مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بی واسطه لوله گاز پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید بهترین اتصالات پلی اتیلن مشبکمقاومت لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی گالوانیکیآشنایی با اتصالات پلی اتیلن 4 اینچ کشاورزیلوله پلی اتیلن تا چه اندازه مقاومت می کندصادرات لوله اب پلی اتیلن درجه یککارخانه تولید قیمت لوله کاروگیت 160قیمت فروش فروش لوله گاز پلی اتیلن

تولید کنندگان لوله های پلی اتیلن در سایزهای مختلف در کشور بسیار زیاد است. می توانید با مراجعه به سایت های مختلف با بهترین تولید کنندگان و برندهای معروف آشنا شوید و یا با پرس و جو از اطرافیان و کسانی که تجربه خرید این محصول را دارند بهترین تولید کننده را پیدا کنید و با خیال راحت خرید کنید. اطمینان حاصل کنید که یک مارک خوب خریداری می کنید و یک محصول با کیفیت دریافت می کنید. از این رو فروش لوله گاز پلی اتیلن توسط ما به بازار انجام می گردد و ما نیز با خرید بی واسطه لوله گاز پلی اتیلن توانسته ایم این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنیم.

خرید بی واسطه لوله گاز پلی اتیلن

راهنمای خرید بهترین اتصالات پلی اتیلن مشبک

راهنمای خرید بهترین اتصالات پلی اتیلن مشبک لوله پلی اتیلن مشبک 5 لایه یکی از پرکاربردترین لوله ها می باشد و به روش تولید خاصی نامگذاری شده است. در این لوله یک لایه آلومینیومی یک لایه گرد از توری پلی اتیلن را می پوشاند. می خواهیم شما را با همه چیز از ویژگی های متمایز لوله توری پلی اتیلن پنج لایه گرفته تا نحوه و قیمت فروش، نمایندگی ها و عرضه در بازار آشنا کنیم، پس تا پایان این خلاصه کوتاه فرصت را از دست ندهید. و با ما مفید باشید.

لوله های پلی اتیلن امروزه نقش بسیار مهمی در صنعت لوله کشی و همچنین در طراحی داخلی ساختمان ها دارند و در رادیاتورها، سیستم های آبرسانی و سیستم های فشار قوی استفاده می شوند. شاید به دلیل درست نبودن لوله ها به عنوان روکار از استفاده از لوله ها خودداری کرده باشید یا از اتصالات زیاد به کار رفته در لوله ها ناامید شده باشید اما نگران نباشید زیرا در طراحی خاص لوله های مش پلی اتیلن این ویژگی ها کاملا در نظر گرفته شده است.

دارای اتصالات کم و زیبایی منحصر به فردی در طراحی آن است. در این راستا بسیاری از شرکت های تولیدی خلاق و معتبر و حرفه ای که از آخرین تکنولوژی روز استفاده می کنند، انواع لوله های پلی اتیلن درجه یک را به صورت حضوری یا از طریق سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی عرضه می کنند.

همانطور که می دانیم امروزه اکثر خریدهای ارزان و ارزان در فضای مجازی انجام می شود که مزایای زیادی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان دارد که از آن جمله می توان به دریافت آسان، سریع، بدون اتلاف وقت و بدون واسطه محصولات خود اشاره کرد.

شرکت های تولیدی و حرفه ای در کشور وجود دارند که حجم زیادی از لوله های پلی اتیلن درجه یک را به تولید انبوه رسانده اند و شما می توانید به وب سایت این شرکت ها مراجعه کرده و آنها را مشاهده کرده و سپس آنها را بررسی کرده و به دانش کافی دست پیدا کنید.

آنها را بخر محصولات قیمت لوله توری پلی اتیلن پنج لایه مانند هر محصول دیگری به پارامترهای مختلفی از جمله کیفیت، زیبایی، جنس و کاربرد آن و همچنین شرایط اقتصادی مورد انتظار و نوسانات بازار در سال جدید به دلیل شرایط نامناسب بستگی دارد.

مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی گالوانیکی

از جمله مزایای لوله پلی اتیلن گاز تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد: اتصال آسان خاصیت ارتجاعی بالا نصب آسان، سریع و ارزان لوله و اتصالات پلی اتیلن طول عمر لوله پلی اتیلن و کاهش هزینه های تعمیر مقاومت در برابر خوردگی و اثر مواد شیمیایی مختلف ضریب اصطکاک پایین پلی اتیلن و دوام در هنگام اجرا لوله پلی اتیلن بهداشتی و غیر سمی (مناسب برای آب آشامیدنی) وجود لوله و اتصالات پلی اتیلن در اندازه های مختلف مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش.

مقاومت در برابر خوردگی گالوانیکی مقاومت در برابر پوسیدگی، سایش و ضربه ویژگی انقباض سبک وزن مقاومت عالی در برابر زلزله و رانش زمین خواص هیدرولیکی بسیار مناسبی دارد این خاصیت (مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی گالوانیکی لوله پلی اتیلن) ​​در واقع مهمترین عامل استفاده از این لوله ها در دریا می باشد زیرا ترکیب هوا و آب به خصوص آب دریا برای لوله های فلزی معمولی بسیار خورنده است. لازم به ذکر است که خوردگی گالوانیکی لوله های پلی اتیلن تقریباً صفر است.

این ویژگی (مقاومت در برابر خوردگی، سایش و ضربه) همراه با ویژگی قبلی منجر به افزایش قابل توجه عمر مفید این لوله ها نسبت به سایر لوله ها می شود. به عنوان مثال پروژه 1996 برای گروه شل در عمان است. با اجرای این پروژه، 19 کیلومتر از خطوط لوله کربن-فولاد تخریب شده در اثر خوردگی شدید با لوله های پلی اتیلن PE 100 (آب / خام) جایگزین شد. بر اساس این طرح عمر مفید لوله های پلی اتیلن با توجه به شرایط محیطی حداقل 15 سال در نظر گرفته شده است.

از سال 96 تاکنون هیچ گونه نقص و نشتی در این لوله ها ثبت نشده است و در این شرایط عمر مفید لوله های فولادی حداکثر 2 سال بوده است. این ویژگی (انعطاف پذیری مناسب) نصب این لوله ها را ساده می کند و نیاز به استفاده از اتصالات را کاهش می دهد.

شعاع خم مجاز لوله پلی اتیلن کرمانشاه به طور متوسط ​​20 برابر قطر خارجی آن است. (وزن بسیار سبک و قابلیت ته نشینی بسیار بالا در جهت لوله) لوله های پلی اتیلن وزن بسیار کمتری نسبت به لوله های فولادی دارند که حمل و نگهداری و نگهداری آنها را آسانتر و هزینه کمتری دارند. لوله های پلی اتیلن به دلیل مقاومت کششی بالای مواد پلی اتیلن و استحکام کافی در برابر فشار ضربه، بهترین مقاومت را در برابر ارتعاشات لرزه ای و جابجایی لایه های خاک دارند.

برای مثال میزان خسارات ناشی از زلزله کوبه ژاپن صفر گزارش شده است. جوش کف یا الکتروفیوژن) این اتصال قوی با جوش یا اتصال فلنجی (لوله پلی اتیلن برای تامین آب) حاصل می شود. این لوله ها به دلیل سطح داخلی کاملاً صاف و صیقلی، نسبت به لوله های دیگر تلفات اصطکاک بسیار کمتری دارند، بنابراین در بسیاری از موارد در مقایسه با انواع دیگر لوله ها به خصوص طول خط لوله، جریان سیال خاصی را از خود عبور می دهند.

آن خیلی زیاد است. موضوع فوق بیشتر از لوله‌های فولادی (که قطر کمتری خواهند داشت) مرتبط است، زیرا لوله‌های فولادی معمولاً از یک لایه سیمان برای پوشش داخلی استفاده می‌کنند که علاوه بر کاهش سطح مقطع مؤثر لوله‌ها، باعث افزایش سطح مقطع لوله‌ها می‌شود. زبری لوله، فشار بالا را کاهش می دهد. عرضه لوله های فولادی با قطر بیشتر به تنهایی می تواند تفاوت های زیادی را در قیمت خرید لوله پوشش دهد.

با توجه به خواص خوب لوله پلی اتیلن سنگین ، این لوله ها معمولاً نیازی به تعمیر طولانی مدت ندارند و در صورت نیاز به تعمیر، با هزینه کم امکان پذیر خواهد بود. اما تعمیر لوله های فولادی با مشکلاتی همراه است (از جمله عدم امکان تعمیر بستر دریا البته با هزینه زیاد).

آشنایی با اتصالات پلی اتیلن 4 اینچ کشاورزی

آشنایی با اتصالات پلی اتیلن 4 اینچ کشاورزی اندازه اینچ لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 و کاربرد آنها لوله های پلی اتیلن با توجه به سایز به 25 نوع تقسیم می شوند که هر کدام در مکان ها و مکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. 1. لوله پلی اتیلن 3/8 اینچ پلی اتیلن کوچکترین اندازه در لوله است و اندازه آن 16 میلی متر است. لوله پلی اتیلن 3.8 اینچ در صنعت کشاورزی کاربرد فراوانی دارد و در سیستم های آبیاری قطره ای، محصولات گلخانه ای و اتصالات قطره ای کاربرد دارد و دوام و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارد.

2. لوله پلی اتیلن 1/2 اینچ لوله پلی اتیلن نیم اینچی یا 20 میلی متری نیز در سیستم های کشاورزی و آبیاری کاربرد دارد و به لوله تک جداره نیز معروف است. در انتخاب و خرید لوله 1/2 اینچی باید به فشار آب مزرعه توجه کرد و بر اساس آن یکی از مدل های لوله فشاری 6، 10، 16 و 20 بار را انتخاب کرد. . لوله پلی اتیلن 3/4 اینچ لوله های پلی اتیلن 25 میلی متری از رول های 100 و 150 متری به دلیل استحکام بالا و قابلیت آب بندی بالا در باغ ها و حجم های کم کاربرد فراوانی دارند.

دو نوع لوله پلی اتیلن 3.8 اینچ فشار کاری 16 و 10 بار دارند و اتصال آنها به یکدیگر بیشتر از نوع اتصالات پلی اتیلن است. 4. لوله پلی اتیلن 1 اینچ لوله 32 میلی متری در این سایز در رول های 100 تا 150 متری تولید و عرضه می شود که فشارهای مختلف را بین 6 تا 32 بار تحمل می کند. لوله پلی اتیلن 1 اینچی به طور گسترده در کشاورزی و در مایعات کم جریان استفاده می شود.

5. لوله پلی اتیلن 11/4 اینچ این نوع لوله پلی اتیلن در کشاورزی و انتقال آب کاربرد دارد و با فشار کاری بین 6 تا 32 ساخته می شود. لوله های پلی اتیلن 40 میلی متری با شاخه ها و رول های مختلف مانند رول های 100 تا 150 متری یا بازوهای 6 متری در بازار وجود دارد. 6. لوله پلی اتیلن 11/2 اینچ کم مصرف ترین لوله در کشاورزی و آبیاری لوله پلی اتیلن 50 میلی متری یا 11.2 اینچی است که بسته به فشار بار از 5 تا 32 متغیر است.

7. لوله پلی اتیلن 2 اینچ لوله پلی اتیلن 63 میلی متر یا 2 اینچ را باید به عنوان لوله اصلی ساخته شده در صنایع و پروژه های مختلف با فشارهای مختلف بین 5 تا 32 بار در نظر گرفت. همچنین این لوله با بازوی 6 متری و بانداژ از 100 متر تا 150 متر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

لوله پلی اتیلن تا چه اندازه مقاومت می کند

در لوله های پلی اتیلن ضریب انتقال حرارت و مقاومت حرارتی زمانی مهم است که دمای مایع داخل لوله از دمای محیط بیشتر شود. بنابراین دمای مایع داخل لوله از طریق لوله پلی اتیلن یا لوله موجدار دو جداره به محیط منتقل می شود این افت دما از طریق جداره لوله به محیط بیرون منتقل می شود. مقدار این افت دما بر حسب مقادیر یا واحد (W) اندازه گیری می شود و ارتباط مستقیمی با طول لوله (m_m) دارد.

برای محاسبه این مقدار محیط داخل لوله به عنوان یک واحد ثابت در نظر گرفته می شود که حاصل آن مقدار عددی خاصی به نام مقاومت حرارتی لوله پلی اتیلن است که به انرژی از دست رفته در واحد طول (W/m) بستگی دارد. . آیا مقاومت حرارتی لوله پلی اتیلن به مواردی بستگی دارد؟ البته هر چه مقاومت حرارتی لوله های HDPE بیشتر باشد دمای از دست رفته کمتر می شود و در نتیجه اختلاف دمای محیط داخل لوله، مایع داخل لوله و محیط همیشه با تغییرات بسیار ظریف ثابت است!

اما مقاومت حرارتی لوله های پلی اتیلن بستگی به موادی دارد که لوله از آن ساخته شده است، هر چه برند و چگالی لوله های پلی اتیلن بیشتر باشد، مقاومت حرارتی آن بیشتر است. در این حالت معمولا فلزات رسانای خوبی برای تبادل دما هستند در این حالت لوله های پلیمری مانند پلی اتیلن رسانایی حرارتی بسیار کمی دارند بنابراین تبادل دمایی آن با محیط بسیار کم است.

به همین دلیل لوله های پلاستیکی پلی اتیلن و همچنین لوله های موج دار انرژی کمتری در محیط داخلی و در خط لوله مصرف می کنند. یعنی لوله های پلی اتیلن بالاخره آب گرم تری به شما می دهند مخصوصاً در مقایسه با لوله های فلزی! در مناطق کویری مرکز کشور و جنوب کشور مانند اهواز، آب آشامیدنی باید در دمای شرب به دست مردم برسد.

لوله های آب آشامیدنی را می توان در معرض نور مستقیم خورشید و اشعه ماوراء بنفش قرار داد، بنابراین لوله هایی را انتخاب کنید که در مقابل دمای بالا مقاومت کنند و دمای داخل لوله را حفظ کنند. ضمناً باید توجه داشت که لوله انتخابی نباید در برابر اشعه ماوراء بنفش تحت واکنش های شیمیایی قرار گیرد در غیر این صورت آب آشامیدنی آلوده می شود. بنابراین پلی اتیلن همچنان جایگاه ویژه ای در بین گزینه های پلاستیکی دارد و به دلیل مدرن بودن هر روز به دنبال کاربردهای گسترده تری است.

میزان تغییر لوله های پلی اتیلن در برابر افزایش دما انبساط حرارتی به طور کلی تمایل یک ماده به انقباض در اثر تغییرات دما است. تقریباً همه پلاستیک ها این ویژگی را دارند، اگرچه ممکن است برخی از آنها کم و بیش تغییر کنند. تغییر اندازه را می توان برای افزایش دما تعیین کرد و می توان از آن به عنوان واحد طول در هر واحد افزایش دما استفاده کرد.

به طور کلی پلی اتیلن پلاستیک ضریب انبساط حرارتی بالاتری نسبت به سایر مواد مورد استفاده در ساخت لوله ها دارند. بنابراین انتظار می رود لوله های پلی اتیلن در یک خط لوله یا حتی لوله های موجدار دو جداره نسبت به سیستم های لوله فلزی انقباض بیشتری از خود نشان دهند. بنابراین، هنگام ساخت یک سیستم خط و لوله خاص، همیشه از شما انتظار داریم که ضریب انبساط حرارتی را در نظر بگیرید، حتی اگر ثابت کند که پلی اتیلن در دمای 340 درجه سانتیگراد قرار دارد.

صادرات لوله اب پلی اتیلن درجه یک

صادرات لوله اب پلی اتیلن درجه یک لوله پلی اتیلن خوزستان به کشورهایی مانند عراق و پاکستان و همچنین کشورهای خاورمیانه صادر می شود. لوله های تولید داخل به دلیل کیفیت بالا قابل صادرات هستند و در حال حاضر 270 واحد صنعتی در کشور مشغول تولید این تجهیزات هستند. آلمان ابتدا تولید این قطعات را آغاز کرد و از آن زمان در دهه 1950 تولید و ساخت این لوله ها به سایر نقاط جهان گسترش یافت.

اولین کارخانه تولید لوله پلی اتیلن در کشور در سال 1354 تاسیس شد و از آن زمان این صنعت در کشور توسعه و گسترش یافت. صادرات لوله پلی اتیلن ایران به کشورهای همسایه بازار فروش و صادرات لوله پلی اتیلن اصفهان بازار فروش و صادرات لوله پلی اتیلن اصفهان صادرات لوله پلی اتیلن در بازارها و مبادلات لوله پلی اتیلن اصفهان موجب گرانی چشمگیر ارز کشور شده است.

صنعت تولید این لوله و اتصالات در دنیا از جایگاه خوبی برخوردار است و به تعبیری محصولات ایرانی از کیفیت بالاتری نسبت به محصولات سایر کشورها برخوردار هستند. انواع مختلفی از لوله ها وجود دارد که در سال های اخیر به دلیل مزیت های خاص استفاده از آنها افزایش یافته است. برخی از مشتریانی که برای فروش این تجهیزات به بازارها مراجعه می کنند ارگان های دولتی مانند وزارت کشاورزی و جهاد هستند.

این امر به دلیل استفاده گسترده و روزافزون از این قطعات است. قیمت لوله پلی اتیلن صادراتی شرکت های مختلف قیمت صادراتی لوله های پلی اتیلن شرکت های مختلف در حال حاضر 270 شرکت در زمینه تولید لوله پلی اتیلن در کشور فعالیت می کنند که برخی از آنها شاخص صادراتی هستند. لوله های پلی اتیلن از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند که نسبت به انواع لوله های قدیمی سبک تر و بادوام تر است.

هزینه این تجهیزات تابعی از اقلام مختلف می باشد که عبارتند از: قطر و ضخامت ابعاد تعداد لایه ها قدرت و مقاومت تحمل فشار کاربرد قیمت خرید مواد اولیه نوسانات نرخ ارز از این رو صادرکنندگان لوله پلی اتیلن با توجه به گستردگی این تجهیزات ابتدا مشخصات فنی محصول مورد نیاز کشورهای واردکننده را بررسی کرده و مطابق با سفارش خود این قطعات را تولید می کنند.

کارخانه تولید قیمت لوله کاروگیت 160

قیمت لوله کاروگیت 1000 از جنس بدنه پلی اتیلن با چگالی بالا، شلنگی شکل است که رنگ داخلی آن معمولا زرد و صیقلی است. کاربرد اصلی این لوله ها جمع آوری و انتقال آب یا فاضلاب است. این لوله کاروگیت دو جداره EX3 – HDPE80 یا HDPE100 که به لوله فاضلاب پلی اتیلن معروف است از مواد اولیه پلی اتیلن با سایز 110 میلی متر تا 3500 میلی متر ساخته شده است.

لوله های کاروگیت دارای دو جداره بیرونی به شکل شیارهای شیاردار یا مقعر برای تقویت لوله در برابر خاک های سطحی و حمل بارهای مرده و زنده از زمین می باشند. دیوار داخلی عمدتا زرد با سطحی کاملا صاف و صیقلی است. برای انتقال فاضلاب، اسید، قلیایی و ضایعات صنعتی و حتی نیروی جاذبه برای انتقال آب دریا و رودخانه ها استفاده می شود. اندازه لوله کاروگیت میلی متر و در برخی موارد اینچ می باشد و به شرح زیر می باشد.

دقیقاً در همان اندازه در لوله تخلیه قابل تولید است. زیرا برای تولید لوله زهکشی پلی اتیلن دوجداره ابتدا لوله آماده شده و سپس حفاری بر روی دستگاه CNC انجام می شود. لوله فاضلاب کاروگیت گروه تولیدی لین بایوس پرمصرف ترین لوله جمع آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان می باشد. امروزه استفاده از این نوع لوله های خاص به قدری افزایش یافته است که تقریباً تمامی کارخانه های تولیدی این صنف به صورت 24 ساعته محصولاتی را تولید و پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.

اما هنوز صف های طولانی برای خرید لوله پلی اتیلن فاضلاب در سایزهای مختلف وجود دارد. تولید کنندگان اصلی این خط تولید و تجهیزات عبارتند از: ایالات متحده، آلمان (سینسیناتی، اشنباخ و بائوکو)، چین و لهستان. تجهیزات مورد استفاده شرکت نبزیست در تولید لوله های کاروگیت پلی اتیلن بیشتر از آلمان وارد می شود. از این رو در کنار وزن کم، کیفیت بالا این امکان را به ما داده است تا بتوانیم در بین بهترین صادرکنندگان این محصول در سایزهای مختلف به رقابت بپردازیم.

قیمت فروش فروش لوله گاز پلی اتیلن

قیمت فروش فروش لوله گاز پلی اتیلن قبل از گران شدن به دلیل افزایش هزینه اتصالات لوله پلیکا، عمدتاً برای غلاف کابل های مخابراتی استفاده می شد. اما در حال حاضر قیمت لوله کاروگیت مخابراتی نسبت به قیمت لایه مخابراتی مقرون به صرفه تر است، زیرا تمامی مواد اولیه توسط شرکت های پتروشیمی ایران تامین می شود.

قیمت لوله کاروگیت 160 میلی متر – لوله مارکت تولید کننده و پخش کننده مواد پلی اتیلن مرغوب و درجه یک و لوله کاروگیت (لوله دو جداره) با قیمت مناسب در بازار می باشد. لوله کاروگیت 160 میلی متری با کیفیت عالی در فشارهای 16 کیلو نیوتن، 31.5 کیلو نیوتن و 64 کیلو نیوتن تولید و عرضه می شود.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *