موارد حتی با جان انسان ها در ارتباط است لذا ضرورت دارد که حساسیت بیشتری برای تولید آن به خرج دهند.

در تولید لوله پلی اتیلن، آزمایشی انجام می شود که بر اساس آن، چگالی مواد اولیه با شناورسازی و با کاربرد ترازوی دقیق با دانسیته مشخصی تعیین می شود. معمولا چگالی مواد پلاستیکی به انتخاب روش آماده سازی آن مربوط می باشد‌. برای تعیین مقاومت لوله ها، آزمونی وجود دارد که مقاومت آن را بر اساس فشار داخلی و دمای ثابتی می سنجند.

برای این منظور، آنها را در حوضچه های مخصوص با دمای مشخص و تحت فشار داخلی قرار می دهند تا استحکام آنها در برابر فشار مشخص شود. در صورت بروز هر مشکل یا ترک خوردگی و باد کردگی، محصول تولیدی مردود می شود. درصد کربن آن نیز با سوزاندن مواد اولیه در کوره مشخص می شود و میزان کربن آن از خاکستری که از سوزاندن ان به جا می ماند تعیین می شود و میزان مناسب آن باید بین ۲ الی ۵/۲ درصد وزن آن باشد.

در تست کشش نیز میزان خمیدگی و تحمل سختی آن در برابر بار خارجی سنجیده می شود. همچنین در آزمون فشار ترکیدگی و آزمون برگشت حرارتی و… نیز آزمایشاتی انجام می گیرد تا سرانجام محصولی مقبول و بر طبق استانداردها، تولید و روانه بازار شود.

اطلاعاتی در رابطه با لوله پلی اتیلن 2 اینچ

اطلاعاتی در رابطه با لوله پلی اتیلن 2 اینچ لوله پلی اتیلن به لوله ای می گویند که در تولید آن از مواد اولیه پلی اتیلنی بدون گرانول کمک گرفته شده باشد. این مواد باعث می شوند که لوله هایی گرد و با این شکل و شمایل تولید شوند. استفاده از آنها حتی در آب و هوای مرطوب نیز توصیه می شود. کیفیت بالا و مزایای منحصر به فرد آنها سبب شده است که این لوله ها جای لوله های فلزی را بگیرند.

لوله پلی اتیلن در سایز و اندازه های متنوعی در بازار موجود می باشد و یکی از لوله های پر کاربرد، لوله پلی اتیلن ۲ اینچ یا همان لوله های سایز ۶۳ می باشند که کوچکترین سایز لوله های پلی اتیلن محسوب می شود و از آن برای لوله کشی و کابل کشی و… مورد استفاده قرار می گیرد. اما عمده کاربرد آن در کشاورزی و به ویژه برای آبیاری قطره ای در زمین های کشاورزی می باشد. نحوه نصب و اتصال آنها با هم به صورت رزوه ای می باشد و به صورت کلاف ۱۰۰ متری و ۲۰۰ متری بسته بندی شده و به بازار عرضه می شوند.

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن 2 اینچ

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن 2 اینچ فروش مستقیم لوله پلی اتیلن 2 اینچ در نمایندگی ما انجام می شود. در این مرکز، بهترین لوله ها در انواع مختلف به مشتریان عرضه می شود. شما می توانید برای تهیه انواع لوله پلی اتیلن سفید و لوله پلی اتیلن مشکی که لوله پلی اتیلن آبرسانی می باشند و با بهترین کیفیت، تولید شده اند به ما مراجعه کنید. همکاران ما برای اینکه بتوانند این محصول را با قیمت مناسب به دست شما برسانند به صورت مستقیم و بی واسطه به شرکت تولید کننده مراجعه کرده و حجم بالایی از آن را با قیمت بسیار پایین خریداری می کنند.

آنها با حذف واسطه ها و هزینه های دیگر، این محصول را با قیمت مقرون به صرفه تر از قیمت بازار به شما ارائه می کنند. برای این منظور می توانید از یکی از دو طریق مراجعه حضوری و یا به صورت سفارش اینترنتی اقدام کنید و این محصول را در حجم انبوه خریداری نمایید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *