مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع خرید لوله پلی اتیلن دوجداره

آنچه در این مقاله می خوانید...

جدیدترین مدل های لوله پلی اتیلنعوامل مهم برای حفظ عمر لوله پلی اتیلندسته بندی لوله دوجداره بر اساس قطربررسی لوله دوجداره بر اساس سایزتولیدکنندگان لوله پلی اتیلن دوجدارهمراکز پخش لوله پلی اتیلنپخش کنندگان لوله پلی اتیلن دوجداره

لوله پلی اتیلن،لوله ای ساخته شده از جنس پلاستیک می‌باشد. پلی اتیلن از پر کاربرد ترین مواد در نوع پلاستیک به شمار می رود. در حال حاضر در بخش تاسیسات، در زمینه لوله کشی و یا لوله پلی اتیلن کاربرد زیادی دارد. به دلیل اینکه جزء یکی از انواع انتقال دهنده لوله ای آب و دیگر مایعات به کار می آید. لوله پلی اتیلن دوجداره در ابعاد بیست تا هزار میلی متر ساخته می شود.

مرجع خرید لوله پلی اتیلن دوجداره

جدیدترین مدل های لوله پلی اتیلن

جدیدترین مدل های لوله پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن انواع و اقسام مختلفی دارند که با توجه به سایز و ساختار آن ها، کارایی های مختلفی پیدا می کنند. برای مثال لوله برق پلی اتیلن با قطر کم در اتصالات برق مورد استفاده قرار می گیرد. لوله اتصالات پلی اتیلن، نوع تقریبا جدیدی از لوله و اتصالات های منعطف پلاستیکی هستند و عموما جایگزین لوله های بتنی و فلزی قبلی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های پلی اتیلن به خاطر قدرت ضد نفوذپذیری بالا و پیوند مولکولی محکم و قوی برای استفاده در لوله کشی هایی که فشار بالایی دارند بسیار کاربرد دارند و مناسب هستند.

لوله یک اینچ پلی اتیلن و غیره را با روش های اتصالی مختلفی می توان به هم وصل کرد. برای عنوان اتصال های پیچی، اتصال های جوشی و الکتروفیوژن از نمونه های روش اتصالات هستند. در روش اتصال جوشی، لوله پلی اتیلن در هنگام جوش گرم شده و با اتصالات یکپارچه می شوند. این فرایند باعث می شود از هر دو سمت اتصال لوله از حالت اولیه خود نیز استحکام بیشتری پیدا کند.

برای نصب و اتصال لوله هایی که از جنس پلی اتیلن هستند، هیچ گونه ماده شیمیایی یا واشر برای چسباندن لازم نیست. این ویژگی، به علاوه طول عمر بالای لوله های پلی اتیلن، این نمونه لوله ها را به یک جایگزین تبدیل کرده که آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود. متصل کردن لوله های پلی اتیلن با استفاده از جوش، باعث می شود که لوله هیچ گونه نشتی نداشته باشد و اتصالی بسیار قوی ایجاد شود. همچنین موجب عدم نیاز و حذف مهارکننده های بسیار گران می شود.

عوامل مهم برای حفظ عمر لوله پلی اتیلن

طول عمر مفید لوله پلی اتیلن در صورتی که اصولی خطوط آن طراحی و نصب شوند به طور میانگین بین پنجاه تا صد سال تخمین زده می شود. طول عمری که این لوله ها دارند باعث می شود در تعویض آن ها صرفه جویی شود و زود هنگام نیاز به تعویض آن ها نیست. اما به طور مستمر نیاز به نگهداری و هر چند وقت یک بار نیاز به کمی تعمیر دارند البته به شرطی که درست نصب شده باشند. لوله پلی اتیلن در برابر اغلب مواد شیمیایی گوناگون مقاوم است و دچار خطر خوردگی گالوانیک و یا الکترولیز نمی شود

لوله‌های پلی‌اتیلن دچار پوسیدگی، زنگ زدگی و یا سوراخ شدن در نتیجه از خوردگی نمی‌شوند. لوله پلی اتیلن از مقاومت شیمیایی بسیار زیادی برخوردار است و در اکثر محیط هایی که مهاجم شیمیایی دارد، انتخاب مناسبی به عنوان جنس ماده مورد استفاده برای لوله است. لوله پلی‌اتیلن در برابر خستگی مقاومتی بی نظیر دارند و تحت بالاترین فشار کاری، می‌تواند چندین نوسان فشار تا ۱۰۰ درصد بیشتر از ماکزیمم فشار کاری خود را بدون هیچ اثر منفی روی قابلیت‌های عملکردی طولانی مدت حفظ کند.

کیفیت و نوع مواد اولیه ای که برای خواص مکانیکی این نوع لوله ها بکار می رود، نقش مهمی در حفظ آن دارد. عواملی مانند میزان کربن، توزیع وزن مولکولی، نوع کربن، چگونگی پخش کربن، حداکثر اندازه ذرات کربن، و میزان رطوبت در آنها می توانند نقش به سزایی در کیفیت لوله های پلی اتیلن داشته باشند.

وقتی در هنگم تولید، مذاب پلی اتیلن سرد می شود به شکل کریستال تبدیل می شود و هر چه زنجیره های مولکولی پلی اتیلن کوتاه تر و درجه شاخه شدن آنها کمتر باشد، کریستالیزاسیون بهتر صورت می گیرد و دانسیته بالاتر می رود. با بالاتر رفتن دانسیته،نیروی کششی، مقاومت در برابر حلال ها و مواد شیمیایی، ضریب الاستیسیته و نفوذناپذیری در برابر گازها بهبود پیدا می کند.

مقاوم بودن لوله های پلی اتیلن در تاثیر نور خورشید، به مقدار، مدل کربن، اندازه ذره های آن و شکل پخش آن ها بستگی دارد. برای تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت عالی باید از دستگاه ها و ماشین آلاتی استفاده شود که تولید آن ها از استاندارد ها برخوردار بوده و فقط برای استفاده این نوع تولیدات طراحی شده باشند. در تولید لوله های پلی اتیلن، فرآیند اکستروژن بسیار مهم و حساس است و نحوه عملکرد آن، بر کیفیت محصول در طولانی مدت تاثیر به سزایی دارد.

دراندکی از موارد به دلیل سرمای بالا لوله ها دچار یخ زدگی می شوند. در این مواقع توصیه می شود، مقدار آب ورودی به درون لوله ها به کمترین مقدار برسد. به طرزی که اگر آب یخ زد باعث گرفتگی لوله ها یا ترکیدگی نشود. جنس لوله های پلی اتیلن از انواع پلیمرهای صنعتی است که خاصیت گرما نرمی دارند و در برابر گرما واکنش نشان داده و نرم می گردند از این رو پیشنهاد می گردد لوله های پلی اتیلن را در دمای کاری حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار داد چرا که به جهت گرمای مداوم شکل ظاهری لوله ها به شدت تغییر کرده و در دراز مدت باعث آسیب جدی به جداره لوله می گردد.

دسته بندی لوله دوجداره بر اساس قطر

دسته بندی لوله دوجداره بر اساس قطر لوله پلی اتیلن آبرسانی بر حسب ساختارهای آن ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند. این سه قسمت عبارت هستند از لوله پلی اتیلن تک جداره، دوجداره یا کاروگیت و اسپیرال لوله های پلی اتیلن کاروگیت دارای دو جداره می باشند. جداره بیرونی که معمولا شکلی حلقوی دارد و یکی دیگر جداره داخلی لوله است که سطحی صاف دارد. لوله آب پلی اتیلن دو جداره به صورتی طراحی شده است که برای جا به جایی و منتقل کردن فاضلاب و پساب های صنعتی مناسب باشد. به همین دلیل از این لوله ها به صورت گسترده در سیستم انتقال فاضلاب شهری، صنعتی و پس آب های صنایع استفاده می شود.

برای سریع تر شدن فرایند انتقال فاضلاب، دیواره داخلی لوله پلی اتیلن دو جداره صاف طراحی شده است. در هنگامی که لوله درون زمین و زیر خاک قرار می گیرد باید به صورتی قرار گیرد تا فشار و نیروی وارد شده به لوله به طور یکنواخت بر تمام نقاط لوله وارد گردد، در غیر این صورت موجب پهن شدن و دفرمه شدن لوله خواهد گردید. انواع لوله های دو جداره در قطرهای متفاوت از ۱۰۰ میلیمتر به بالا تولید می گردد. در برخی انواع مدلها قطر لوله پلی اتیلن دو جداره به ۱۰۰ سانتیمتر نیز می رسد. لوله های کاروگیت از مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما و اشعه یو وی دارند و در مواقع قرار گرفتن در درون خاک مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

بررسی لوله دوجداره بر اساس سایز

لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت معمولا در طول ۲ متر ساخته و تولید می گردند . برای همین بیشتر تولید کنندگان توانایی تولید در شاخه های طویل تر و بزرگ تر را هم دارند. برای وصل لوله های کاروگیت از دو نوع قطعه اتصال به نام های کوپلر و واشر و ساکت و واشر استفاده می گردد. از مزایای اتصال کوپلر و واشر تغییر در اندازه لوله و از مزایای ساکت و واشر می توان به سرعت نصب و اتصال بالا اشاره نمود. لوله های کاروگیت بدلیل دو جداره بودن از مقاومت بالایی در برابر فشار و سایش برخوردار هستند.

همچنین انعطاف پذیری بالا و وزن پایین آن ها موجب می شود از سایر انواع لوله ها مانند لوله های سیمانی جدا محسوب شوند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت لوله پلی اتیلن کاروگیت مقاومت در برابر زلزله و خوردگی است. با توجه به این ویژگی مخرب محیط زیست نیست و عمر مفید آن ها پنجاه سال در نظر گرفته شده است. مصرف عمده لوله های پلی اتیلن دو جداره در انتقال فاضلاب شهری و صنعتی است.

عموما داخل لوله ها را رنگ روشن می زنند تا اگر مشکلی درون لوله به وجود آمد بسیار یاده تر به توان آن را بررسی کرد.قطعات اتصال لوله ها به همدیگر از آب بندی مطلوبی برخوردار است و امکان نشت فاضلاب به خارج از لوله صفر خواهد بود. به همین جهت بهترین انتخاب برای انتقال فاضلاب و جلوگیری از انتشار مواد سمی و شیمیایی آن به محیط زیست بشمار می رود. معمولا رنگ لوله پلی اتیلن دو جداره با قطر بزرگ را مشکی انتخاب می کنند ولی رنگ داخل لوله روشن و معمولا زرد رنگ است.

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن دوجداره

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن دوجداره از دیرباز لوله پلی اتیلن در صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می گرفته است و در مقابل با سایر جنس لوله ها کم ترین نیاز به تعمیر و مراقبت دارد به خصوص برای توزیع گاز شهری. امروزه استفاده از این نوع لوله‌ها در خطوط آب رسانی درحال پیشرفت است و در اکثر مواقع این نوع لوله‌ها را جایگزین انواع دیگر لوله‌ها نموده‌اند.

لوله های پلی اتیلنی با توجه به مواد اولیه مصرفی که برای ساخت آنها استفاده می شود به دو دسته لوله پلی اتیلن PE80 و PE100 تقسیم بندی می شوند .لوله پلی اتیلن 63 دیگر تولید و پخش نمی شود .قیمت لوله پلی اتیلن این نوع از لوله پلی اتیلن به دلیل دانسیته کم دارای وزن و ضخامت بیشتری نسبت به دو نوع دیگر می باشد و همین علت باعث وزن بالای این گرید از لوله پلی اتیلن می باشد که تولید آن بسیار پرهزینه بوده و مقرون به صرفه نمی باشد).

ترکیبات پلی اتیلن از ترکیبات نفت جداسازی می شود و به همین دلیل با قیمت به روز نفت جهانی ارتباط مستقیم دارد و با توجه به آن تعیین خواهد شد و متغییر است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر بهای لوله پلی اتیلن مقدار ترکیب مواد اولیه با گرانول ها یا کامپاندهای حاصل از آسیاب لوله های مصرف شده است. میزان خلوص مواد به کار رفته در هر نوع لوله با توجه به اندازه و نوع کاربرد آن متفاوت است و این اختلاف باعث تغییر در قیمت لوله پلی اتیلن می گردد.

مراکز پخش لوله پلی اتیلن

طراحان و سازندگان یک پرژوه برای ساخت وساز و متریال، جنس لوله ای را انتخاب می کنند که مورد تایید و اعتماد باشد. جنسی که با دوام باشد از ماندگاری زیادی برخوردار باشد تا صرفه جویی در تعویض آن نیز کرده باشند. لوله های پلی اتیلن، انتخابی مناسب و به صرفه برای طیف گسترده ای از کاربرد های لوله کشی می باشد. از جمله آب و فاضلاب شهری، توزیع گاز طبیعی، تاسیسات دریایی، دفن زباله، معدنی، کانال های برق هستند. همچنین لوله های پلی اتیلن برای ساز و کار تاسیسات دیگری نیز مانند زیرزمینی، سطحی، هوایی، شناور و دریایی، به کار می روند.

از دلایل اصلی پیشرفت و رشد استفاده از این لوله ها برای صرفه جویی در مخارج و هزینه های نصب و نیروی انسانی و تجزهیزات مورد نیاز می باشد. زیرا استفاده از لوله های قدیمی بسیار پر هزینه تر و نیازمند مراقبت های بیشتر و تعویض سریع تری نسبت به لوله های پلی اتیلن می باشد. اگر پتانسیل داشتن هزینه های نگهداری پایین تر و بیشتر بودن عمر مفید را هم به این موارد اضافه کنیم علت رقابت شدید لوله های پلی اتیلنی را در بازارهای جهانی در می یابیم.

لیست قیمت هایی که برای لوله های پلی اتیلن در نظر گرفته شده است نباید از قیمت مواد به کار رفته و مخارج صرف شده برای آن پایین تر باشد. و اگر در لیست قیمت لوله پلی اتیلن که از مراکز پخش گرفته اید، قیمت لوله از مواد ارزان تر باشد اطمینان باشید که در تولید لوله‌های شما از مواد ضایعاتی به صورت گسترده استفاده می‌کنند و به همین دلیل لوله ها به هیچ وجه مناسب استفاده نمی باشند.

پخش کنندگان لوله پلی اتیلن دوجداره

پخش کنندگان لوله پلی اتیلن دوجداره مراکز خرید ما، ارائه دهنده با کیفیت ترین و متنوع ترین لوله های پلی اتیلن است و خدمات فروش در همین سایت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار گرفته است. شما می توانید هنگام سفارش از تیم مشاوران و متخصصان ما کمک بگیرید و بهترین و مناسب ترین محصول را برای خرید انتخاب نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن به مواردی همچون نسبت به نوع مواد اولیه (وارداتی و داخلی) گرید مواد و خلوص مواد اولیه تولید لوله پلی اتیلن، متفاوت است.یعنی میزان ترکیب مواد اولیه در تولید لوله با مواد ضایعاتی است و شرکت ما در تولید لوله‌ پلی اتیلن خود از مواد ضایعاتی استفاده نمی‌کند و به کیفیت مرغوب و تولید لوله پلی اتیلن بی نظیر تعهد دارد. محصولات ما در آزمایشات مختلف سربلند بوده و کاملا مورد تایید اصول استاندارد است. شما مشتریان قطعا معتبر ترین خرید و آسان ترین سفارش را خواهید داشت

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه زمزم پایپ شما را به خرید بهترین انواع لوله و اتصالات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *