مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش لوله پلی اتیلن یک اینچ به قیمت پایین

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع مختلف لوله پلی اتیلن فشار قویبررسی سایز استاندارد لوله پلی اتیلن کابلیبررسی بازار هدف لوله پلی اتیلنخرید لوله پلی اتیلن یک اینچ به صورت اینترنتی

با توجه به کیفیت بالای لوله پلی اتیلن یک اینچ تولید شده در کشور، تولید کنندگان این محصول نه تنها به تامین بازار داخلی می پردازند، بلکه صادرات انواع لوله پلی اتیلن به کشورهای دیگر نیز توسط شرکت های ایرانی انجام می گیرد. لوله پلی اتیلن یکی از فرآورده های لوله است که در عیارهای متفاوت موجود است و در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. یکی از عمده‌ترین راه های خرید قیمت لوله پلی اتیلن یک اینچ به خصوص توسط کاربران دیگر کشورها، جست و جو از طریق فضای مجازی و یافتن سایت های عرضه کننده این محصول می باشد که البته یکی از راحت‌ترین راه‌ها نیز خرید به شکل مستقیم و آنلاین می باشد.

پخش لوله پلی اتیلن یک اینچ به قیمت پایین

معرفی انواع مختلف لوله پلی اتیلن فشار قوی

معرفی انواع مختلف لوله پلی اتیلن فشار قوی

قیمت انواع مختلف لوله پلی اتیلن 1 اینچ در فشار های کاری ۱۲اتمسفر، ۱۶اتمسفرو… متغیر می باشد هرچقدر سایز لوله بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود. لوله های پلی اتیلن هرچقدر فشار اب و مقدار ابی که از چاه یا قنات انتقال می یابد به درختان باید بزرگ و یا کوچک انتخاب شود و همچنین در انتخاب فشار کاری باید حتما با یک کارشناس مهندس کشاورزی مشورت کرد و نظر فنی او را دریافت نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ کشاورزی متغیر است و لیست قیمت ها را در جداول قیمت گذاری انواع لوله پلی اتیلن قرار می دهند. با توجه به تعیین کردن قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی مشتری میتواند لیست قیمت لوله را در فضای مجازی مشاهده کند و از حضور مستقیم به کارخانه لوله یا نمایندگی خودداری کند و حتی مشتری میتواند لوله هایی را که احتیاج دارد به صورت غیر حضوری از طریق سایت سفارش دهد و کارخانه لوله ها را برای مشتری ارسال می کند. مشتری لیست قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی را می تواند با لیست قیمت لوله های دیگر مقایسه کند و تفاوت آن را از نظر هزینه ای بسنجد و در نهایت خرید خود را انجام دهد.

این نوع از لوله های پلی اتیلن 800 mm در فشار های کاری گوناگون تولید می شوند که فشار pn16 اتمسفر برای مواقعی که فشار زیادی بر لوله وارد می شود. مورد استفاده قرار می گیرد و بعضی از سایزها به دلیل وزن بسیار بالایی که دارند فقط به سفارش مشتری ساخته می شود و در بازار به صورت مستقیم عرضه می گردد.

بررسی سایز استاندارد لوله پلی اتیلن کابلی

بررسی سایز استاندارد لوله پلی اتیلن کابلی

بررسی سایز استاندارد لوله پلی اتیلن کابلی همان طور که از اسمشان مشخص است باید فشار آب زیاد را تحمل کنند و دارای انعطاف پذیری بالایی باید باشند. فروش این لوله ها برای ساختمان سازی،آب و فاضلاب و… بسیار بالا است و تولیدکنندگان سعی می کنند به خاطر استفاده ی زیادی که از این لوله ها می شود آن ها را با کیفیت بالا تولیدکنند تا دچار شکستگی و پوسیدگی نشوند و خسارتی به محل نصب وارد نکنند. لوله پلی اتیلن فشار قوی جزء تولیدات صادراتی کشور ایران می باشد و کارخانه تولید لوله سالیانه تعداد زیادی از این لوله ها را وارد بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

در تولید لوله های پلی اتیلن مشبک 5 لایه کشورمان ایران یکی از پرچمداران بزرگ در این حوزه است به گونه ای که این محصول را به بسیاری از کشور های دنیا صادر می کند. معمولا لوله های استاندارد و مرغوب برای صادرات انتخاب می شوند زیرا مصرف لوله های پلی اتیلن حساسیت کاربری دارد و نمی توان از هر مواد درجه دو و بی کیفیتی برای تولید این محصول استفاده کرد. این لوله ها دارای استاندارد های بین المللی هستند و رعایت و کاربرد این استاندارد ها در تهیه محصول باعث اعتبار و شهرت برند و محصول مورد نظر می شود.

بررسی بازار هدف لوله پلی اتیلن

بررسی بازار هدف لوله پلی اتیلن

بررسی بازار هدف لوله پلی اتیلن، این لوله ها در سرما و گرمای بسیار زیاد مقاوم است و ترک خوردگی و آسیب به ندرت در آن دیده می شود. کاربری جالبی که لوله های تک جداره ای پلی اتیلن دارند این است که در قسمت فاضلاب شهری زمانی که زباله ها را دفن می کنند برای انتقال شیرابه ی آنها از نوعی خاص از لوله های پلی اتیلن تک جداره ای به بیرون استفاده می کنند. این لوله ها به علت تک جداره ای بودن از لحاظ وزنی به نسبت سبک هستند. تحمل فشار برای لوله های تک جداره در بازه ای در حدود ۲۰ تا ۴۰ بار است.

پلی اتیلن 110، همانطور که از نامش مشخص است از دو لایه ساخته شده است لایه ی داخلی لوله ها به صورت صاف و صیقلی ایت و لایه ی بیرونی این لوله ها نا هموار و به صورت برجسته برجسته است. دولایه بودن این لوله ها با وجود تاثیری که در افزایش وزن آنها دارد، باعث استحکام بیشتر لوله می شود. لوله های پلی اتیلن دو جداره به علت استحکام بیشتر توانایی و مقاومت بیشتر در برابر عوامل فیزیکی دارند.

قیمت لوله های پلی اتیلن مخصوص کشاورزی با توجه به استاندارد های به کار رفته در آن قیمت متفاوتی دارند برخی از برند ها لوله های پلی اتیلن را به صورت غیر استاندارد و درجه دو به مشتریان عرضه می کنند. لوله های درجه دو اغلب از مواد بازیافتی تهیه شده است و استحکام و مقاومت کافی و در نهایت عمر مفید زیادی را ندارد. در نتیجه به هیچ عنوان به مشتتریان پیشنهاد نمی شود که از این نوع لوله ها استفاده نمایند.

خرید لوله پلی اتیلن یک اینچ به صورت اینترنتی

خرید لوله پلی اتیلن یک اینچ به صورت اینترنتی

قیمت خرید لوله پلی اتیلن یک اینچ استاندارد طبق جدول وزنی استاندارد جهانی قابل محاسبه می باشد البته ناگفته نماند تولید کنندگان لوله پلی اتیلن غیر استاندارد جدول وزنی خاص خود را دارند. برای استفاده از لوله های پلی اتیلن در صنایع و کاربری های متفاوت،باید به نوع و انتخاب درست لوله ها برای کار مورد نظر توجه کرد. به عنوان مثال یکی از دسته بندی های لوله های پلی اتیلن، تقسیم بندی براساس تک جداره یا دو جداره بودن لوله ها است. لوله های تک جداره لوله هایی هستند که تنها از یک لایه تشکیل شده اند.

سطح این لوله ها صاف و صیقلی است و در کاربری خاص خود این ویژگی مانع رسوب گذاری در لوله می شود.لوله های تک جداره ای در انواع مختلف وجود دارند و در سطح بین المللی برای کاربرد های مختلف تولید می شوند. قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی در ایران سعی شده با توجه به توان مالی کشاورزان زحمت کش تایین شود اما مواد اولیه تولید این محصول از نفت و پترو شیمی می باشد و گهگاهی نوسانات خاص خود را دارد.

برای استفاده در زمین هایی که سطح همواری دارند پیشنهاد می شود که از لوله های تک جداره ای استفاده کنند. از لوله های پلی اتیلن تک جداره ای برای انتقال آب در زمین های کشاورزی، زه کشی های زمین، آبیاری گیاهان و انتقال آب شهری و روستایی استفاده می شود البته انتقال گاز و مواد نفتی نیز به وسیله ی لوله های پلی اتیلن تک جداره ای انجام می شود.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *