مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده لوله فاضلاب پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با بهترین نوع لوله پلی اتیلنتضمین کیفیت انواع لوله پلی اتیلنمواد اولیه به کار رفته در لوله های پلی اتیلنصفر تا صد صادرات لوله های پلی اتیلنمرکز خرید لوله فاضلاب پلی اتیلنبازار فروش لوله فاضلاب پلی اتیلنصادرکنندگان لوله فاضلاب پلی اتیلن

لیست قیمت لوله های پلی اتیلنی ثابت نمی‌باشند و لوله پلی اتیلن قیمت‌های مختلفی دارد. به دلیل نوسانات بازار، قیمت مواد اولیه روز به روز تغییر می‌کند. نتیجه این نوسانات باعث می‌شود قیمت هر متر لوله پلی اتیلن افزایش یا کاهش داشته باشد. هر چه حجم سفارش خریداران بیشتر باشد قیمت لوله پلی اتیلن ارزان می‌شود. قیمت لوله فاضلاب پلی اتیلن که از سایز 50 الی 60 میلی متر برای داخل ساختمان استفاده می‌شود، با سایر لوله ها متفاوت بوده و بسته به مواد اولیه به کار رفته و محل تحویل بسیار متفاوت می‌باشد. قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد, هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می رود. لوله پلی اتیلن 3 اینچی فاضلابی اکثرا به صورت دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها به خاطر ساختار حلقوی که دارند برای استفاده زیر خاک مناسب هستند.

قیمت عمده لوله فاضلاب پلی اتیلن

آشنایی با بهترین نوع لوله پلی اتیلن

آشنایی با بهترین نوع لوله پلی اتیلن برای تشخیص کیفیت لوله های پلی اتیلن توجه به ظاهر لوله مهم است که باید دارای سطح صاف و صیغلی باشد و خشک و شکننده نباشد. اما این بهترین راه نیست، بهترین راه آن درست جوش خوردن اتصالات پلی اتیلن و دوام جوش آن است. تولیدکنندگانی هستند که لوله هایی با ضخامت بالا به جهت افزایش کیفیت تولید می کنند اما نمی توان گفت که از کدام جدول وزنی پیروی می کنند؛ در واقع این لوله ها جزو لوله های درجه دو هستند و بهتر است بدانید که لوله های درجه دو دارای مهر استاندارد نیستند اما ضمانت نامه ی معتبر 5 ساله ی جوش از تولید کننده ی لوله را دارند. سایز لوله های پلی اتن بسیار متفاوت و زیاد است که بر اساس میلی متر مشخص می کنند ولی بعضی از افراد سایز لوله های پلی اتیلن را بر اساس اینچ محاسبه می کنند. بسیاری از صنایع کشاورزی به لوله پلی اتیلن کشاورزی به عنوان وسیله ای برای تامین آبیاری کافی روی می آورند. لوله پلی اتیلن کشاورزی می تواند تا 10 درصد افزایش آب را نسبت به مواد سنتی مانند پلیکا، در نتیجه نشت آب کمتر، به محصولات کشاورزی برساند. لوله و اتصالات پلی اتیلن با استفاده از فرآیندهای لب به لب یا الکتروفیوژن با هم ذوب می شوند و پس از تکمیل یک سیستم همگن واحد برای تغذیه محصولات با آب شیرین فراهم می کنند.

بسیاری از تولیدکنندگان کشاورزی، به ویژه کشاورزان زغال اخته، اکنون از لوله‌های پلیکا و آلومینیومی به لوله‌های اتیلن کشاورزی با چگالی بالا روی آورده‌اند و شاهد بازگشت سرمایه فوری و یک دوره بازپرداخت کوتاه هستند،

تضمین کیفیت انواع لوله پلی اتیلن

انجام تست های کنترل کیفیت لوله پلی اتیلن یکی از مهم ترین و ضروری ترین قسمت های کارخانه های تولید کننده لوله های پلی اتیلن است. هنگام تقسیم‌بندی لوله پلی اتیلن معمولاً آنها را به دو دسته لوله های تک جداره (که به اختصار لوله پلی‌اتیلن نامیده می‌شود) و دو جداره (که به نام لوله کاروگیت شناخته می‌شود) تقسیم می‌کنند.

صحت و دقت انجام این آزمایش ها معیاری از مرغوبیت و کیفیت نهایی این لوله ها می باشند؛ در واقع، تست های سنجش کیفیت لوله های پلی اتیلن از لحاظ پارامترهای شیمیایی و فیزیکی مشخص می کنند این لوله ها تا چه میزان بر مبنای استانداردهای جهانی تولید شده اند و آستانه پایداری آن ها در شرایط محیطی مختلف چقدر است. لوله پلی اتیلن فاضلابی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بهترین گزینه و انتخاب برای انتقال انواع سیالات محسوب می شود‌. تولید کنندگان برای تولید لوله کاروگیت موفق به عرضه و فروش بهترین نوع محصول شده اند‌.

به طور کلی، خواص فیزیکی و شیمیایی لوله پلی اتیلن در آزمایشگاه کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن در شیراز, مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد. واحد آزمایشگاه و کنترل کیفی لوله با به کارگیری تجهیزات و ابزارهای آزمایشگاهی، در همه مراحل تولید آزمون های کیفی و بازرسی را مطابق با استاندارد های موجود بر روی مواد اولیه و محصولات تولیدی خود انجام می دهد.

از آنجا که کیفیت مواد اولیه مصرفی تاثیر مهمی بر روی محصولات تولیدی دارد، به همین دلیل نهایت دقت در تامین مواد اولیه از سوی مسئولین مربوطه صورت می گیرد.

مواد اولیه به کار رفته در لوله های پلی اتیلن

مواد اولیه به کار رفته در لوله های پلی اتیلن مواد اولیه لوله پلی اتیلن اغلب به صورت گرانول‌های شفاف تولید می‌شوند اما برخی از مواد پلیمری نیز به رنگ تیره سنتز می‌شوند. پلی اتیلن‌ها دسته‌ای از مواد پلیمری هستند که در پالایشگاه و طی فرآیند پلیمریزاسیون واحدهای مونومر اتیلن تهیه می‌شوند. مواد اولیه پلی اتیلن برای مصارف مختلف در صنایع لاستیک و پلاستیک مناسب هستند. این مواد در گریدهای تجاری متنوع در کارخانه‌‎ها تولید می‌شوند و هر کدام برای تولید یک محصول خاص به کار می‌روند. انواع مواد اولیه پلی اتیلنی دارای خواص بسیار عالی نظیر مقاومت شیمیایی بالا، بهداشتی و غیر سمی، عایق حرارت و برق، ضربه پذیری خوب، مقاومت در برابر مواد خورنده، انعطاف پذیری عالی و سبک بودن وزن می‌باشند. لوله‌های پلی اتیلن که با مواد مرغوب پلی اتیلن ساخته می‌شوند دارای خصوصیت رشد آرام ترک هستند به طوری که اگر کوچک‌ترین نقصی در دیواره آن ایجاد شود، تمام لوله یکباره تخریب نخواهد شد. مواد اولیه استفاده شده در روند ساخت لوله پلی اتیلن جزو مهم ترین عواملی است تأثیر می‌ گذارد. در واقع مواد ساختار لوله پلی اتیلن سایز بالا، بر روی مقاومت شیمیایی این محصولات تاثیر می گذارد. این مواد اولیه کاملاً بهداشتی و غیر سمی هستند؛ از همین جهت هنگام استفاده در لوله‌ های پلی اتیلن، محیط زیست را تهدید نمی‌ کنند. مواد اولیه‌ ای که در روند ساخت این محصولات استفاده می‌ شود، باعث می‌شود که در برابر ضربه فوق العاده مقاوم باشند و شدیدترین ضربه ها نتواند بر روی سطح آنها شکست یا ترک ایجاد کند. این مواد اولیه در برابر مواد خورنده و اسیدی فوق‌ العاده مقاوم هستند که باعث می شوند، به راحتی انواع سیالات اسیدی را از خود عبور دهد.

صفر تا صد صادرات لوله های پلی اتیلن

صادرات صنایع پلیمر در سالهای اخیر از صادرات اول تا سوم صادرات کشور بوده است. صادرات لوله پلی اتیلن به کشورهای منطقه و فراتر از آن از اهداف میان مدت شرکت لوله های پلی اتیلن بوده است و از همان ابتدا به تولید محصولات با کیفیت با بالاترین سطح استانداردها پرداخت. پارس اتیلن کیش همگام با صنعت تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات اقدام به وارد نمودن مدرنترین و ماشین آلات تولید از کشور آلمان ( خط تولید لوله پلی اتیلن ) کرده است و در هر دوره خاص به بروز نمودن ماشین آلات خود پرداخته است. پارس اتیلن کیش با تولید محصولاتی با کیفیت و بی مثال در منطقه به عنوان الگویی ممتاز و مثال زدنی برای دیگر واحد‌های تولیدی می‌باشد و به عنوان صادر کننده موفق توانسته است محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر نماید و صادرات لوله پلی اتیلن را با افتخار مهر ساخت ایران را دارند. صادرات راه بسیار سختی بوده و هنوز هم هست, رقبایی در رده جهانی محصولاتی نیاز دارد با کیفیتی جهانی, صادرات لوله پلی اتیلن بسیار دشوارتر از دیگر محصولات است, در منطقه خاور میانه بواسطه یکی از اصلی‌ترین مراکز استخراج نفت و تولید مشتقات نفتی, تولید کنندگان بنامی وجود دارند و صادرات لوله پلی اتیلن به کشورهای این رقبای سرسخت کاری بس دشوار است که با رهبری مدیریت و تولید محصولات با کیفیت امکان پذیر بوده است.

مرکز خرید لوله فاضلاب پلی اتیلن

مرکز خرید لوله فاضلاب پلی اتیلن در هر مرکز فروش لوله و اتصالات آب و فاضلاب نمونه های استاندارد و درجه یک لوله پلی تیلن در نمونه های مختلف عرضه شده که از بهترین آنها لوله پلی اتیلن شفاف می باشد.

یکی از بهترین تجهیزات مورد استفاده در راه اندازی سیستم آب و فاضلاب انواع لوله پلی اتیلن می باشد که در کارخانه های صنعتی و در مدل های گوناگون تهیه می گردد. انواع لوله پلی اتیلن شفاف از پرفروش ترین این محصولات در بازار محسوب می شود که از مواد درجه یک تهیه شده و برای لوله کشی ساختمان به کار می رود. شرکت لوله های پلی اتیلن با بهبود مستمر در تمامی ارکان و تولید محصولات جدید و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، ظرف مدت كوتاهي به يكی از توليدكنندگان مطرح در صنعت لوله پلی اتيلن تبديل گرديد. این شرکت لوله های پلی اتیلن سه لایه را با توجه به میزان تقاضای بالایی که در بازار ها دارند، به طور عمده تولید می کند. نمونه ای دیگر از لوله های پلی اتیلن موجود در بازار ها لوله های پلی اتیلنی هستند که در شرکت های تولیدی به صورت سه لایه تولید می شوند. این لوله ها در مقایسه با نمونه های تک لایه قوی تر هستند و دیر تر خراب می شوند و به همین سبب مورد توجه کارفرمایان ساختمانی قرار می گیرند. بسته بندی های مختلف لوله های پلی اتیلن شفاف را می توان از طریق مرکز فروش لوله اتیلن با استانداردهای لازم و قیمت مناسب خریداری نمود.

بازار فروش لوله فاضلاب پلی اتیلن

فروش ویژه لوله پلی اتیلن در کشور برای انواع کاربرد های آبرسانی، گازرسانی، پوشش فیبر های نوری و کابل های برق در سایز های مختلف از جمله، 16، 20، 25، 35 و… توسط سایت های فروشنده آن انجام می گیرد.

لوله های پلی اتیلن اغلب یکی از بهترین نوع لوله های تولید شده برای کاربرد های مختلف هستند.

لوله هایی که دارای کیفیت های بالا بوده و اغلب در صنایع و پروژه های مختلفی به کاربرده می شوند.

یکی از مهمترین دلایل این محبوبیت، نصب آسان و طول عمر بالا می باشد. خواص ضد خوردگی. سیستم‌های لوله‌کشی پلی اتیلن فاضلابی در برابر اثرات مضر خوردگی و سل، عوامل رایجی که عمر عملیاتی سیستم‌های فاضلاب بتنی و آهن شکل‌پذیر را کاهش می‌دهند، مصون هستند. پلی اتیلن فاضلابی همچنین در برابر سایر عوامل خورنده یا مضر از جمله پوسته پوسته شدن و مواد آلی مانند قارچ ها، باکتری ها و سایر آلاینده های میکروبی مقاومت می کند.

بدون نشتی. پلی اتیلن فاضلابی از طریق همجوشی حرارتی به یکدیگر متصل می شود و بر خلاف اتصالات زنگی و اسپیگوت معمولی، یک اتصال جوشی و بدون نشتی ایجاد می کند. این اتصالات بدون نشتی از نفوذ و خروج جلوگیری می کند و آن را به یک سیستم لوله کشی واقعاً بهداشتی تبدیل می کند.

ماندگاری. پلی اتیلن فاضلابی در برابر خستگی ناشی از چکش آب و حوادث موج در شبکه های فاضلاب مقاوم است. لوله پلی اتیلن فاضلابی همچنین در برابر سایش مقاوم است و اطمینان می دهد که جریان آب و دوغاب به لوله در طول عمر مفید آن آسیب نمی رساند. سبک وزن. پلی اتیلن فاضلابی در مقایسه با آهن داکتیل یا بتن جایگزین وزن بسیار سبک تری دارند که حمل و نقل و نصب را به طور قابل توجهی آسان تر و ایمن تر می کند.

مقرون به صرفه بودن. لوله پلی اتیلن فاضلابی قابل رقابت با سایر گزینه های لوله فاضلاب است. پلی اتیلن فاضلابی به دلیل طول برش طولانی تر و فیلم برداری خطی تر در هر کامیون، نصب سریع تر، آسان تر و ایمن تر است، که به طور قابل

با توجه به اینکه لوله های پلی اتیلن دارای مزایای بسیار متعددی هستند و امروزه استفاده های زیادی از آن می‌شود طبیعت در حال حاضر انواع مختلفی از این روزها روانه بازار شده با وجود این طبیعت ما شاهد تفاوت قیمت لوله پلی اتیلن هست به طوری که باید بدانید این لوله ها از لحاظ تعداد لایه های دیگر تفاوت‌های عمده‌ای داشته و در انواع تک جداره و چند لایه تولید می‌شود همچنین سایز لوله های پلی اتیلن نیز بسیار متعدد بوده به طور کلی می‌توان گفت از سایز ۱ و ۲ اینچ تا ۳۲ اینچ دسته بندی می شوند.

صادرکنندگان لوله فاضلاب پلی اتیلن

صادرکنندگان لوله فاضلاب پلی اتیلن صادرات لوله های پلی اتیلن به کشور های همسایه و حتی کشور های دورتر صورت می گیرد. لوله های پلی اتیلن داخلی به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب گزینه بسیار مناسبی برای بازار های داخلی و به خصوص خارجی می باشند. امروزه در کشور عزیزمان ایران تولید و ساخت لوله های پلی اتیلن به واسطه استفاده از تکنولوژی روز دنیا و منطبق بر معیار ها و استاندارد های جهانی محبوبیت ویژه ای در بازار های بین المللی دارد و صادرات لوله به خارج از ایران و به کشورهای منطقه نظیر؛ ترکمنستان، عمان، اردن، عراق، سوریه و ترکیه صورت می گیرد. این امر به واسطه وجود دریای خزر و رقابت بر سر استخراج نفت و گاز میان کشور های مجاور آن موفقیتی بسیار بزرگ به حساب می آید.

این محصول امروزه یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازارهای ارزی ایران را در میان بازار های خارجی و رقابت جهانی بر سر صادرات را تشکیل می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب لوله های پلی اتیلن ایرانی و مواد تشکیل دهنده آن که از بهترین کارخانجات تولید کننده داخلی و خارجی گرفته شده است این موفقیت را برای ایران میسر نموده است.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *